Přejít na obsah

Chazení oleje


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

O čerpadlo bych se nebál, spíš bych to viděl jako kokotinu pokud to auto nemá 300 koní. A to i možná v tomhle případě bych to viděl jako kokotinu :D

Nemá to žádný pozitivní přínos. Je tu výměník voda-olej, kterej teplotu oleje drží na rozumnejch hodnotách. Přidání chladiče oleje akorát zvyšuje riziko, že někde něco povolí a motor se zadře. Podle toho, kam se ten chladič zapojí, taky zbytečně ochlazuje olej tehdy, když není potřeba. A TDI negeneruje v zimě zrovna moc tepla na rozdávání.

Když už, tak řešit intercooler. Vysoká teplota stlačeného vzduchu opravdu škodí - v konečným důsledku přehřívá i zmiňovaný olej.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

A jaký přínos bude mít přídavný olejový chladič na 81kW? Na parádu možna dobrý, jinak pro případ budoucího zvyšování výkonu (tím nemyslím chip) bohatě stačí vyměnit stávající chladič pod filtrem za větší z ASZ/ARL. Pasuje v podstatě kus za kus, jen se trochu poupraví stávající hadice ;)

Upraveno uživatelem kocka87
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...