Přejít na obsah

BMW M3 neboli Šmoulinka


romariooo

Doporučené příspěvky

Ten lak byl v topu, to vidíš z té fotky s kanálama. Bylo to rok staré auto. Na opravu jsem to dal do Škodovky a cena laku plus práce a díly 110k čoveče. Hlavně byly drahé ty chrom lišty, jedna za cca 5-6k a je jich na autě požehnaně.

Bohužel to nalakovali jak prasata. Potečené hrany, lak se začal přes léto krabatit u antény a tak. Takže jsem ho s obrovskou ztrátou prodal jak už to bývá do Ostravy. Z pána se vyklubal překupník, který auto trochu očesal, stopil doklady o opravě laku, které jsem mu k autu jako důkaz dával. Protože jsem v podstatě neměl jak dokázat, že auto nebylo otočené přes budku, ale bylo poškozené od vandala. No a je to pár let, co jsem mého ex supa viděl jet kolem Avionu v Brně. Sjel jsem za ním, abych se dozvěděl, že majitel zaplatil 60k navíc. 

A já vůl jsem ho prodával levněji kvůli této události.

 

Fakt jsem byl nasranej..

Odkaz ke komentáři

To se ti nedivim. Ja jsem to chtel vcera chvili aspon provetrat ale zacalo poprchavat a snih s destem :(

Tak to asi nastartuju aspon v garazi?

Nebo jak by se to melo delat kdyz auto v zime nejezdi cca tri mesice. Baterii napojuju jednou za 1,5 meaice na nabijecku. Nekdy mam chut to obout na zimaky ale pak kdyz kouknu ven na solene silnice tak me to hned přejde :(

Odkaz ke komentáři

Mým autem nejezdím přes zimu, ale dnes jsem byl. Všude sucho a na jihu 9st C a sluníčko. Tak jsem to nevydržel a jel jsem to honem projet.. od listopadu jsem měl už absťák :-)

Záleží, jestli je garáž teplá. Moje ano, tak to dělám takto.

Když zazimovávám tak natankuju naftu bez biosrágory s VIFem a jen nad rezervu, ať to na sezónu můžu dorvat do plna čerstvou naftou. Přehustím trochu kola ať se nedělají plošky a napojím auto na mikroprocesorovou nabíječku. Buď se během zimy najde pěkný den jako dnes, nebo raději vůbec nestartuju, kvůli kondenzaci ve výfuku. A jednou za 14 dní auto poposunu o metr kvuli pneu :-)

 

Když jdu projet jako dnes tak alespoň 60km ať se motor a ložiska pěkně promažou :elk:

Odkaz ke komentáři
On ‎17‎.‎01‎.‎2019 at 4:25 PM, romariooo said:

Nebo jak by se to melo delat kdyz auto v zime nejezdi cca tri mesice. Baterii napojuju jednou za 1,5 meaice na nabijecku. Nekdy mam chut to obout na zimaky ale pak kdyz kouknu ven na solene silnice tak me to hned přejde :(

Ja jsem to tak jednou za ctrnact dni natocil a nechal bezet 10-15 minut.

Odkaz ke komentáři

Mám nabídku prodeje za mega.

Koupeno za 800.

Vaše názory.Prodat či ne? Jen mě zajima jak se na to diváte kluci.A další věc co misto toho v tom stavu jako je současná M3.

Já jsem bez napadu rozhodně sem nepistě Mustanga,Na toho jsem dost alergický.To mě v garáží nikdy nebude parkovat.

Každopádně děkuju za Vaše názory.

Odkaz ke komentáři

Nerouhej se, nebo se se zlou potazes!!

Ja jeden den skoro koupil XC60ku, proklouzla mi mezi prsty. Rikal jsem si, ze by to bylo i fajn nacasovani, na zimu druhy auto s webastem, AWD, ktery by nemelo garaz... no a druhej den jsem se supem zapadl. Nic vaznyho, ale naznak, ze to superb nenecha jen tak, zcela jasny :)
Na druhou stranu letosni zima... sakra bych to ocenil, snad se nic nestane.
Momentalne Brno z kuchyne :)

20190128_090616.jpg

Upraveno uživatelem raym0n
Odkaz ke komentáři

Nevim zda to je kladivo ale co jsem se bavil s majitelama firem co meli Bawka a presli k MB tak prý to je sice velice pohodlny ale co se týče dravosti a podvozku tak Bawo je o kousek dal. Ja to srovnavat nemohu jelikož jsem v MB nejezdil ale nemam duvod jim to neveřit. Ne nadarmo si ho pořizuji paprdove nad 50 let :))) 

 

 

Odkaz ke komentáři

Vsak to je ono. Pokud ti z nejakeho duvodu nevyhovuje M3, a chces zustat u zadokolky, tak mas moznost bud MB, nebo cadillac. Pripadne nejakou starsi "Elisku" ale do te by ses asi neposkladal :-) Pokud se ti tyhle moznosti nezdaji, tak se na to vy.... nic nevymyslej a nech si smoulinku

Odkaz ke komentáři

Romane, můj italský partner, jeden ze dvou majitelů firmy, si před asi rokem pořídil Lambo. Tak když ne Mko, tak něco takového. Ale to by jsi asi nezafinancoval ani servis. Carlo měl nejdřív nějakého dvanáctiválcového Jaguára a teď Lambo. Takže má slušnej babolap. Giovanni, ten druhej spolumajitel, tak ten má Forda Galaxy, protože je poctivý věřící, nepoužívá proto antikoncepci a tak má 5 dětí :laugh: A hlavně ho auta vůbec nezajímají. Giovanni je CEO a Carlo technický ředitel. Jinak to je firma , kde je jeden motocyklový závodník vedle druhého. Carlo má i velkou dodávku kvůli ježdění po motocyklových závodech. Po firmě různě uskladněné závodní motorky. Kluci jsou blázni. Jezdí i na okruh do Brna.

Odkaz ke komentáři

Mezounku: díky za názor :)

Malinko mě trápí kam budu jezdit na servis jelikož ve Stratosu to jde pěkně do hajzlu a po pravdě docela mě to trápí.Pražská pobočka ted přišla asi o šest zaměstnanců a u takové firmy když odejdou lidi co něco umí a vědí je sakra velký problém.

Strakoš je bud úplně hloupej nebo má tek velké EGO že nedokáže z toho vyvodit nějaké kroky. Od té doby co se rozvedl a jeho žena si změnila jméno a odešla do Jaguáru tak to jde od desíti k pětí. Přetáhla pár kvalitních lidi k sobě na salon a asi to není konečná :(  Já ty podnikatele fakt někdy nechápu...když mám ve firmě borce tak ho snad nějak motivuju ale u toho pána to asi neplatí.

 

Takže tak. Báwo je sice po velkém servisu a mě se během dvou let bude týkat jen výměny oleje ale i přesto přemýšlím několik tahu dopředu.

 

Tome: Lambo ani podobné výstřelky mě nelakaji i kdybych měl na účtu 20 míču tak bych si raději koupil nějaky tank v podobě Hammera a zbytek utratil za děvky a cestování :lol:

Odkaz ke komentáři

Jsem rad, ze je to ve vsech oborech. Je to chybejici oboustranně-komunikační kanal vedení - zamestnanci. Ve vetsine firem je to tupé, jednostranne. Bud zamerne s nekonečným důrazem na udrzeni nízkých nákladů na mzdy, nebo je duvodem jen nekompetentnost vedeni. Samozrejme to muze byt mnohem komplikovanější, ale jsem rad, ze je videt, ze schopny člověk se bat nemusi i v automotive. Krize uz tu klepe dlouho na dvere a firmy, co se dlouhodobe nejsou schopni zbavit proplouvacu, tak to pocítí. 

Odkaz ke komentáři

No, Romane, a to jsem se ti chystal už delší dobu zavolat, abych se poptal, jak s tím servisem tam a jestli to půjde nějak ošéfovat, aby to dělali pořádně a solidně. Ale když si tohle teď čtu, tak jsi mi asi rozseknul dilema. Jestli je to takhle, tak se asi na BMW vykašlu. Takže v HK špatný? 

Odkaz ke komentáři

Dnes jsem se vrátil v 16 hodin z práce a jel Bawo protáhnout do Poděbrad a zpět.Neskutečný požitek z jizdy.

Akorat me dostal kamarad se kterým jsem mluvil tak mi řikal at jezdim opatrně jelikož jeho soused nedávno roztočil svou M3 na semaforech.Když jsem se ho ptal jak se to stalo tak řikal že na to ani moc nešlapal ale vše způsobil studený asfalt prý :(  na suchu to roztočil do sloupu. Šélená představa.

Jinak k tomu servisu s Petrem nesouhlasím ( s jeho nazorem) Když je firma kvalitní a nabídne zaměstnanci dobré benefity a pracovní prostředí ( ne psycho jako panuje ve Stratosu)  tak o fluktuaci nemuže být podle mě řeč.Neřeknu když odejde jeden nebo dva lidi ale když odchází hromada schopných lidi tak je něco v té firmě špatně.

Tomasi: hele je to těžky...vše je to v lidech.Stačí jeden lajdak a zničí ti jméno celé firmě a je jedno zda je na trhu jeden ci deset let.Budeme doufát že to dobře dopadne...

51124283_390875785012153_709182191006908416_n.jpg

Odkaz ke komentáři

Romane, dobrých lidí je málo a je o ně zájem. Ty kteří si to uvědomí z toho umí vytriskat svoje. Taková je prostě doba. Celkové lidí nejsou. A pokud ty lidi můžou jít za tím, že jim někdo slíbí něco lepšího, tak půjdou. I když nakonec možná zjistí, že to tak není. 

Odkaz ke komentáři

Dnes je vysoká fluktuace lidí snad ve všech oborech, ekonomice se daří, pracovníci přirozeně migrují a hledají, respektive využívají aktuálních nabídek a snaží se si také polepšit.. Bohužel i dlouhodobí zaměstnanci můžou dostat zdánlivě lepší nabídku a odejdou. A znám dost lidí, kteří odejdou kvůli 5kč na hodinu, ale už nevidí, že přišli o příspěvek na penzijko, 13.plat, stravenky a já nevím co ještě ;)

Odkaz ke komentáři

Petře: lidi kteří odejdou kvůli desetikoruně asi nemá smysl komentovat ne?

Už aby bylo jaro, potřebuju přezout přední pneu které jsou sjeté a sjednotím to se zadní nápravou kde jsou Micheliny.

Už pomaličku vybírám okruh kam by se dalo podívat a spojit to s prodlouženým víkendem. Německo, Slovensko a nevím zda je něco ve Vídní a okolí.

Odkaz ke komentáři

Romane, jen aby ses nedivil, že odchází lidi i z relativně dobrého servisu a myslí si, jak si polepší a ve finále zjistí, že je to všude stejné.. Takže si nemyslím, že by ve Stratosu bylo něco špatně, spíš současná ekonomika tomu nahrává ;) 

Nedávno jsem jel kolem jednoho okruhu - https://www.tripadvisor.cz/Attraction_Review-g2251638-d4584201-Reviews-Red_Bull_Ring-Spielberg_Styria.html Kousek dál než Vídeň, ale proč se neprojet :)

Odkaz ke komentáři

Ja mam treba vnitrne nastaveno, ze +-25-30% je uz castka, o ktere by se melo premyslet, driv to bylo asi min.
A samozrejme do toho zapocitavam financni i nefinancni stranku veci. Kolektiv, pozici/pracovni povest, kterou jsem si na danem miste vybudoval, budouci ocekavani, ktere jiste na novem miste bude na zaklade mzdy aleaspon od vedeni, moznost neco do sebe jeste nasat s ohledem na znalosti a pracovni napln dne v budoucim danem tymu, v soucasne chvili i fakt, jestli verim, ze firma ma sanci nasledujici roky prezit bez ztraty kvetinky atp... je toho desne moc :)
Ale znam lidi z meho okoli, co si neustale pohorsuji, ale obraz, ktery prezentuji, tak za ten by se nemusel styden ani ostrileny marketak.
Kazdopadne at se vam dari, jak v praci, tak najit spravny okruh ;)

Odkaz ke komentáři

Ted po Hradci začal jezdit Lotus v žluté barvě sice holátko varianta 350 a minimalní výbava ale pěkný.Nejlepší poměr výbava/cena je prý 410.Má to mezichladič pod kompresorem,závodní brzdy,profi tlumiče,chladič převodovky a hodně karbonu - taky váží pouhých 1100kg versus M3 s 1595kg ale větším výkonem.Ta hmotnost je strašně znát ale nakonec je to prý hodně o řidiči.

V dubnu mám domluvený sraz s bývalym majitel M3 který si právě koupil Lotus v červené barvě se 410 konikama.Tak jsem zvědavý na porovnání.

Dost nevýhoda že v tom autě (Lotusu)  je šílený hluk :biggrin:

51666048_827679537572539_1072654978230779904_n.jpg

51556223_2253296488048055_1494677498368098304_n.jpg

51407034_248102729454115_3492029585283874816_n.jpg

Odkaz ke komentáři

Cena je taky krásná...necelé tři miliony ale popravdě bych to domů nechtěl.Neřikam kdybych měl zbytečných 20 míču a měl to jako jedno auto z deseti.

Včera mi poslal známý co se dá udělat s M3 na suché silnicí a jak to jde krásně omotat okolo sloupu...dám fotky až se dostanu na PC doma. Neskutečny...

Odkaz ke komentáři
  • Dakie locked this topic
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...