Jump to content

Výměna předehřevu topení 1K0963235E


Recommended Posts

Ahoj všem,

již poněkolikáté mi odešel předehřev topení 1K0 963 235E (CAN verze) a nechce se mi již moc kupovat další z druhé ruky (moc nevydrží) a nový se prodává za šílené částky.

Napadlo mě, zda nemáte někdo zkušenost výměny 1K0 963 235E  za 1K0 963 235F, tedy předělání na ne-CAN verzi.

Chtěl bych se zeptat, zda jste to již někdo řešili? Je to vůbec reálné, případně mám očekávat nějaké komplikace? Nač si dát pozor?

 

Link to post
  • 1 month later...

PTC lze opravovat, byl to trošku úlet dát integrovaný obvod na něco, kde je teplota i v létě okolo 70°C a při plném topení i víc jak 100°C bohužel jak čas ukazuje, tak nestačí jen proletovávat, ale odcházejí i součásty, zatím je to však řešitelné za rozumné částky, PTC u auta, kde není potřeba demontovat palubní deska opravuji kolem 1800-2000,- Kč

Link to post
  • 11 months later...

Ahoj, mel jsem PTC venku /podle dignostiky se vysplhal odber max na 300w/ a odpory ok, diody ok, spinaci prvky taky vypadaj ok po promereni (nevim, jestli je tam triak) ,ale problem pretrvava. Nevim, jakej odpor maji ta jednotlivy spiraly. Nechtel jsem sundavat plosnak ,ale predpokladam, ze jeden konec telesa je spolecnej a pri mereni proti zebrum me to ukazovalo odpor kolem 1ohmu. Coz si myslim, ze je mereni naprd, ale podle zapojeni me nenapada nic lepsiho. Mate nejakou lepsi metodu mereni nebo typ? ...pokud to neni tajny... dik

Link to post
  • 1 month later...

u CAN verze se řídí podle stavu baterie a zatížení alternátoru

pokud je vše OK měl by jít na 700 W pokud se nepletu

pokud do toho někdo nerýpal tak jsem se setkal jen s poruchou defekt = nejde vůbec

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Věřím že FL bude o něco lepší, hlavně ty CR motory. Problém je ten že FL ve stavu ve kterým by se mi líbil není cenově už tak daleko od Octavie 3. 
    • No tak to v každém případě tě tento typ vozu, který jsi testoval ani nemohl nijak nadchnout nebo přesvědčit a to naprosto chápu.  Máš mnoho zkušeností a motoristické srdce škodovkáře, ale přijeď za mnou a nechám Tě projed v mé sériové O2 FL která má nahrkáno 320 000 km a věř, že velice rychle změníš názor, tak jak jsem já změnil v době kdy jsem přesedlal z Octavia 1 rotačky a věř, že mi ji bylo ku..va tak líto prodávat.
    • Tak menší aktualizace k mému rozhodnutí ohledně prodeje té mé jedničky... už minulý týden jsem se rozhodl že si ji ještě ponechám ovšem včera jsem našel tuto O2, dnes jsem se na ní byl podívat a když pominut technický stav který byl teda tragický tak O2 je pro mě jedním velkým zklamáním. Alespoň jsem se alespoň utvrdil v tom že se nevyplatí přecházet z Octavia 1 do O2. Ano vím že FL by byl možná lepší ale mně osobně zklamala prostornost. Ve předu jsem se díky přístojové desce a středovému panelu cítil opravdu stísněně, kvalita těch použitých plastů na mě teda také působila jako horší než u Octavie 1 a jízdní vlastnosti mě teda moc neoslovili.  A konkrétně k tomu to kousku... ve předu šlo vidět že asi menší ťukanec v minulosti proběhl, na levým zadním lemu chyběla ochranná folie a šlo vidět že byl lakovaný, přední blatníky samozřejmě měněné, spodky prahů vepředu malinko promáčklé. Po nastartování v motoru šla slyšet volnoběžka a hlavně mi bylo divné že voda v expanzce byla u minima. Teď ale to hlavní, prodávající mě nenechal ani pořádně svézt prvně řídil on přičemž už on měl problém se rozjezd, dovezl mě na kopeček za město a předal mi to ať jedu po rovince zpět do bazaru. Po tom co jsem teda sedl za volant já jsem zjistil že spojka je úplně po smrti, pedál jak bahno, zabírala úplně na začátku s tím že ten záběr byl o proti třeba 1.9 81KW ASV, nebo Mondeu 2.0Tdi fakt slabý a muselo se přidat hodně plynu.  To je asi vše, no prostě to nedopadlo a Octavia 1 zůstává. 🙂 
×
×
  • Create New...