Přejít na obsah

BMW M3 neboli Šmoulinka


romariooo

Doporučené příspěvky

Ano fólií je mraky druhů. To je jedna věc. Druhá věc což dělá podle mě 1/3 ceny polepu je příprava laku na folii. Dekontaminace, leštění atd. Samozřejmě v okamžiku jede auto z lakovny je s tím míň práce. Samozřejmě záleží taky na lakovně.
Pak tu je další kategorie a to jsou matné laky, kdy bude vše reálně o čtvrtinu možná třetinu dražší. Takže asi tak..

Odkaz ke komentáři

Header: nemáš pravdu. On kolikrát i ten novy lak z lakovny udělaný tak špatně že musis opravovat a připravovat jako i jiný treba rok starý lak. To ti potvrdi kluci co lešti auta "na úrovni"

Folii jsem neměl levnou. Nejdražši je stejne práce a hodiny stravene lepenim. 

Jinak jsem mel spoluúčast 5000,-Kč

Tim chci to uzavřit že folie nikdy nebude dražši než nový lak v autor.servise.

Odkaz ke komentáři

Proto jsem psal, že záleží na lakovně. Pokud se jedná o slušnou lakovnu, tak by měl lak odcházet v prvotřídním stavu.
Vím, že třeba tvůj oblíbený Mercedes využívá v případě celolaku služeb kvalitního detailera, kdy finish svěří jemu. Samozřejmě záleží na konkrétním typu vozidla.

Odkaz ke komentáři

Hele jasne, mám tam dodatek slova “pomalu” a pravda ze trosku žijí z cen, kdy jsem naposledy lakoval něco na Octavce a na tu by ta folie ani neměla cenu dávat. Tam by to asi odpovídalo tomu, co jsem psal. Samozřejmě ze u aut typu AMG/Mko to není pravda, to uznávám 🙂 

Odkaz ke komentáři

Dneska nalakovat Škodu 120 ve slušné lakovně je 120tis +. 

Bohužel lakovat umí málokdo. Loni jsem psal, jak mi zkazili lak v autorizáku na Superbu. Poučen z neúspěchu jsem nechal přelakovat přední od kamínků oťukanou kapotu v neznačkové a le řekl bych hodně dobré lakovně. Bohužel výsledek dopadl tristně. Nikde stopy po kamínkách, perfektní finální povrch, nic nezníčili, ale bohužel barvu pod lak dali zřejmě  jen na dvoutřetiny kapoty, takže zejména v tmavu  je vidět kur** přechod  na kapotě. Bohužel přebíral jsem za plného světla a ještě kapky deště a všiml si toho až druhý den ... .  Moje oprava nárazníku rozstřikem není poznatelná. Bohužel kapotu bez nečistot doma nastříkat neumím, musí se přebrousit a rozleštit, takže zrovna u svého auta jsem si to netroufnul, ale už vím, že měl, výsledek by nebyl horší ... .

Odkaz ke komentáři

Jiná cena je za auto 300 tisíc a odlišná je za auto v lakovně za milion. To je snad jasny každému malému dítěti.(složitější odstrojování a demontáže jednotlivých dílu apod.)

Horší je kvalita lakoven a je to jedno zda se jedná o autorizovanou čí Franta Omáčka. Opět jako vše je v lidech.

Odkaz ke komentáři

Každopadně ochrana folii se mi vyplatila. Horši je že tohle neni na celý život a behem 5 let by mela jit dolu a nalepit novou(mam ji na autě už 2 roky) životnost je podle toho jak se o ni starate a zda je auto v garaži cca 8 let. Nečekal jsem že bude docela "ubývat" ale i tohke je svým způsobem ochrana.

M4 je vyzkoušena. Prekvapilo me že je o 200 kg těžši. Čekal jsem že to bude obracene a je to fakt znát na jizdnich vlastnostech. Dodám pak fotky.

Odkaz ke komentáři

Hele to nemuzu rict. I presto že starši generace F80 je prý lépe čitelná (podle slov kluku co jezdi okruhy a dle servisaku co tomu rozumi mnohem vic než já) já jsem běžný uźivatel co byl jen jednou na okruhu. Me to auto je proste lito...brát  na okruh což taky v neposledni rade stoji dost penez ( pneu, brzdy a celkove velke zatižen) 

K Tvému dotazu. Uz kvuli vzhledu bych bral nový model. Ale na "bbnuti" je prý moje lepši. Podotýkám řikaji to lidi které tomu rozumi mnohem vic než ja.

Ja bych ji objednal (jenže situace neni dobrá) co se týče celkového vývoje na Zemi... a radeji jedu 2x do roka k moři než dat 2 miče navic do ctýř kol...

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

Nakonec se bude prodavat jen RS combi 2016. Najeto pouze 70 tisic. 1 majitel. Servis pouze autorizovany. Cena cca 500/530.

Q5 je uz pred barakem a musim rict ze jsem řikal že Audi mi nesmi domu....a asi zmenim nazor. Jako hodne přijemne svezeni...vyšši posez a S line dela asi divy.

Překvapilo me že nové auto prodávaji se 3 litrama nafty v nadrži. Docela trapny...

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

A to já jsem se teď svezl s 5 BMW a na dálniční přesuny bych to bral, i když výhled jak z tanku 😄

Co se týče obsahu nádrže při předání, tak u koncernu standard co pamatuji, takže min 20 let. Třeba Octavia II jsme přebírali a dojezd byl 5 km. Tiguan taky přebírán s rezervou a dojezdem 25 km.

Upraveno uživatelem Lancelot
Odkaz ke komentáři

To není koncernem, to je prodejcem, koncern nebude vozit auta s plnou nádrží, akorát by se to kradlo, stejně jako svého času kola ... Prodejce ti to zase nenatankuje, protože nechceš, aby ti s tvým autem jezdil někdo k pumpě. Lepší prodejce ti může dát tankovací kartu na padesát litrů, ale proč, když už tvoje peníze za auto má doma. 😀

Myslím, že jednou jsem zažil zkušební jízdu v rámci předání auta a s prodejcem se jelo k pumpě a on natankoval na jejich firemní kartu plnou, tuším, že to byl Auto In a p. Kočí v HK.

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři
  • Dakie locked this topic
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...