Přejít na obsah

S60 Polestar


Petr81

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...
On ‎02‎.‎01‎.‎2019 at 9:38 PM, Petr81 said:

508 je strašně malá vevnitř, na to auto jsem byl zvědavej, protoze se mi designově líbí, ale vnitřek fakt malej i pro řidiče.

Zpracování ve srovnání s B8 Passatem bych řekl, že je o trošku lepší. A4 a 3er nové porovnat nemám možnost.

Tak dneska 2 hodiny testovaci jizda s 508, GT line, 180 PS nafta. Kdyz sefik povoli, asi to auto vezmu. :)

Odkaz ke komentáři

Na zacatek uvadim, ze ja mam takove interiery rad, takze se mi kritika hleda tezko, i kdyz priznavam, ze interier je pro ostatni lidi asi dost stisneny. Ja jsem jel s autem po meste, pres kruhace, ruzne krizovatky, kde jsem zkousel testovat podvozek a rizeni v ruznych rezimech. A pak relativne slusny kus po dalnici, kde jsem testoval hluk v interieru a telefonovani pri dalnicni rychlosi, ruzne asistenty, hlasove vytaceni, navigaci atd. Na auto jsem si zvyknul asi po 5-10 minutach, s nicim nebyl vyrazny problem, ani s pozici za volantem. Na zadnich sedackach jsem si sam za sebe sednul v pohode a to mam predni sedacku relativne dal od volantu, nez bych asi mel mit. Ano, nad hlavou neni vzadu moc mista, takze lidi s vyskou 180+ asi nebudou uplne happy. Kufr je oproti SUP 3 opravdu smesny, ale to nevidim jako problem, my autem zase nikam moc jako rodina necestujeme. Mam nakonfigurovanou svetle sedou GT line na 18", 160 PS nafta automat + nejake baliky, tak uvidime, jestli to projde. :)

Odkaz ke komentáři

Ale vzdyt ja ho nekupuji, hledam pro sebe nove firemni auto na dalsi 3 roky. Samozrejme splatka musi byt v nejakych mantinelech (abych na sebe ve firme neupozornoval moc) a osobne nechci jezdit premii. Jinak ano, cenikovka je nejakych 45.000 EUR, ale to firmu nezajima, dulezite jsou mesicni splatky a ty jsou +/- podobne jako za SUP3 nebo Passata.

Odkaz ke komentáři

Frantik mi do baraku nesmi. Tata koupil segre k Vanocum 5 let zpet novou C4 a po trech letech musela z baraku ven. A to podotykam bylo uplne nove auto. Porad se tam srala elektrika,vule v razeni. Zlata 1.4 jednickova Fabie.

Tomas: ta 508 nevypada zle ale a tou cenou to asi malinko posrali. Hlavne porovnavat to s Pasatem nebo Superbem je podle me neni uplne "dobry". Ale.to SUV aspon vzhledove bych pred barak asi bral :) v benzinu do mesta misto F2.

Odkaz ke komentáři
1 hour ago, romariooo said:

Frantik mi do baraku nesmi. Tata koupil segre k Vanocum 5 let zpet novou C4 a po trech letech musela z baraku ven. A to podotykam bylo uplne nove auto. Porad se tam srala elektrika,vule v razeni. Zlata 1.4 jednickova Fabie.

Tomas: ta 508 nevypada zle ale a tou cenou to asi malinko posrali. Hlavne porovnavat to s Pasatem nebo Superbem je podle me neni uplne "dobry". Ale.to SUV aspon vzhledove bych pred barak asi bral :) v benzinu do mesta misto F2.

Musim subjektivne rict, ze mi prijde 508 lepsi nez SUP3. Hlavne co se odhlucneni tyce, to je pro me dulezity bod. Posledni dobou jezdim s Passatem a ze by byl lepsi nez ten Peugeot, to se mi nezdalo. Navic Passat po 45000 km zacal poradne vrzat v interieru. Proc to posrali s cenou? SUP: 43.500 €, 508: 45.300 €, Passat: 47.000 €, vsechno podobne vybavy.

Mazda bohuzel, jejich motory nesplnuji limit CO2 pro firemni vuz. Jeste cekam, az dojdou v breznu na salon nove Corolly s tim silnejsim hybridem, ale trochu se bojim eCVT na dalnici.

Odkaz ke komentáři
On 1/25/2019 at 10:59 PM, houmik_02 said:

Musim subjektivne rict, ze mi prijde 508 lepsi nez SUP3. Hlavne co se odhlucneni tyce, to je pro me dulezity bod. Posledni dobou jezdim s Passatem a ze by byl lepsi nez ten Peugeot, to se mi nezdalo. Navic Passat po 45000 km zacal poradne vrzat v interieru. Proc to posrali s cenou? SUP: 43.500 €, 508: 45.300 €, Passat: 47.000 €, vsechno podobne vybavy.

Mazda bohuzel, jejich motory nesplnuji limit CO2 pro firemni vuz. Jeste cekam, az dojdou v breznu na salon nove Corolly s tim silnejsim hybridem, ale trochu se bojim eCVT na dalnici.

Kolik vam dali C02 limit? 120 nebo 140? A podle jake metodiky? Zkus jeste mrknout na V60 jestli neco nenakonfigurujes pripadne na druhe strane spektra Insignia nebo Talisman? Kdyz to ma riditelnou zadni napravu, tak je to i zajimave svezeni. Bohuzel i treba takove XF uz ma emise mimo limit...

Odkaz ke komentáři

Limit urcuje stat, ne nase firma. Limit je od 2019 120 g (nekde jsem videl 121, ale to uz je jedno). V60 je uz draha, v nejake vyhovujici vybave jsem uz dost pres 50.000 EUR a to mi nedava smysl (vzdy pocitej 1,5% z prodejni ceny, po kalkulaci brutto/netto se ti pak castka odecita z platu). Insignii mame doma, vyborne auto, bohuzel CO2 pres limit, Talisman se u nas ted neda nakonfigurovat s automatem, navic mi nevyhovuje ACC, ktery nedokaze regulovat az do zastaveni. :)

Odkaz ke komentáři

Jasne, tyhle pravidla znam (i kdyz u nas je to u nafty 1,3%) + to co zaplatis nad "referencni kus". Jinak nevim, jake dostavate fleetove slevy, ale i kdyz si nechtel premii - co E300de? 44g C02 tam potom platis mnohem mensi procenta - kdyz jsem koukal na tabulky tady v Lux, tak to tu vychazi na 0,8% z te castky...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...