Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
Sign in to follow this  
Tommy23

Ztráta výkonu

Recommended Posts

Tak vítej v klubu, mám ten stejný problém s naběhem turba, v kopci na 5 a cca 2200 ot se to nenafouka ani po 1 km, aby auto zrychlovalo, musim podradit. Dřive to od 1900 ot na tu 5 bralo jako nic a to ten kopec do prace je porad stejný. Taky by mě zajímalo čím to muže být, teď jsem ve stavu že už jsem si zvykl ale štve mě kolik už to stálo peněz a času a pořád nic. Pokud se ti to podaří vyřešit, napiš sem, docela by mě to zajímalo.

Share this post


Link to post

Rezignoval jsem, nehodlám cpát peníze do starého auta, když je výsledek nejistý. Být jistý výsledek, jsem ochoten zaplatit klidne za nové turbo.. někdo tvrdí ze to je normální, že to je turbo benzin a ne nafta, která bere od spoda. Netuším, základní věci jsem vyměnil a stále beze změny, někdy lepší někdy horší.

vymeneno: N75 origo, váha vzduchu, tlakovani okruhu, svíčky origo NGK apod.

Share this post


Link to post

Ten kdo ti tvrdí, že je to normalní tak ani neví jak ten motor má jezdit. Dříve jsem se byl projet v jiném 1.8 RS a byla to od spodu mrcha lina ale majitel ani nevěděl jak to má jezdit. Stačí se podívat na graf od vyrobce.

Share this post


Link to post

Přišlo mi, ze jsem to měl stejně i před chipem.. mate FB nebo whatsapp, natočil jsem schválně jedno krátké video, tak jen pro zajímavost se mrknout. Kdyžtak do SZ kontakt. 

 

Tomas

Share this post


Link to post

Po dlouhé době jsem se v tom zase hrabal a spolu s olejem a filtrem jsem vyměnil na doporučení nastavovač vaček a řetez mezi nima (rozvody dolů, vačky ven) + řídicí lambdu. Stale nic a tedy rozumradové co si říkaj diagnostici jsou zase v koncích protoze diag. mlci a auto porad jede na prd.

Nezná někdo diagnostika co dělá 1.8 t a rozumí tomu, ty u kterých jsem byl už neví?

Share this post


Link to post

Jak je na tom turbo? Logovalo se? Pokud to nenatlačí, kolik má, začal bych s logem turba. Problém může být v úniku tlaku mezi turbem a klapkou, prasklé svody, špatné turbo... Spíš by to chtělo kvalitní servis, protože 1.8T je svým způsobem motor jako každý jiný.

Edited by LadikRS

Share this post


Link to post

Viz výše co bylo vše děláno ale turbo je zrepas, svody ok, tlak nikde neuťíka.

To bylo prvni co se logovalo.

Teď se zeptám znovu, kvalitní servis koleme Prahy, co opravdu rozumí t. benz. motorům?

 

Share this post


Link to post

Zkoušel jsem u sebe vyndat blow off jestli funguje správně. Našel jsem tady test od LadikRS - zatlačit pístek a ucpat podtlakový vývod. Pístek sjel dolu, ale ne úplně, řekněme, že sjel o 2/3 a po uvolnění podtlaku dojel. Co mě jěště zarazilo je, že občas když jsem ho rukou zatlačil byl potom na křivo zaseklý a musel jsem ho narovnat. Neměl by mít nějakou svoji dráhu ve které má fungovat nahoru a dolu? Myslím si ,že by mohl být klidně problém v něm.

Share this post


Link to post

Pokud si dobře vzpomínám, tak mi sjel tak o 1/3. Nikdy se mi ale nestalo, že bych měl pístek křivě. Nemáš možnost si půjčit někde jiný ventil?

Share this post


Link to post

BOV jsem koupil momentálně nový originál. Změnu moc neregistruji. Jediné co je furt stejné je, že slyším dost turbo nebo únik vzudchu. Možná to mám už vsugerované...nevím.. Kdyžtak můžu poslat video se zvukem.

Share this post


Link to post

Tak už je to zase u doktora. Nejdřív auto úplně zdechlo a měsíc dávali dohromady kab. svazek k jednotce, teď udělali dekarbonizaci motoru a znovu kontrola obou rozvodů a stále nic, auto jede do 3000 jako atmosféra a prý podle váhy nemá vzduch, ta je mimo jiné taky nová.

Share this post


Link to post

Jednotku jsme tam měli taky jinou s vyp. imo a s origo daty a nic, jen to jelo od 3000 trochu hůř protože moje je chiplá. Všichni mi raděj ať to prodám, za ty opravy a zkoušení by byla 2 RS 🙂 Proto scháním někoho kdo tyhle motory zná. 

Share this post


Link to post

Nemyslím si, že pro 1.8T je potřeba nějaký speciální mechanik. Různé závady mají kolikrát společné projevy a je pak těžké určit, co je příčinou. Neexistuje mechanik, který vám s jistotou řekne, co to způsobuje. Není to věc jen 1.8T ale obecně všech motorů. 

Kamarád měl u své RS problémy s pocukáváním. Zjišťovali jsme, co to může být. Vyměnil mraky věcí (turbo, origo svody, výfuk, všemožná čidla atd), nějaké díly měl ode mě. Nakonec to byla kombinace vadné jednotky, lambdy a kabeláže. Auto jsem od něj koupil se seriovou a upravenou jednotkou. Podle jeho slov to na seriovou jednotku jede normálně, na upravenou ne. Upravená je také do 3000 ot atmosféra, od 3000 to hodně zatáhne a jede. Logoval jsem turbo a požadavek je od cca 2000, ale turbo zabírá až od 3000, na autě je víceméně vše nové. Budu zkoušet tu seriovou jednotku a uvidím.

Jinak ta mrtvolnost do 3000 má i své výhody, jeli jsme s tím do Chorvatska za 6,5l/100km podle tankování při průměrné rychlosti na dálnici 130 km/h. První RS mi při této rychlosti jede za 8,5l 😃

Dan Van Dan: A je váha originál? Nezřídka se stává, že různé druhovýroby nefungují, jak mají.

Share this post


Link to post

LadikRS: je to přesně jak píšeš. Ze je těžký potom urcit co je špatně, když to může dělat třeba x věcí. A to by měl dobrý mechanik odhalit. At uz diagnostikou nebo ruznym zkousenim/odpojovanim. Když mi začne cukat auto, tak nechci měnit deset dílů, ale přijít na ten jeden špatný. O tom to je. Radši dám mechanikovi víc peněz za práci, než menicovi kusů. To si ty kusy můžu měnit sám a výsledek bude stejný.  

Share this post


Link to post

Přesně jak píše shikaree, dobrých mechošů je málo a když už na některýho naraziš tak tě s takle starou vranou rovnou pošle do haje protože ví kolik na tom je práce.

Vaha je origo repas od bosche.

Share this post


Link to post

Ale ten dobrý mechoš si nechá zaplatit a to se zákazníkům moc nechce,myslí si,že je to jednoduché. Takže asi tak. Já ti opravím a když ti řeknu cenu,už se neozveš.

Vyuč se automechanikem,nejlevnější řešení.

Share this post


Link to post

Ten mechanik na to musí mít vybavení. Případně si musíš poradit sám. Váhu a turbo, to si můžeš udělat log z VAGu. Na tlak paliva, oleje a válců jsou měřáky. Únik tlaku zjistíš natlakováním sací soustavy. Čidla atp buď VAG nebo proměřit (tomuhle moc neholduju). Tohle si ale myslím by mě zvládnout obecně dobrý mechanik. Problém se samotným turbem nebo WG už bude složitější.  Ale tohle všechno podle mě nejsou speciality 1.8T, ale obecně všech novějších turbomotorů. V tomhle nemá 1.8T nic extra. Opravdu mě nenapadá nic, co by bylo u těchto motorů tak jiné, aby na to musel být vyloženě specialista na 1.8T. Spíš bych řekl, že je to o tom, že určití mechanici jsou zvyklí na TDi, nejednou jsem se setkal s tím, že mechanici se raději vrtají v dieselech a na tohle čumí jak tele na nová vrata. Ale to se pak nebavíme o dobrém mechanikovi.

Kdysi jsem auto dával prý ke specialistovi na 1.8T. Nechal si to zaplatit, ale namontoval mi opačně DV a na dotaz, proč ten motor cvaká mi řekl, že tam je 20 ventilů, tak co bych čekal. To je moje zkušenost se specialisty na 1.8T. Ale pokud chceš, o specialistovi vím 😁

Edited by LadikRS

Share this post


Link to post

Tak sem s nim 🙂 Až bude auto zase jezdit, využiju.

Když mi ten mechanik dá auto zase dohromady tak nemám problem mu to zaplatit. Ostatní jen mění díly a inkasují a auto furt nejede🙂 V mém připadě: turbo, vaha, lambda, řetěz a napínak vaček, blov, svice, hadice a těsnění, b. čerpadlo, ŘJ, a to nemluvím o dilech které jsem si mohl půjčit na zkoušku. Proto jsem mluvil o tom že za to co jsem do toho narval by byla 2 v RSu.

Share this post


Link to post

To bylo myšleno jako ironie vzhledem k popisu mých zkušeností se znalcem 1.8T.

Z toho, co jsi vyjmenoval, že jsi měnil, se vše měnit nemuselo, stačilo to nějak otestovat (nemyslím tím Tebe, ale mechanika). Nechci Tvého mechanika nijak urazit, ale takový mechanik bude špatný pro jakýkoli motor. A jsme pak u toho, že nepotřebuješ specialistu na 1.8T, ale dobrého mechanika. Specialisti jsou potřeba na ne moc běžné motory, jako třeba boxer nebo wankel.

Mimochodem, některé dvojkové RS už dnes seženeš i levněji, než některé jedničkové.

 

Edit: Výfuk máš sériový?

Edit2: Ještě mě napadlo, jestli nemáš posunutou matku na WG. To by chtělo zkontrolovat podle jiného RS.

Edited by LadikRS

Share this post


Link to post

Ano, serie, na autě je pouze chip, jinak je to vše v serii. Nemyslím si, že matkou na WG něco srovnaš, když s tou na původním turbu nikdo nehejbal a na novém je to nastaveno z fabriky a samo se nerozladi, jinak nema cenu se zrovna do tohohle pouštět. To že ti třeba praskne membrana ve WG ale to žádnou matkou nedoženeš.

Jak už jsem psal výše, hledám někoho kdo rozumí motorům a diagnostice a ne čaroděje s PC který si na odborníka hraje 🙂

Share this post


Link to post

Pardon, zapomněl jsem, že jsi měnil i turbo. To je pak ta WG blbost. Jinak pokud rozhodíš nastavení matek, tak to může mít vliv na náběh turba, kdysi tohle někdo řešil a problém byl právě v tomhle.

Pokud tomu rozumím správně, tak Martin ASV se Ti nabídl, co zkusit jeho?

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...