Přejít na obsah

Digitální panel přístrojů - dodatečná montáž


Doporučené příspěvky

Já doufám, že to v Boleslavi zvládnou. 

Pokud vím, tak když mám MIB2 (Columbus) jednotku se softwarem 1433 (leden 2019), tak to by neměl být s virtuálním cockpitem problém, že? Co jsem někde četl, tak by snad i navigace měla být vidět v cockpitu, když mám tento software.

A ohledně kabeláže, to bude krom plug n play nutné udělat "rozbočku koaxialu" (nevím, co to je konkrétně za kabel, ale myslím, že přenáší obraz z jednotky do displeje) toho, co vede do displeje, aby fungovala navigace a pak bude potřeba udělat jen nějaké kódování, odemknout ochranu komponent a tím je to hotové, ne?

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Výměna rádia obnáší nový displej a jednotku infotainmentu v přihrádce u spolujezdce. 
Pro virtuální cockpit je to z pohledu kabeláže jen výměna kus za kus + natažení optického kabelu mezi cockpitem a rádiem. 

Za předpokladu, že má auto CANTON, tak bude potřeba vyměnit i jednotku CANTONu (jednotka je pod sedadlem řidiče). Bude nutné také udělat propojku optického kabelu u rádia, protože CANTON využívá také optický kabel.

Pro plné fungování virtuálního cockpitu je také nutné vyměnit jednotku gateway (nad pedály) za 3Q0 verzi (bez ní nebude možné měnit obsah středu budíků - myšleno tak, že když tam je základní pohled připomínající nejvíce "obyčejné" budíky, tak ten střed nepůjde měnit)

A nejsem si teď na 100% jist, zda jsou nutná vyměnit i tlačítka ve volantu, protože vpravo dole je tlačítko telefonu, které je nově "VIEW", čímž se mění pohled budíků a další nastavení. Nevím ale jistě, zda tato výměna by nebyla zbytečná, možná by to fungovalo i s původními tlačítky, to nevím.

Infotainment, CANTON, gateway i virtuální cockpit jsou samozřejmě pod ochranou komponent a při výměně virtuálního cockpitu je nutné i přizpůsobit klíčky a nastavit kilometry (ty nastavit nepůjdou, pokud bude mít při koupi "najeto" už víc jak 100 km - nebo 250 km?)

Odkaz ke komentáři
před 32 minutami, David23 napsal:

Výměna rádia obnáší nový displej a jednotku infotainmentu v přihrádce u spolujezdce. 
Pro virtuální cockpit je to z pohledu kabeláže jen výměna kus za kus + natažení optického kabelu mezi cockpitem a rádiem. 

Za předpokladu, že má auto CANTON, tak bude potřeba vyměnit i jednotku CANTONu (jednotka je pod sedadlem řidiče). Bude nutné také udělat propojku optického kabelu u rádia, protože CANTON využívá také optický kabel.

Pro plné fungování virtuálního cockpitu je také nutné vyměnit jednotku gateway (nad pedály) za 3Q0 verzi (bez ní nebude možné měnit obsah středu budíků - myšleno tak, že když tam je základní pohled připomínající nejvíce "obyčejné" budíky, tak ten střed nepůjde měnit)

A nejsem si teď na 100% jist, zda jsou nutná vyměnit i tlačítka ve volantu, protože vpravo dole je tlačítko telefonu, které je nově "VIEW", čímž se mění pohled budíků a další nastavení. Nevím ale jistě, zda tato výměna by nebyla zbytečná, možná by to fungovalo i s původními tlačítky, to nevím.

Infotainment, CANTON, gateway i virtuální cockpit jsou samozřejmě pod ochranou komponent a při výměně virtuálního cockpitu je nutné i přizpůsobit klíčky a nastavit kilometry (ty nastavit nepůjdou, pokud bude mít při koupi "najeto" už víc jak 100 km - nebo 250 km?)

ano mám i CANTON ... Takže cena na výměnu tohohle všeho bude vysoká co (máš zhruba představu kolik)? to už je lepší koupit nové auto 😄

Odkaz ke komentáři

Záleží, jestli kupovat vše nové, nebo "jeté". Nejdražší na tom bude, dle mého, sehnat ty budíky, protože tam, alespoň dle mého názoru, je lepší koupit nové, zvlášť kvůli těm kilometrům, protože nejdou měnit. 

To ostatní pak záleží na tom, jestli kupovat nové nebo "použité/jeté". Tam pak záleží, jak dobře kdo hledá na bazárech, když někdo prodává věci z nabouraných aut atp. Třeba gateway jsem viděl za 1500-2500 Kč (je nutné brát HIGH variantu), tlačítka do volantu i za 1500 Kč, CANTON jsem tedy neviděl, ale nedivil bych se ceně mezi 2-4 tisíce Kč, optický kabel netuším, rádio (infotainment + displej) tak okolo 20 tisíc možná? Ono taky záleží pak jaký Columbus, je tam víc variant, jestli se nepletu. A samotný virtuální cockpit bude tak podobně jak to rádio určitě. Počítal bych s investicí jen za díly tak okolo 50 tisíc Kč a víc, ale pak je taky šance, že se povede prodat to původní (s čímž bych ale moc nepočítal).

Další věcí pak je práce, aby to někdo udělal - propojku na optický kabel, výměnu jednotek, úpravu přistrojovky/virtuálních budíků ať tam zapadnou (jinak to tam totiž nejde, je nutné tam upilovat zácvaky, nebo jinak to tam nabastlit) a samozřejmě odemknout ochranu komponent.

Takže suma sumárum, drahá sranda to je 😄 Ale pokud nemá člověk v plánu to auto v nadcházejících letech prodávat, tak zrovna tohle vidím jako pěknou dodělávku 😄

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Ahoj všem. Mám dotaz jestli by šly digitální budíky do Scouta 06/2017 samozřejmě facelift s navi Columbusem. Budíky bych bral nové. Zajímá mě cena budíků a montáže i místo montáže. Abych nejel přes celou ČR. A taky jak dlouho by to trvalo. Jakože za dopoledne hotovo nebo týden 🙂Taky se zeptám možná hloupě, ale autorizovaný servis tohle asi neudělá že? Díky moc. Michal

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...