Přejít na obsah

Lakyho Octáva


Doporučené příspěvky

Domluvil jsem se se servisem, že až se mi ozve ten mobilní technik, tak mám dát kontakt na ten servis. A ať se s ním domluví kdy tam má přijet. Tam to nafotí nastrojené, a po demontáži nárazníku zavolá servis znovu tomu technikovi, ať to nafotí odstrojené. Aby viděl další škodu. Jde mi o to, že auto už je v servisu a já už mám zapůjčené to náhradní a to taky hradí ta pojišťovna - to půjčovné. Dostal sem Peugeot 307.

Odkaz ke komentáři

Já jsem během 2 měsíců řešil už druhou škodní událost, naštěstí ne na mám autě. Podělím se o zkušenost s Kooperativou, u kterých jsou obě auta pojištěna, obzvláště o tu druhou. Tam se řešila škoda z havarijního pojištění. Rodiče si lehce ťukli zadní roh (vrata, blatník promáčklý a odřený, odřený nárazník a světlo). Původně, že ať jím to opravím.  Já jím říkal,  proč si teda platí havárku se spoluúčastí 2tis? Tak jsem to řešil. Na stránkách jsem vyplnil formulář, během 10 min mi volal likvidátor (Global asistent), že má cestu a druhý den se může stavit. Stavil se, nafotil, večer mi zaslal rozpočet ( mohl jsem dát opravit ale nejlépe si to opravím sám), cena velmi rozumná - 14,7tis. E-mailem jsem schválil a v úterý jsem měl peníze na účtu. Takže do vyřízení 4 pracovní dny.  Byl jsem opravdu v šoku, pozitivním šoku. Když mi likvidátor posílal vyčíslení, tak tam byla směsice origo a neorigo dílů, nemohu nic namítat. Přeci jen je auto staré 11 let, byť najeto jen 60 tis. (diesel :) :) :) ).

Jinak ta výztuha určitě není nýtovaná, nýbrž šroubovaná ( alespoň u combi to tak je). A myslím si, že té se moc nestalo, je fakt pevná. To se hnulo pod tím, proto ta rozdílná škvíra. Co bych jednoznačně nedovolil je řezat do auta a měnit cokoliv vařeného - ta škoda není tak zlá. Co půjde, jen vytáhnout, srovnat  i za předpokladu, že ty spodní díly nebudou 100%. Na jaře jsem dělal švárovi F2, která měla měněný celý zadní panel. Jak to bylo v místech napojování ohnilý ... . Stejně jsem postupoval u své O1, když jsem ji v roce 2004 koupil ( 5 měsíců stará), měla silně zmáčklý zadní blatník (zboku). Tehdy mi to dělal profi klempíř ( přeci jen jsem toho ještě moc neuměl a bylo to nové auto), zakázal jsem řezat a svářet. Holt se v jednom místečku musela dát silnější vrstva kytu. Teď o víkendu se mi holka dostala do ruky ( má již třetího majitele) a byť začíná už někde mírně rezivět (14 let a 400tis), tak toto místo opravy je stále v nejlepším pořádku. Honza

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Konecne nastal ten den, kdy jsem si auto vyzvedl ze servisu. Novy naraznik, vyztuha i zadni celo. Akorat kufr stale trosku nedoliha a na prave strane je vetsi skvira nez na leve.. Ale uz jsem nechtel dele cekat. Takze uz konecne jezdim svojim. Prezul jsem a pres zimu mam naplanovane akorat dat nove gumove pruchodky v prazich a celkove na celem podvozku. Protoze nekde uz nejsou a nekde jsou pekne styrele. Na jare se uvidi co dal

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ty ranni starty se mi nelibi. Po vytazeni 4 zhavicich svicek a zjisteni, ze funguje jenom jedna a tri jsou doslova kaput jsem se rozhodl zainvestovat a koupit nove + zhavici listu, ktera se mi rozpadla. Bal jsem se, ze to bude zapecene, ale slo to dobre rikal kolega, ja jsem prisvicoval svetlem xD. Tak mi to na nocni predpovolil a ja si dopoledne skocil do Kelly pro nove. Samozrejme sem vyuzil OC slevu. Jinak na stare liste se musely strihnout kabely, na nove se strihly kontakty a spojil sem to pomoci buzirky. Tak doufam ze to bude fungovat xD

IMG_20181207_123556.jpg

IMG_20181207_123546.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Roba šla dělat cukroví k její ségře. Tak jsem toho využil a vyrazil do práce si pohrát s autem. Konkrétně vyrušit odvětrávání klikové skříně. Šlo to snadno viz fotky. Co je potřeba:

1x ucpávka, cca 1,5 m hadice průměr 22, 3x spona na průměr 22, nějaký filtr zachycující olej z kartru (já použil tlumič odfuku Iveco číslo dílu 4324070600) a redukci na průměr 22 a daný filtr.

Aby nedošlo k přísunu falešného vzduchu jsem ucpal trubku vedoucí z airboxu do turba. Hadičku z kartru jsem upravil tak, aby na ni šla nasadit hadice o průměru 22. Potom jsem jen vymyslel kudy je nejlepší vést hadici a zespodu jsem na ni přidělal ten filtr. A proč jsem to dělal? Z EGR ventilu mi šel olej. A kolem té hadičky z kartru byl taky olej. Tak asi nesetřený olej šel do odvzdušnění znovu do sání. Sundal jsem i hadici u cooleru a mrkl do něj jestli tam není olej, a byl. Tak jsem to vysušil a uvidíme. Sice jsem nevyřešil příčinu, ale aspoň už nebudu mít olej v sací soustavě - snad. Měl jsem ještě chvilku času, tak sem si dal za nárazník přídavné mlhovky. Kabeláž se bude instalovat asi v pondělí. 

48269078_609525216134064_4957866726151684096_n.jpg

48249869_756766434679185_8715418130341429248_n.jpg

48357289_223679678531865_6905777189665374208_n.jpg

48375705_212369929638455_2292738119100792832_n.jpg

48357876_580748005682620_984861319805009920_n.jpg

48281776_1744869652284381_5032357320378548224_n.jpg

48374967_381335002436325_9108937319062175744_n.jpg

48386279_2222625151081640_5512692538479214592_n.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak EGR porad trosku propousti olej. Bud to jsou zbytky co tam jeste zustaly nebo je chyba nekde jinde. Jinak vcera (3.1.19) probehla klasicka vymena filtru (krome palivoveho) + mot. oleje. Zase na 10 tisic km klid. Mlhovky uz sviti, ale jeste je treba vymyslet vypinac do kabiny.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o měsíc později...
V 24. 5. 2019 at 11:43, JaroB napsal:

Laky, pěkně STK. Co emise? V klidu?

Odesláno z mého SM-J500FN pomocí Tapatalk
 

Jo v pořádku. Akorát na STK zjistili, že mi slaběji brzdí pravá zadní brzda. Ale že to není ještě tak hrozné. 

A co se týče odřeniny, víc vyleštit to nejde. Zkoušel sem to Tempem. Asi to vyřeší nálepka :D

61350526_340516449940407_4888263048793423872_n.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Tak jsem dnes sundal torpéda, vysál to tam a na torpéda nalepil perlinku, aby tam nepadal vetší bordel. Dále jsem objednal reproduktory do kufru v těch bočních plastech. Viz odkaz: https://www.ahifi.cz/reproduktory-gladen-alpha-130-coax.html 

Předek ještě nemám udělaný. Ale tam mám v plánu dát tyto https://www.ahifi.cz/reproduktory-gladen-alpha-165.html

Znepokojuje mě ale servořízení. Po dlouhé době se mi vytratila kapalina. Tož dolil sem a zase ok. Vím, že to servo mám vymlácené, takže s tím musím někdy počítat. A za necelých 20 tisíc km rozvody. 

65088684_833627293688772_2694897832833318912_n.jpg

64886008_403562006908889_1039065117045555200_n.jpg

Upraveno uživatelem Laky
Odkaz ke komentáři

Ta kapalina se mi už jednou ztratila, ale tak před 2 lety.

A ve předu máš taky nějaké lepší repro?

Ve středu jedu na dovolenou tak doufám, že to ještě zítra dojde, abych to stihl namontovat. A cestou si poslechl pořádnou hudbu. Uvažuji, že odpojím ty přední reproduktory, abych z toho něco měl :D. Sice by to hrálo jen zezadu ale to by snad nevadilo.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...