Hochmi Odesláno Leden 10, 2019 Sdílet Odesláno Leden 10, 2019 Ahoj všem, Potřebuji poradit ve věci kdy jsem koupil Octavii TDI 96kW a chybí mi pod EGR ventilem spojovací nerezová ji už hadice. Mám za to, že ventil je zaslepený. Ale po koupi a ujetí asi 30km mi vyskočila kontrolka motoru. Takže jsem se zhrozil, že je něco s motorem nebo tak. Takže jsem jel k mechanikovi na diagnostiku a ta hlásí " 19586 EGR systém; dosažena horní prahová hodnota - přerušovaný " a další " 18263 CAN - komunikační software vadný - trvale " Nezamykaji mi zadní dveře za řidičem. Z toho soudím, že to bude zámek a proto to hlasí tu chybu 18263. Ale zaráží mě ten EGR. Musí se nějak softwarově vypnout nebo tak něco, když je ten ventil zaslepenej? Nebo to ještě Octavie neumí rozlišit a je prostě vadný a mám ho vyměnit? Ventil jsem měl rozdelanej a je úplně minimálně zanesenej ale i tak jsem ho pořádně vypucoval a je jak novej. Jinak co říkáte na zaslepení EGR ventilu popř. ho dát úplně pryč ? Nebo jste spíše pro to aby to bylo v originálním provedení a EGR byl normálně v provozu.Existuje sada co ten EGR nahradí. Ale zajímalo by mě jaký to má dopad na motor a potom jak to auto chcípe když se dá EGR pryč. Je tam nějaká ta tyčka s balonkem co se uzavře při chcipnuti motoru. Octavia 1.9 TDI PD 96kW, 04/2004 Budu rád za každý názor, zkušenosti a radu. Děkuji.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hochmi Odesláno Leden 12, 2019 Autor Sdílet Odesláno Leden 12, 2019 V 11. 1. 2019 at 0:06, Hochmi napsal: Ahoj všem, Potřebuji poradit ve věci kdy jsem koupil Octavii TDI 96kW a chybí mi pod EGR ventilem spojovací nerezová ji užhadice. Mám za to,že ventil je zaslepený. Ale po koupi a ujetí asi 30km mi vyskočila kontrolka motoru. Takže jsem se zhrozil, že je něco s motorem nebo tak. Takže jsem jel k mechanikoj na diagnostiku a ta hlásí " 19586 EGR systém; dosažena horní prahová hodnota - přerušovaný " a další " 18263 CAN - komunikační software vadný - trvale " Nezamykaji mi zadní dveře za řidičem. Z toho soudím, že to bude zámek a proto to hlasí tu chybu 18263. Ale zaráží mě ten EGR. Musí se nějak softwarově vypnout nebo tak něco, když je ten ventil zaslepenej? Nebo to ještě Octavie neumí rozlišit a je prostě vadnej a mám ho vyměnit? Ventil jsem měl rozdelanej a je úplně minimálně zanesenej ale i tak jsem ho pořádně vypucoval a je jak novej. Jinak co říkáte na zaslepení EGR ventilu popř. ho dát úplně pryč ? Nebo jste spíše pro to aby to bylo v originálním provedení a EGR byl normálně v provozu.Existuje sada co ten EGR nahradí. Ale zajímalo by mě jaký to má dopad na motor a potom jak to auto chcípe když se dá EGR pryč. Je tam nějaká ta tyčka s balonkem co se uzavře při chcipnuti motoru. Octavia 1.9 TDI PD 96kW, 04/2004 Budu rád za každý názor, zkušenosti a radu. Děkuji.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ruzipa Odesláno Leden 13, 2019 Sdílet Odesláno Leden 13, 2019 Cele teleso EGR ventilu pryc nedavej, pouze zaslep to zpetne vedeni z vyfukove casti. Pokud to zacne psat nebo uz pise ,,Emise do dilny", tak uz je funkce EGR ventilu hlidana pres MAF - tzn musi se upravit ridici jednotka nebo sehnat jednotku starsiho data - pred rokem 2004. Ale nejsem si jisty konstrukcni shodnosti motoru, takze jistější bude sehnat nekoho na upravu maly v jednotce :)Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hochmi Odesláno Leden 13, 2019 Autor Sdílet Odesláno Leden 13, 2019 před 18 hodinami, ruzipa napsal: Cele teleso EGR ventilu pryc nedavej, pouze zaslep to zpetne vedeni z vyfukove casti. Pokud to zacne psat nebo uz pise ,,Emise do dilny", tak uz je funkce EGR ventilu hlidana pres MAF - tzn musi se upravit ridici jednotka nebo sehnat jednotku starsiho data - pred rokem 2004. Ale nejsem si jisty konstrukcni shodnosti motoru, takze jistější bude sehnat nekoho na upravu maly v jednotce :) Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk Děkuji za upřesnění. Mám na to stejný názor. Takže sehnat někoho kdo má diagnostiku přes PC a tam to nějakým způsobem upravi nebo vypne aby to neukazovalo kontrolku? A myslíš ten EGR tam teda nechat? Když se zaslepí tak je tam defakto k ničemu ne? Proto jsem myslel že bych ho dal pryč a koupil za to jen rouru. Pošlu ti odkaz co jeden týpek prodává. A zajímalo by mě co na to řekneš. https://auto.bazos.cz/inzerat/97451711/Sada-na-odstraneni-EGR-19-TDI-PD-SEATAUDIVWSKODA.php 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ruzipa Odesláno Leden 15, 2019 Sdílet Odesláno Leden 15, 2019 Ono by to nohlo delat problemy na stk, kdyby byl technik aktivni a musel videt motor :-D Nicemu to tam nevadi :-)Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hochmi Odesláno Leden 16, 2019 Autor Sdílet Odesláno Leden 16, 2019 Fajn díky. S technickou problém mít nebudu :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Leden 29, 2019 Sdílet Odesláno Leden 29, 2019 Na STK budeš mít problém. Musíš mít motor bez závad v ŘJ,rednes kody. Chce to úpravce,aby to vyřešil v ŘJ. Stojí to 2500,-CZK. Starší se nedělá,na EGR máš i chcípací klapku pro hladké zastavení motoru bez vybrací. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.