Přejít na obsah

BMW M3 neboli Šmoulinka


romariooo

Doporučené příspěvky

Jj je to tak jak.pise header09. Pochopil to velice spravne.

Ja platim po vsech slevach a diky kontaktu s nejvyssim v HK od Allianzu 19 tisic komplet : havarko a povinne.

Jinak rozesmal me vcera bracha. At pry dam uplne jinou barvu ze tato je teploušska. Ale ani omylem. Ta barva vyhrala hned jak se otevrela garaz u byvaleho majitele. Ta barva je TOP. Jinou bych asi nechtel. Max.stribrnou.

Odkaz ke komentáři

Cena je hodně vysoká o cca 500 000Kč dráž než normálně, přední spliter v modré barvě nic moc - měl by být v carbonu nebo v černé. originální křídlo z příslušenství vypadá za mě hrozně... Originální kola vypadají asi o 100% lépe.

 

 

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

Me by spis zajimalo co je za za budik (krabička) která je misto leveho pruduchu namontovaná?

Jinak cena realna kdyz vezmu ze za moje s vetsim najezdem bych ted dostal 1.2m

Martine: prisla ta 3M suchy zip na RZ ale dam ji tam asi po lakovne vid? Diky. Ted to bude vypadat peckovne.

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

Viktore dekuju za odkaz. To tam fakt davat nebudu ani kridlo ani ten vejfuk od Akrapoviče. Radeji zainvestuju na ochranu laku a dam tam kvalitni folii na mista ktera trpi nejvice i kdyz si rikam nekdy ze to auto je v podstate vikendovka a nejezdi to co a tim delal prvni majitel : to bylo na kazdodenni jezdeni. Byl s tim i v Alpach. Tak mam trochu dylema jit smerem k lepeni folie či ne?

Odkaz ke komentáři

@ViktorMPI @romariooo  nene, to není ono... toto je správně: https://europeanautosource.com/awron-dga-gauge-bmw-f8x-m3-m4.html

já folii asi dávat nebudu, radši to pak nechám nalakovat někdy v zimě.... namontoval sem přední carbon spoiler a stejně sem ho hned na okresce odřel zespoda 😍

však s mkem chce jezdit každej den, je to strašně komfortní a pohodlné auto.... vylezeš z toho po 1000km a nic mě nebolí, což třeba v superbu sem byl rozlámanej po 2 hodinách....

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

to víte, každému sedí něco jiného... škodovka nikdy neuměla dělat sedačky na delší cesty pro mě - nikdy sem si tam neuměl najít nastavení pro sebe, třeba Ford v S-maxu či frantící maji daleko lepší....

@josef1968 3.6 L@k.

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři
před 21 hodinami, marekczek napsal:

to víte, každému sedí něco jiného... škodovka nikdy neuměla dělat sedačky na delší cesty pro mě - nikdy sem si tam neuměl najít nastavení pro sebe, třeba Ford v S-maxu či frantící maji daleko lepší....

@josef1968 3.6 L@k.

S-max ma sedacky vyborny, souhlasim. Pro me osobne jsou peklo sedacky v OIII, nepohodlny, mekky, clovek v tom nedrzi a boli me prdel a zada po hodine cesty

Odkaz ke komentáři

Když už to tu teda plevelíme, tak je snad pod sluncem jasný, že v Smaxu, nebo Jumperu se obecně sedí úplně jinak.  Já teda nemám se standardníma sedačkama v S3 problém ani po 1450km, což s jednou čůrací byl můj nejdelší trip. Přesto, když sednu do Berlinga, kde sedím jak v autobuse, jsem spokojenější a to ty sedačky rozhodně lepší nejsou, jen je to úplně jiný styl sezení. Sezení v O3 je horší, souhlasím, ale není nikterak zlé. Jel jsem minulý týden celkem i10 hodin s autem s 3km na tachu, co mi přišlo nové a musel jsem ho zajet, než ho předám našim hovádkům (už má 2.600km :). Mám 195cm a 82kg. Honza

Odkaz ke komentáři
  • Dakie locked this topic
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...