Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
romariooo

BMW M3 neboli Šmoulinka

Recommended Posts

A já zjišťuju, že začínám stárnout. Mám od dopoledne pujcenyho Tiguana Allspace, protoze manželky Passat chce po roce servis a docela mi to auto chutná. Jak mě Kodiaq nezaujal tak tohle je o kus lepší. Já snad nakonec ještě vymeknu a nakonec pořídím SUV 😲

Share this post


Link to post
před 14 hodinami, header009 napsal:

Ford emoji23.png

Jo takhle, tak to jo. Já to myslel tak, jakože co je to teda za druh auta.

před 12 hodinami, header009 napsal:

To byl Chris Harris nebo kdo to plival na tu řadu SUVček zejo emoji23.pngemoji23.pngemoji23.png

To neznám/neviděl jsem.

Share this post


Link to post

je to reálný, jestli nepůjdeš měsíc k autu, připoj na nabíječku, jestli u auta budeš, tak prostě 1x za 14 dní na den připoj nabíječku.......

Share this post


Link to post

Vždyť máš Sherloga ne? Urco připojit, nebo se jich zeptej, my máme připojovat, jinak po nějakým čase volají že kleslo napětí na baterii

Třeba u Fichtla od Hondy mi to dělá celkem neplechu, to je 14 dní a baterka KO:D

 

Edited by header009

Share this post


Link to post

Teoreticky ano. Ale už jsem několikrát zažil, že tohle stálý připojení na tu "hlídací" nabíječku, tu baterku oddělalo. Ono to stálé dobíjení miniproudem při malém poklesu napětí, není úplně košér.

Občas tu baterku na den připoj a je to v pohodě.

Edited by CvencA

Share this post


Link to post

Sherlok ma svoje solo baterie.

Ja bych koupil radeji opravdu nejakou kvalitni nabiječku. Mam z Lidlu. Nejake tipy na nabiječku kvalitni?

Share this post


Link to post

ctek mxs 5.0 mám pár let, nabíjí dobře, ale po záruce odešel ten přepínač režimů. Přepne až tak každé 50 zmáčknutí, což při použití auto, moto, zahradní traktůrek je celkem problém...

Share this post


Link to post

V karavanu mám natvrdo namontovanou nabíječku, která si hlídá stav baterie, takže doma to mám napojené stále na 220. Jak mi řekli, tak dělám. Pravdou je, že tam je baterie trakční, která snese lépe větší výkyvy napětí a spotřebu proudu. Honza 

Share this post


Link to post

Vcera jsem M3 nabil lidlackou nabiječkou a dnes přišla ta nova CTEK CT5 tak jsem ji zkusebne pripojil a behem 5 minut se rozsvitila zelena kontrolka. Takže obě nabiječky asi nabiji dobře ale budu použivat vic tu novou.

Diky za pomoc.

Share this post


Link to post

Myslím, že mám v karavanu taky CTEK. Teď se tam nepodívám, je to zaplachtovaný. Letos v zimě jsem v Kelly v akci koupil nabíječku, což je převlečený Bosch a perfektně obslouží všechny baterky co v autech mám. Honza

Share this post


Link to post
před 5 hodinami, josef1968 napsal:

Jaký je zásadní rozdíl mezi těma nabíječkami? Ta lepší nabíjí menším proudem nebo v čem je ten rozdíl?

CTEK je asi o trošku lepší v ty elektronice a vyhodnocování potřeby co a jak s tou baterií. Ale na běžný použití jsou prakticky stejný, akorát že CTEK je značková.

Share this post


Link to post

Dnes jsem chtel nalepit na suchy zip 3M páskou značku ale pak to radeji odlozil. Pristi tyden se ma oteplit na 10 stupnu tak musim vydržet.

Maro ty ji mas taky nalepenou? Nechces mi asistovat? 🙂

Share this post


Link to post

Samolepící pásce 3M přece zima nevadí ne? Jeden kus sucháče na 3M na nárazník, druhej kus sucháče na 3M na SPZ a je to. Nebo že by ta zima vadila Romanovi? 😂.

Share this post


Link to post

Ja mam sice garaz ale nevytápěnou a hoši vy se smejete ale opravdu se to pak odlepuje kdyz se to lepi pri nulove teplote.  Nedelam si prdel.

Share this post


Link to post

Ne určitě je lepší za tepla. Já nahřívám fénem. Odmastit isopropylalkoholem a nalepit, jak dopředu tak dozadu. Ten sucháč má obrovskou výhodu, když se ti to nebude zdát tak to na zipu odlepsíš a prelepilíš o kousek dál . S oboustrankou máš jen jeden pokus :)

Share this post


Link to post

ono to drží jak židovská víra i v mrazu, ale aplikační teplota je 20 st


Připevnění pomocí samolepicí vrstvy: Povrchy spojovacího systému a podkladu by měly být ponechány minimálně jednu hodinu před aplikací v prostředí s 20°C, aby se vyrovnaly teploty. Tyto spojovací systémy s lepicí nosnou vrstvou se musí aplikovat na povrchy, které jsou hladké, suché a bez oleje, prostředků na odstraňování plísně a dalších povrchových nečistot.
 

Share this post


Link to post

Bingo. Krocan napsal to co jsem mel na mysli. Ano je to tak. Nebudeme spechat nebo se to pak udela pri foliich a ve vytápěne garaži jen musim bohuzel počkat az ten lak vytvrdne. Neveril jsem tomu ale je to tak. Minimalne mesic spiš dva. Ale v salonu ta barva je jeste trochu citit 😞

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...