Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
Laky

Lakyho Octáva

Recommended Posts

Domluvil jsem se se servisem, že až se mi ozve ten mobilní technik, tak mám dát kontakt na ten servis. A ať se s ním domluví kdy tam má přijet. Tam to nafotí nastrojené, a po demontáži nárazníku zavolá servis znovu tomu technikovi, ať to nafotí odstrojené. Aby viděl další škodu. Jde mi o to, že auto už je v servisu a já už mám zapůjčené to náhradní a to taky hradí ta pojišťovna - to půjčovné. Dostal sem Peugeot 307.

Share this post


Link to post

Byt nabourany je zly sen. Auto tyden v servisu a nic se s tim nedela. Likvidator se mi ozval az v pondeli (7 dni po nahlaseni udalosti), je streda a stale nebyl v servisu to nafotit. Tyden mam auto v servisu uplne zbytecne! Achjooo

Share this post


Link to post

Já jsem během 2 měsíců řešil už druhou škodní událost, naštěstí ne na mám autě. Podělím se o zkušenost s Kooperativou, u kterých jsou obě auta pojištěna, obzvláště o tu druhou. Tam se řešila škoda z havarijního pojištění. Rodiče si lehce ťukli zadní roh (vrata, blatník promáčklý a odřený, odřený nárazník a světlo). Původně, že ať jím to opravím.  Já jím říkal,  proč si teda platí havárku se spoluúčastí 2tis? Tak jsem to řešil. Na stránkách jsem vyplnil formulář, během 10 min mi volal likvidátor (Global asistent), že má cestu a druhý den se může stavit. Stavil se, nafotil, večer mi zaslal rozpočet ( mohl jsem dát opravit ale nejlépe si to opravím sám), cena velmi rozumná - 14,7tis. E-mailem jsem schválil a v úterý jsem měl peníze na účtu. Takže do vyřízení 4 pracovní dny.  Byl jsem opravdu v šoku, pozitivním šoku. Když mi likvidátor posílal vyčíslení, tak tam byla směsice origo a neorigo dílů, nemohu nic namítat. Přeci jen je auto staré 11 let, byť najeto jen 60 tis. (diesel :) :) :) ).

Jinak ta výztuha určitě není nýtovaná, nýbrž šroubovaná ( alespoň u combi to tak je). A myslím si, že té se moc nestalo, je fakt pevná. To se hnulo pod tím, proto ta rozdílná škvíra. Co bych jednoznačně nedovolil je řezat do auta a měnit cokoliv vařeného - ta škoda není tak zlá. Co půjde, jen vytáhnout, srovnat  i za předpokladu, že ty spodní díly nebudou 100%. Na jaře jsem dělal švárovi F2, která měla měněný celý zadní panel. Jak to bylo v místech napojování ohnilý ... . Stejně jsem postupoval u své O1, když jsem ji v roce 2004 koupil ( 5 měsíců stará), měla silně zmáčklý zadní blatník (zboku). Tehdy mi to dělal profi klempíř ( přeci jen jsem toho ještě moc neuměl a bylo to nové auto), zakázal jsem řezat a svářet. Holt se v jednom místečku musela dát silnější vrstva kytu. Teď o víkendu se mi holka dostala do ruky ( má již třetího majitele) a byť začíná už někde mírně rezivět (14 let a 400tis), tak toto místo opravy je stále v nejlepším pořádku. Honza

Share this post


Link to post

Za me uz to vsechno resi servis (soukromnik). Chodil jsem tam na praxi, kdyz jsem byl na skole, takze se zname a verim mu. Jinak dneska mi uz prisel email od mobilniho technika s popisem co se bude menit atd. To znamena ze tam vcera byl. Tak snad uz se na tom zacne neco delat. 

Share this post


Link to post

Takže máme 8.11. Škodní událost se stala 13.10. Auto odvezeno do servisu 16.10. tuším. 3 týdny auto v servisu a ještě prý minimálně týden. Možná dva. To je peklo. Už mě to nebaví!

Share this post


Link to post

Je to hrozny, ale jak pise Romix, aspon ze mas nahradni auto, tech 14 dni uz nejak vydrzis. Hlavne aby bylo auto dobre opravene...

Share this post


Link to post

Heh, tak jsem zjistil že tomu autu, co mám půjčené, končí STK 25.11.18 Tak doufám, že tento týden už konečně budu mít auto zpátky.

Share this post


Link to post

Konecne nastal ten den, kdy jsem si auto vyzvedl ze servisu. Novy naraznik, vyztuha i zadni celo. Akorat kufr stale trosku nedoliha a na prave strane je vetsi skvira nez na leve.. Ale uz jsem nechtel dele cekat. Takze uz konecne jezdim svojim. Prezul jsem a pres zimu mam naplanovane akorat dat nove gumove pruchodky v prazich a celkove na celem podvozku. Protoze nekde uz nejsou a nekde jsou pekne styrele. Na jare se uvidi co dal

Share this post


Link to post

Pokud to nesedí, tak bych to nepřebral, protože to už nikdo nefodělá. To bych si zase klidně počkal.  Auto vracím do servisu na předělání skoro vždycky?. Záleží, jak zdemolované bylo to čelo, ale řezat bych do toho nenechal. Bohužel to bude dříve, nebo později hnít. Honza

Share this post


Link to post

Ty ranni starty se mi nelibi. Po vytazeni 4 zhavicich svicek a zjisteni, ze funguje jenom jedna a tri jsou doslova kaput jsem se rozhodl zainvestovat a koupit nove + zhavici listu, ktera se mi rozpadla. Bal jsem se, ze to bude zapecene, ale slo to dobre rikal kolega, ja jsem prisvicoval svetlem xD. Tak mi to na nocni predpovolil a ja si dopoledne skocil do Kelly pro nove. Samozrejme sem vyuzil OC slevu. Jinak na stare liste se musely strihnout kabely, na nove se strihly kontakty a spojil sem to pomoci buzirky. Tak doufam ze to bude fungovat xD

IMG_20181207_123556.jpg

IMG_20181207_123546.jpg

Share this post


Link to post

Roba šla dělat cukroví k její ségře. Tak jsem toho využil a vyrazil do práce si pohrát s autem. Konkrétně vyrušit odvětrávání klikové skříně. Šlo to snadno viz fotky. Co je potřeba:

1x ucpávka, cca 1,5 m hadice průměr 22, 3x spona na průměr 22, nějaký filtr zachycující olej z kartru (já použil tlumič odfuku Iveco číslo dílu 4324070600) a redukci na průměr 22 a daný filtr.

Aby nedošlo k přísunu falešného vzduchu jsem ucpal trubku vedoucí z airboxu do turba. Hadičku z kartru jsem upravil tak, aby na ni šla nasadit hadice o průměru 22. Potom jsem jen vymyslel kudy je nejlepší vést hadici a zespodu jsem na ni přidělal ten filtr. A proč jsem to dělal? Z EGR ventilu mi šel olej. A kolem té hadičky z kartru byl taky olej. Tak asi nesetřený olej šel do odvzdušnění znovu do sání. Sundal jsem i hadici u cooleru a mrkl do něj jestli tam není olej, a byl. Tak jsem to vysušil a uvidíme. Sice jsem nevyřešil příčinu, ale aspoň už nebudu mít olej v sací soustavě - snad. Měl jsem ještě chvilku času, tak sem si dal za nárazník přídavné mlhovky. Kabeláž se bude instalovat asi v pondělí. 

48269078_609525216134064_4957866726151684096_n.jpg

48249869_756766434679185_8715418130341429248_n.jpg

48357289_223679678531865_6905777189665374208_n.jpg

48375705_212369929638455_2292738119100792832_n.jpg

48357876_580748005682620_984861319805009920_n.jpg

48281776_1744869652284381_5032357320378548224_n.jpg

48374967_381335002436325_9108937319062175744_n.jpg

48386279_2222625151081640_5512692538479214592_n.jpg

Share this post


Link to post

Tak EGR porad trosku propousti olej. Bud to jsou zbytky co tam jeste zustaly nebo je chyba nekde jinde. Jinak vcera (3.1.19) probehla klasicka vymena filtru (krome palivoveho) + mot. oleje. Zase na 10 tisic km klid. Mlhovky uz sviti, ale jeste je treba vymyslet vypinac do kabiny.

Share this post


Link to post

Po delší době nějaký příspěvek. Byla nalezena díra ve výfuku, tak opraveno ;)

57314261_2305309849751890_6126479464277737472_n.jpg

57314218_632726227165630_7539949915741356032_n.jpg

Edited by Laky

Share this post


Link to post

Tak se mi vcera podarilo nabrat slupek. Trosku me mrzi, ze to je na novem narazniku, co neni stary ani rok. Co pujde tak rozlestim, a tam kde chybi barva dam reflexni cerveny pasek pres cely naraznik. Lakovat to kvuli tomu nebudu. Plech to neni, tak na tom nema co reznout.

IMG_20190524_052753.jpg

Share this post


Link to post
V 24. 5. 2019 at 11:43, JaroB napsal:

Laky, pěkně STK. Co emise? V klidu?

Odesláno z mého SM-J500FN pomocí Tapatalk
 

Jo v pořádku. Akorát na STK zjistili, že mi slaběji brzdí pravá zadní brzda. Ale že to není ještě tak hrozné. 

A co se týče odřeniny, víc vyleštit to nejde. Zkoušel sem to Tempem. Asi to vyřeší nálepka :D

61350526_340516449940407_4888263048793423872_n.jpg

Share this post


Link to post

A jakou barvou? Nemam ve skodovce koupit sprej podle kodu barvy, zakitovat a striknout?

Share this post


Link to post

barva asi bila candy 1026 jestli se nepletu, tím že je to dole bych to nedělal rostřikem ale zatřel a rozbrousil

Share this post


Link to post

Ano candy 1026 ;). Ok uvidím. Jak bude čas, tak se na to vrhnu. Plech to není, tak na tom nemá co reznout. Teď mám v plánu vystříkat prahy, to je priorita

Share this post


Link to post

Tak dnes probehla bezna udrzba - vymena filtrů a oleje. Jak jsem vypoustel olej kurna to byla jak voda. Meneno po 10 tisicich. Liju tam 5w40. Je pravda, ze auto bylo zahrato na provozni teplotu. Asi zkratim interval na 8 tisic. 

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...