Jump to content

BMW M3 neboli Šmoulinka


romariooo

Recommended Posts

Tak M3 je po poslednim predpalceném servisu. 5 let uteklo jako voda. 

Ve Stratosu mám domluvenou novou M3 na vikend ale zatim v nedohlednu. Auta nejsou. Bohuzel.

Ale snad se to povede dřiv nebo později. Libi se mi čim dal vic ta nová bestie.

Link to post

Je to bez zvuku díky velkýmu zadními tlumiči vyfuku a uprostřed výfuku díky rezonátoru..
těžší než předchozí generace.. ale pro běžný dayli ježdění je to lepší a do města.... je dobrý, že na dayli si tam můžeš objednat xdrive a popřípadě si to přepnout na displeji na zadokolu...

Link to post

Tak to je prekvapeni i pro me...dve mega za jedno auto.

Kamaradka si dovezla ted novou X4 tak jsem zvedavy az ji vyzkoušim na vlastni oči. To je taky cenový úlet. Těžko řict zda by za ty prachy byl jemne jetý nový Touareg.

Link to post

Velikostně je X4 malá proti Turkovi, řekl bych podstatně, lepší využitelnost kufru u Turka. Motorově to bude stejný, převodovky taky tak, na hmotnost jsem nekoukal, tam bude X4 lehčí. Kvůli podvozku i velikostí bych šel do Turka, pokud by jsi zapojil faktor zábavy a měl to jako hračku na vikend, pak X4. 

Link to post

Jeste ze tam je ta folie...zlý sen 😞

Praha...Flora. nejak se se tam "nevešel" v podzemnich garazich. Proste ču****

Co řict. Ve ctvrtek jdu na prelepeni folie a doufám ze nebude potreba lepit celý naraznik ...

 

Nahradni vuz opet Nova M4 aspon nejake pozitivum...

20220925_155110.jpg

Link to post

Krve by se ve me nedořezalo...já tak opatrny na mou lasku a tohle....totalni šok.

Aby toho nebylo malo tak dnes nejaky ko*ot me zase vjel v tom uženi do pruhu na D11 ale nastesti jsem to ukočiroval.

Jardo: lak je OK. Bude se jen lepit nova folie. Auto bude delat jeden frajer z HK co se tim zivi a jen bude nahradni vuz. Stratos to nebude. Ten nema ani obycejnou trojkupomalu na pujčeni. Jsou trapny.

Praha se prodava mimochodem...proc asi....?

Link to post

Tak folie udělala svou práci a lak zachránila. Lakování jednoho dílu neboli předního nárazniku v autor.servisu počítám 10 až 15 tisíc?

Oprava folie do dvojky? Jen je blby že ta folie má reálnou životnost zhruba 6 až 7 let ale každopádně se to vyplatí i proti vandalizmu - protáhnuti laku třeba klíčem.

Link to post

Folie na cely auto vychází dráž než celolak pomalu, takže těžko polepis nárazník za dvojku. Já dával kabrio do folie za 80k a to byla ještě dobra cena,   měl jsem v nabídkách i 110k

Link to post

Tak je to jednoduchy jako facka. 

Kdyz se budeme bavit konkretně o M3 co mi parkuje v garaži....tak celolak který mám na aute po vandalizmu stal 180 tisic bez daně.

Pak jsem na auto dal folie...a ta stála 50 tisic vc.daně. Docela rozdil ne?

Jinak oprava folie me přišla na 1000,- Kč slovy tisic korun českych.  To co pišu je reál a fakt takže proto jsem se ptal zda si pil před napsanim toho prispěvku 🤣😁😂

Link to post
  • Dakie locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Věřím že FL bude o něco lepší, hlavně ty CR motory. Problém je ten že FL ve stavu ve kterým by se mi líbil není cenově už tak daleko od Octavie 3. 
    • No tak to v každém případě tě tento typ vozu, který jsi testoval ani nemohl nijak nadchnout nebo přesvědčit a to naprosto chápu.  Máš mnoho zkušeností a motoristické srdce škodovkáře, ale přijeď za mnou a nechám Tě projed v mé sériové O2 FL která má nahrkáno 320 000 km a věř, že velice rychle změníš názor, tak jak jsem já změnil v době kdy jsem přesedlal z Octavia 1 rotačky a věř, že mi ji bylo ku..va tak líto prodávat.
    • Tak menší aktualizace k mému rozhodnutí ohledně prodeje té mé jedničky... už minulý týden jsem se rozhodl že si ji ještě ponechám ovšem včera jsem našel tuto O2, dnes jsem se na ní byl podívat a když pominut technický stav který byl teda tragický tak O2 je pro mě jedním velkým zklamáním. Alespoň jsem se alespoň utvrdil v tom že se nevyplatí přecházet z Octavia 1 do O2. Ano vím že FL by byl možná lepší ale mně osobně zklamala prostornost. Ve předu jsem se díky přístojové desce a středovému panelu cítil opravdu stísněně, kvalita těch použitých plastů na mě teda také působila jako horší než u Octavie 1 a jízdní vlastnosti mě teda moc neoslovili.  A konkrétně k tomu to kousku... ve předu šlo vidět že asi menší ťukanec v minulosti proběhl, na levým zadním lemu chyběla ochranná folie a šlo vidět že byl lakovaný, přední blatníky samozřejmě měněné, spodky prahů vepředu malinko promáčklé. Po nastartování v motoru šla slyšet volnoběžka a hlavně mi bylo divné že voda v expanzce byla u minima. Teď ale to hlavní, prodávající mě nenechal ani pořádně svézt prvně řídil on přičemž už on měl problém se rozjezd, dovezl mě na kopeček za město a předal mi to ať jedu po rovince zpět do bazaru. Po tom co jsem teda sedl za volant já jsem zjistil že spojka je úplně po smrti, pedál jak bahno, zabírala úplně na začátku s tím že ten záběr byl o proti třeba 1.9 81KW ASV, nebo Mondeu 2.0Tdi fakt slabý a muselo se přidat hodně plynu.  To je asi vše, no prostě to nedopadlo a Octavia 1 zůstává. 🙂 
×
×
  • Create New...