Přejít na obsah

BMW M3 neboli Šmoulinka


romariooo

Doporučené příspěvky

před 7 hodinami, josef1968 napsal:

Já bych vám půjčil na jedno odpoledne Žigulika :biggrin::smich: zhejčkany jako milionáři tady :lol:

U nás ve firmě ve flotile trojkové Octavie a nikdo se nestěžoval.  Výbava social edition.

Toho mi půjčovat nemusíš, toho mám a stříhnul jsem si minulý týden trip ca 300km :). Jsou i horší sedačky ... . Honza

Odkaz ke komentáři

Mne obecne vyhovujou tvrdsi a treba sedacky v OI uplne v pohode. I kdyz samozrejme na delsi trasy uz jsem zhyckanej. Ve vetsine aut si zvyknu, ale s OIII mam opravdu problem. Naposled v patek Praha Mikulov, v sobotu zpatky a myslel jsem, ze vyskocim z kuze 🙂

Romane dost dobry, nakej magor, co si napumpuje dve promile a jde si lecit mindrak. Snad je to fakt on!

Odkaz ke komentáři

Jinak já se vám docela divím, že dovedete posuzovat sezení a pohodlnost v různých sedačkách. Myslím to z toho pohledu, v jakém autě se jak sedí, že si to pamatujete. Já jet např. ve třech autech během tří dnů, tak si vůbec nepamatuju, jaký kde byly sedačky.

Odkaz ke komentáři

Jako někdy se to pěkně sejde, jako třeba včera: Ráno do práce Superbem, Během dne pár kilometrů O3, co máme 2 týdny, z práce Superbem do skloservisu vyzvednout švagrové O3/2013, s ní ca 20km, odevzdání, přesednutí do švagrovi O1, 20km zpět, přesednutí do Superbu, dojezd domů, nějaké další aktivity, na které jsem potřeboval ženino Berlingo 2009 a nakonec jsem dojel rodičům jejich Berlingem 2007 (starší generace) pro naftu na Ono, protože jsem potřeboval do okresního města do OBI. A pak už jen gauč a postel. A každé auto mělo pocitově sedačky jiné - tvrdší/měkčí, prosezené/neprosezené, pyšové/látkové. Já to rozlišuju na pohodlné/nepohodlné až při delších jízdách 500km+/4h+ sezení. Honza

Odkaz ke komentáři

Tak kluci. Ocituju neboli to zkopiruju 🙂

 

Dobrý den,

 

Předpokládané náklady na opravu rozpočtem činí 52.895,- Kč.

 

Prosím info na  hlaseni@allianz.cz zda požadujete plnění rozpočtem či bude doložena faktura.

 

A ja jsem odepsal zda li delaji legraci kdyz jen svetla stoji 55 tisic. Odpoved:

 

Dobrý den

 

Myslím to vážně. Dle pojistných podmínek jsou hrazeny díly z druhovýroby a náklady vždy bez DPH Pro přehodnocení je nutné doložení účtu za opravu

Odkaz ke komentáři

Tak alespoň Romane není o čem spekulovat, myslel jsem si, že to takhle dopadne. Buď rád, za to, že máš nadstandardní vztah, nebo známosti v autorizaku.
Zkus se vžít do situace, kdy nemáš k dispozici použitelný servis, respektive víš, že to jsou čubilové a nebo tuhle lumpárnu od pojišťovny.

Zase na druhou stranu, musí ti to vyčíslit po položkách a když doložíš fakturou, že světla stáli páďo, tak likvidátor to musí vzít v potaz.

Odkaz ke komentáři

To jsou dobrý hajzlíci, koukám, že i přes klepanec přes prsty od nejvyššího soudu se praxe pojišťoven nemění, a pořád zkouší klienty okrást krácením pojistného plnění v podobě dílů z druhovýroby. Pokud mám na autě originál díl, tak jsou povinni proplatit originální díl. Hnus tohleto. Myslím Romane, že je asi rozhodnuto, ne? 

Odkaz ke komentáři

Mám radost, že jsem se trefil, což je ovšem radost jediná. Je to prostě málo, byť připouštím, že nenáročnému by to stačilo a za ty prachy by to opravil  viz nabídky lakýrů (například by nevyměnil světla), odstrojil si sám a ještě by mu zbylo. Je jen otázka, jestli autorizák budou/ nebudou krátit. Pokud je v podmínkách napsáno neorigo díly je otázkou, jestli je nebude muset použít i autorizák ?? . Honza

Odkaz ke komentáři
To jsou dobrý hajzlíci, koukám, že i přes klepanec přes prsty od nejvyššího soudu se praxe pojišťoven nemění, a pořád zkouší klienty okrást krácením pojistného plnění v podobě dílů z druhovýroby. Pokud mám na autě originál díl, tak jsou povinni proplatit originální díl. Hnus tohleto. Myslím Romane, že je asi rozhodnuto, ne? 


To se ale týká fakturovaných dílů, u rozpočtu nejde čekat, že dostane to samé, co by dostal servis, to je celý princip. Tam se očekává, že si to zbastlí sám, nebo někde v servisu ala "Karel udělá", nebo to nenechá opravit a ta částka by mohla sloužit jako kompenzace sníženi hodnoty vozu. Pojišťovny jsou sice ku..y, ale rozpočtem to člověk taky řeší z vychytralosti a snahy oškubat/ušetřit.
Odkaz ke komentáři

Ale ano, to mi je jasné, ten "rozpočet" bývá zajímavý pro obě strany, pokud je to žadatel schopen udělat výše uvedeným způsobem, nebo sám. Já pro sebe a rodinu u všech aut starších 4 let to dělám vždy rozpočtem a nikdy jsem neprodělal. Ale bavíme se o "pomačkaných venkovních plechách", odřeninách. Více bourané auto bych pojišťovně věnoval :).

Tady je to ale jiné, jak jsem psal už dříve, jestli autorizák, nebo ne. Je to auto velké hodnoty s potenciálem, tak bych neřešil úspory, ale prioritně co nejlepší opravu i za cenu, že doplatím, pokud auto zhodnotím ( oprava dolíku, kamenoškod, nové lampy), aby byly všude správné origo caplíky a pod. . Pak nehrozí ztráta hodnoty i při poměrně velké ploše lakování. Honza

Odkaz ke komentáři
před 13 hodinami, romariooo napsal:

Tak kluci. Ocituju neboli to zkopiruju 🙂

 

Dobrý den,

 

Předpokládané náklady na opravu rozpočtem činí 52.895,- Kč.

 

Prosím info na  hlaseni@allianz.cz zda požadujete plnění rozpočtem či bude doložena faktura.

 

A ja jsem odepsal zda li delaji legraci kdyz jen svetla stoji 55 tisic. Odpoved:

 

Dobrý den

 

Myslím to vážně. Dle pojistných podmínek jsou hrazeny díly z druhovýroby a náklady vždy bez DPH Pro přehodnocení je nutné doložení účtu za opravu

Ty vole, vždyť lampy na tvoji káru se snad ani v druhovýrobě nedělají ne? Fakt ***di tohle.

Odkaz ke komentáři
před 5 hodinami, surfman napsal:

To jsou dobrý hajzlíci, koukám, že i přes klepanec přes prsty od nejvyššího soudu se praxe pojišťoven nemění, a pořád zkouší klienty okrást krácením pojistného plnění v podobě dílů z druhovýroby. Pokud mám na autě originál díl, tak jsou povinni proplatit originální díl. Hnus tohleto. Myslím Romane, že je asi rozhodnuto, ne? 

Tak porad se lze s pojistovnou dohadovat o castce a pripadne soudit. A tady myslim pojistovna taha za kratsi konec provazu. Se mnou se Kooperativa snazila vyjebat ve velkem stylu a jak dopadli. Trvalo to asi 2 roky, nechali to dojit do druheho stani a pak kurvy navrhly smir, kdyz bylo jasne, ze nemaji sanci. Tim se vyhli rozsudku v jejich neprospech, coz se eviduje u CNB a kdyz jich maji vice, CNB se po nich vozi. Nicmene pravnik smirci reseni akceptoval, protoze zaplatili vsechno vcetne prislusenstvi a z jeho pohledu bylo zbytecne dale marnit cas. Tim chci rict, ze se lidi nemaji bat jit do sporu, kdyz jsou presvedceni, ze jsou v pravu. A ja mel muj pravni nazor podlozeny shodnym pravnim nazorem pravniku. Kooperativa se jen snazila neplnit a argumentaci mela vylozene ucelovou a chabou. Ale vecina lidi se asi necha takhle ojebat. Jinak by to nedelali.

Odkaz ke komentáři

hele ono to alespoň určitým způsobem zabrání pojisným podvodům...........  kdyby měli pojišťovny platit rozpočtem cenu opravy v autorizáku, tak to tam nikdo neopravuje, všichni si nechaj vyplatit rozpočtem a ani neopravujou, nebo opraví dílama právě z druhovýroby (ano i na m3 se daj dát světla z "druhovýroby")

99% z nás, kteří by nabourali vlastní auto (ne firemní) a neměli havarijku, tak by nikdy nešli koupit světla do autorizáku za 29tis ks, když se dá na netu koupit ani ne za polovinu nový originál nebo na bazoši za třetinu.......

a to, že se tak chová pojišťovna, tak za to sem tak trochu i rád, protože by pak pojistné stálo 3x tolik............ i tomáš řešil kde koupit zimáky, že v autorizáku sou drahy, pojištovna ti dá na výber, bud vyplatíme autorizák nebo tebe, ale za jinou částku.........

Odkaz ke komentáři

když už tady řešíme ty pojišťovny

Vtipná situace, teď aktuálně řeším, vjel jsem do výmolu, neoznačený na dobrý silnici rána jako hovado, na pneumatice boule. Volám PČR, už na lince mi říkají, jestli si to nechci rozmyslet, protože v devadesáti procentech případů se dojde k závěru, že se jedná o vinu řidiče. Říkám nene, tohle fakt ne. Přijeli za krásné čtyři hodiny, mezi tím tam přijela normální hlídka s octou, aby mi mimochodem dali dýchnout. Vše ok, teď po více jak měsíci mám v ruce papír, že odloženo a škodu způsobenou mám žádat od města jakožto majitele komunikace.  Po domluvě s pověřenou osobou jsem zajel do servisu, kde mi jasně řekli, hele pneu Vám vyměníme ale jenom obě. Prodám Vám i jednu, ale nenechám Vás odtud odjet s jednou pneu novou a s jednou která má 4,5mm vzorku(letní). Navíc v návodu k obsluze vozidla, máte jasně napsáno, že výrobce doporučuje měnit pneumatiky vždy v páru. Došlo ke kontrole disku, jestli není ohnutý a zároveň k seřízení geo. 

Poslal jsem podklady na konkrétní úřad a velice ochotný pán, který to má na starosti mi celý vyděšený říká. Víte, když jsem tohle řešil naposledy, tak pojišťovna hradila pouze jednu pneumatiku a ještě k tomu podle aktuální míry opotřebení strhla amortizaci, takže tenkrát pán dostal asi pětistovku. Já to tam klidně pošlu, ale moc si od toho neslibujte. 

Člověk v pneuservisu, do faktury napsal svoje číslo, udělal fotodokumentaci poškození a říkal, ať mu z pojišťovny klidně zavolají, že jim to vysvětlí. Tak jsem zvědavej, každopádně já trvám na náhradě plné  škody. Chápu, asi v tomhle případě svoje vozidlo o jednu pneumatiku obohatím, ale jako nevím proč bych měl platit ze svého pneumatiku. Vím jde tady o pár korun, fakt mě to nevytrhne a tu prochlastanou ledvinu stejně nikdo nechce, ale tady jde o princip. Jo a mimochodem díra do týdne opravena. 

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři
před 16 hodinami, HONZAV1 napsal:

Ale ano, to mi je jasné, ten "rozpočet" bývá zajímavý pro obě strany, pokud je to žadatel schopen udělat výše uvedeným způsobem, nebo sám. Já pro sebe a rodinu u všech aut starších 4 let to dělám vždy rozpočtem a nikdy jsem neprodělal. Ale bavíme se o "pomačkaných venkovních plechách", odřeninách. Více bourané auto bych pojišťovně věnoval :).

Tady je to ale jiné, jak jsem psal už dříve, jestli autorizák, nebo ne. Je to auto velké hodnoty s potenciálem, tak bych neřešil úspory, ale prioritně co nejlepší opravu i za cenu, že doplatím, pokud auto zhodnotím ( oprava dolíku, kamenoškod, nové lampy), aby byly všude správné origo caplíky a pod. . Pak nehrozí ztráta hodnoty i při poměrně velké ploše lakování. Honza

Potenciál je jistě něco, co pojišťovna "ocení";) To nikoho nezajímá, to jsou emoce majitele a fandů, nezřídka falešné, ono i Fabia za 50tis může být pro někoho auto snů s potenciálem být to ćasem veterán, co bude hodnotu jenom zvyšovat. Stejně tak velká hodnota je věc subjektivní, to auto není levné, ale ani mega drahé. Pokud ale majitel toto takto vnímá, neměl ani řešit nějaký rozpočet a prostě to dát do nejlepšího možného servisu.

Další věc je ztráta hodnoty. I kvalitní oprava značí ztrátu hodnoty, jenom ne tak vysokou. To už snad bylo v nějakém rozsudku, kdy nechtěla pojišťovna platit za originální díly a prohrála, když tvrdila, že originální díly by zvedly hodnotu auta.

Odkaz ke komentáři
před 5 hodinami, header009 napsal:

když už tady řešíme ty pojišťovny

Vtipná situace, teď aktuálně řeším, vjel jsem do výmolu, neoznačený na dobrý silnici rána jako hovado, na pneumatice boule. Volám PČR, už na lince mi říkají, jestli si to nechci rozmyslet, protože v devadesáti procentech případů se dojde k závěru, že se jedná o vinu řidiče. Říkám nene, tohle fakt ne. Přijeli za krásné čtyři hodiny, mezi tím tam přijela normální hlídka s octou, aby mi mimochodem dali dýchnout. Vše ok, teď po více jak měsíci mám v ruce papír, že odloženo a škodu způsobenou mám žádat od města jakožto majitele komunikace.  Po domluvě s pověřenou osobou jsem zajel do servisu, kde mi jasně řekli, hele pneu Vám vyměníme ale jenom obě. Prodám Vám i jednu, ale nenechám Vás odtud odjet s jednou pneu novou a s jednou která má 4,5mm vzorku(letní). Navíc v návodu k obsluze vozidla, máte jasně napsáno, že výrobce doporučuje měnit pneumatiky vždy v páru. Došlo ke kontrole disku, jestli není ohnutý a zároveň k seřízení geo. 

Poslal jsem podklady na konkrétní úřad a velice ochotný pán, který to má na starosti mi celý vyděšený říká. Víte, když jsem tohle řešil naposledy, tak pojišťovna hradila pouze jednu pneumatiku a ještě k tomu podle aktuální míry opotřebení strhla amortizaci, takže tenkrát pán dostal asi pětistovku. Já to tam klidně pošlu, ale moc si od toho neslibujte. 

Člověk v pneuservisu, do faktury napsal svoje číslo, udělal fotodokumentaci poškození a říkal, ať mu z pojišťovny klidně zavolají, že jim to vysvětlí. Tak jsem zvědavej, každopádně já trvám na náhradě plné  škody. Chápu, asi v tomhle případě svoje vozidlo o jednu pneumatiku obohatím, ale jako nevím proč bych měl platit ze svého pneumatiku. Vím jde tady o pár korun, fakt mě to nevytrhne a tu prochlastanou ledvinu stejně nikdo nechce, ale tady jde o princip. Jo a mimochodem díra do týdne opravena. 

To samé jsem řešil 2x, jednou jsem z pojišťovny vytáhnul myslím 15tis, ale dalo to zabrat (TSK to bylo jedno, ale pojišťovka se kroutila), jednou jse neuspěl z důvodu, že nešlo jednoduše prokázat, jestli je odpovědny správce komunikace, nebo vodovody a kanalizace. Já tehdy neměl moc energie na řešení, ač mám v ruce papír, kde jeden z nich otevřeně přiznává, že ta vada jednoznačně způsobuje to, co se mi stalo a může se to stávat. Sranda byla, že i kdyby to byla vina TSK, nebo PVK, tak pojišťovnu měli snad oba Koop 🙂

S těmi pneumatikami je to tak, jak píšete, na nápravě mají být stejné, i tak to pojištovny zkouší, hlavně v připadech, kdy jsou pneu "před smrtí". Ale ono zákon v tomto není úplně jasný, v 341/2002 Sb. v § 21 odstavci 13 se píše, že musí být stejné ( Shodnou pneumatikou se rozumí pneumatika stejného rozměru, konstrukce, druhu dezénu a značky. ), ale pokud by vám dodali opravdu takovou 1 a druhá stará je stejná, tak by to asi bylo OK, resp. mohlo být a pak by v případněm sporu muselo jít o to, že se starší a nová chovají jinak (směs stárne, dezén se chová jinak u 8mm a 2mm) a to může zapříčinit při brždění různou adhezi s vozovkou, stejně tak v zatáčkách, nebo akceleraci. A jak tady bylo psáno, pojišťovna to zkusí, většinou uspějou, málo kdo se má chuť dohadovat a natož soudit, ač někdy stačí dát podnět na ČNB a pomůže to.

Odkaz ke komentáři
  • Dakie locked this topic
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...