Přejít na obsah

BMW M3 neboli Šmoulinka


romariooo

Doporučené příspěvky

Tohle je na zbláznění, obecně bych za tento vandalismus dával tvrdý postihy těžkou prací. Ne sekání rukou, to bychom je pak museli živit. Ber to z druhé strany, kdyby Ti to někdo buchnul a nebo i Ty sám, bylo by to horší. Pokud budou kluci v lakovně šikovní, nic nepoznáš, jsou to samostatné orámované, demontovatelné díly, horší by byly třeba dveře, to by se musel dělat celý bok. Pokud budeš mít nová světla, tak ji budeš mít ještě lepší, než teď. Jen odbočím, zjišťoval jsem tento týden, co stojí fulled na O3 fl a originál  ca 34tis. Honza

Odkaz ke komentáři

Presne tak Jirko. On Tomas je celkove uplne mimo a prijde mi ze zije v jinem svete ale neresim to...

Honzo: svetla na Octavii za 34 tisic??? No ty vole!!! Tak na M3 budou stat asi kilo. Bože Bože. 

Už jsem se behem odpoledne uklidnil. Stejne jsem chtel casem dat dokupy prahy ktere byli obouchane od kaminku ale takhle to bude z jedne vody načisto. Vytahnou i dolik ktery jsem mel na zadnim lemu.

Stratos ma moderni lakovnu. Pry jedna z nejmod.v okoli a lakyrnika si pohlidam...mam tam dost znamych takze toho se nebojim.

Bude to zase panenka.

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

Poznáš, minimálně měřákem. A hodnota auta jde zásahem do laku jednoznačně dolů, takže pokud ti to udělají na novém autě a neinformují tě a nekompenzují, tak je to dle mého názoru podvod a je tam docela jasně způsobená škoda. Já bych takto opravované nové auto nechtěl ani s velkou slevou.

Odkaz ke komentáři

Když se to udělá, tak jak je potřeba poznáš velký kulový. 

Vím o jednom lakýrovi, kterej dělá pro jednoho velkého dealera "čistou práci", kdy lakuje a leští na mikrony aby to sedělo podle měřáku. Všechno na dobrý slovo, bez papírů bez jakékoliv smlouvy. 

Samozřejmě auto se osazuje novými komponenty, mimo pojišťovnu bez záznamu o poškození

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři
před 4 minutami, TomasB napsal:

Poznáš, minimálně měřákem. A hodnota auta jde zásahem do laku jednoznačně dolů, takže pokud ti to udělají na novém autě a neinformují tě a nekompenzují, tak je to dle mého názoru podvod a je tam docela jasně způsobená škoda. Já bych takto opravované nové auto nechtěl ani s velkou slevou.

A proč mysliš žes dostal auto o měsic později? No protože ti ho opravovali a neřekli :))) hele to fakt nemá cenu reagovat. Tobě to tady napiše 99 procent kluku ale je to marny...

Odkaz ke komentáři

A myslím že Roman moc dobře ví, že dneska jsou lakýrníci i technologie jak dosáhnout dokonalého výsledku. Ještě v kombinaci se zkušeným detailerem, nevím jestli si pamatuju správně ale myslím že tady Roman zmiňoval Matěje Vepřeka nebo někoho stejně věhlasného, takže fakt nemám obavy, že by se nedopracovali k dokonalému laku.

Větší svinstvo jsou matný laky

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři

Přesně tak jak píšeš. Auto pak pujde na ošetřeni jakmile ten lak zatvrdne na jaře,nasleduje korekce laku, keramika a folie na nejvice zatěžovaná místa.

Největší pruser je pry na lakování je střibrná barva přitom jsem si vždy libili střibrna auta a uplně maximalně Superb trojkový. To je pecka v té barvě.

Odkaz ke komentáři
před 19 minutami, TomasB napsal:

Poznáš, minimálně měřákem. A hodnota auta jde zásahem do laku jednoznačně dolů, takže pokud ti to udělají na novém autě a neinformují tě a nekompenzují, tak je to dle mého názoru podvod a je tam docela jasně způsobená škoda. Já bych takto opravované nové auto nechtěl ani s velkou slevou.

Tome, poznáš velký kulový, ani měřákem. Normálně se lakují a opravují i nová auta přímo ve fabrice. Dolaďují se nedostatky v laku z výroby. A dovol abych se zasmál slovům o podvodu. Automobilka to opravuju proškolenýma lidma a prověřenýma postupama, aby ti auto předali bez vad, takže to není žádnej podvod. Dělají to všechny automobilky, navíc ani nový auto, který teď sjelo z linky, nemusí mít stejnou tloušťku laku na všech dílech, takže je ti i měřák k prdu. Viděl jsem borce při práci, a ani soudní znalec by nenašel opravovaný místo. 

Odkaz ke komentáři

Chlapi, už jsem to psal x krát. Sice dělám, co dělám, ale umím dělat i celolaky, takže jsem za ca 25 let této vášně cosi pochytil :). Ta oprava, právě, že je ne těchto dílech vidět nebude, za tím si 200% stojím. Tady je podstatné, že se nemusí rovnat a kytovat, to dělá onu tlustou vrstvu. Navíc je to demontovatelný díl, který může do pece, takže se může řádně vysušit a lak bude dost tvrdý. Jestli na tom máš keramiku, bude to pro lakýru trochu oříšek, radši to zdůrazni. 

Ano, stříbrná se dělá blbě, stejně odstíny modré - ale hlavně míchání a pak napojení v ploše. Dál jsou blbé perletě. Vždy taky záleží na místě napojení, pokud se to udělá šikovně v jakémkoliv zlomu dílu, hodně se to ztratí, oko je blbé a nevidí to. Nejhorší je, když se dělá díl a další vedle ne. To je vidět vždy, teda já vidím. Stalo se mi, že jsem potřeboval opravit na Berlingu PZ dveře. Koupil jsem jiné v barvě, nelakované, neseděly. Tak jsem si nechal namíchat barvu, zdálo se, že vše sedí - nesedělo. Tak jsme s míchačem vymysleli, že do vrchního klárlaku dáme pár kapek té barvy a co se stalo - sedí to.

Jinak opravy nových aut jsou opravdu časté. Jen tady ve Vrchlabí, když ještě dělala auta, bylo 5 lakýrníků na opravy nových aut. 

Neboj, dopadne to dobře. H

Odkaz ke komentáři

Tvl Tomáši, lakování není zásah do auta, přesně jak píšou kluci, spousta aut má lakovaný některý díly z fabriky znova. Samozřejmě, že to zákazníkovi nereknou a samozřejmě se tvrdí, že to bylo něco jiného. Pujc si měřák a možná se budeš divit u medvídka. A až ti někdo odre nárazník nebo to strejchnes sám tak hodíš auto ze skály?

Odkaz ke komentáři

Lakovaných aut je všude kolem mraky, je potřeba spíš rozlišit proč jsou lakovaná. Spousta z nich je to z důvodů podobných Romanovi nebo jiných odřenin na parkovišti apod. Zbytek jsou bouračky a na nich se to dá poznat jinak, především na nosných částech, to už je průser.

Tohle je zdokumentované a každý další budoucí majitel bude vědět co s tím bylo a proč bylo lakováno. Pak už to je na něm, ale myslím, že více záleží na jiných věcech, na technickém stavu auta, lak je jen vodítkem a indikátorem, jak se kdo k auto chová a stará

Problém jsou lakovny, pokud tomu rozumí a umí, pak to nikdy nikdo nepozná, ale následně se člověk o lak musí starat asi více než před opravou laku. Bohužel většina lakoven moc neumí a po pár letech jsou vidět jiné odstíny, pokud to teda trefí hned.

Osobně mám taky auto lakované, aniž bylo bourané, podle záznamu v servisu by to nikdo nechtěl v bazaru koupit, přesto o to auto je zájem při každé prohlídce v servisu, protože tam vědí co a jak to bylo.

před 6 minutami, TomasB napsal:

Nehodím, ale už ho nebudu mít rád.

.... a zblázníš se z toho nebo jak?  

Odkaz ke komentáři

Na lak auto nejezdí, jako je to fajn mít to hezké, ale pak přijde p*ča a je to akorát k nasrání jako u Romana.

Mě spíš zajímá jak to vypadá vevnitř a jak to jezdí. Třeba SII máme dodřené fest, ale jezdí to ok a taky by se to mohlo poslat do světa - protože už není úplně hezké.

A většině kupců je to jedno.

Odkaz ke komentáři
před 18 minutami, header009 napsal:

Ty seš stejně pacient...

jsem, vím.

před 11 minutami, romariooo napsal:

Je to marny je to marny je to silně marny!!! kur** Tome ty jsi fakt ale uplně mimo!!! Uvědomuješ si to? Každy nemá na učtu miliony aby si mohl dovolit kupovat po každém škrábanečku nové auto.Ty vole ja nemam slov jako.

Nevím, proč se tak čertíš? O nic nejde. Já tě tady lituji a ty mi skoro nadáváš. 😉

Odkaz ke komentáři
  • Dakie locked this topic
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...