Přejít na obsah

Chip 1.8tsi DSG Octavia 3 Facelift


Doporučené příspěvky

Zdravím čítal som tu dosť o chipe na 1.8tsi konkretne od používatelia marian 1 8 tsi dsg , dosť ma zaujali tvoje postrehy no chcel by som poradiť odteba osobne . Auto mám v úplnej sérii no chcem dať chip ktorý sa bude realizovať v profituningu poprad , sľúbené je nieco okolo 240ps a 340nm , viem že motor toho zvládne oveľa viac ako prevodovka čiže o ten sa nebojím no tá prevodovka mi robí starosť, auto ma momentálne 25000km cca pri 150 pôjde na odpis vydrží mi dovtedy ťa prevodovka alebo mám sa toho báť?  A ešte ďalšia starosť je ze ked pridem na servis originál do škodovky prídu mi nejak na to že bolo zasahovane do rj a môže mi padnúť záruka? Ďakujem pekne

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Uz som tu davno nebol...Vobec by som sa  nebal toho chipu. Je to urobene velmi dobre. Pri tomto vykone som mal krut. Moment 380 nm a odjazdil cca 35000 km. Momentalne mam este rozsiahlejsie upraveny motor kde vykon je uz 276 kw (375 ps) a krut. Moment 420nm a stale s povodnymi spojkami. Mam uz najazdene 110 tis. Km  je pravda ze mechatronik som uz menil ale problem kt. Sa vyskytol vobec nebol vplyvom uprav . Ci ti to vydrzi 150 tis .netusim  ale snad ano. 

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Predpokladam ze mate 6 kvalt . protoze u suche spojky je to vylozene poprava...Chip jako takovy prevodovku neohrozi. Ale vyuziti vykonu pri plne zatezi treba do kopce nebo z vozikem by klidne mohla . dokonce zavada mechatroniky muze byt zpusobena vysokou teplotou oleje .. Nekde kolem 250 stupnu se pali a hlavne krehnou plasty v mechatronice a kovy v el. Liste rapidne rostou kvuly roztaznosti.  Pokud je stale namahana vysokou teplotou tak po schlazeni muze mechatronika zakukat.   Teplota je zaklad pro dlouhou zivotnost . pokud vas vykon musi mechatronika neustale korigovat na spojkach aby neproklouzla nebo aby nezablokovala spojky pri rozjezdech v zatizeni moc rychle muz se stat ze teplota 7.2litru oleje okamzite stoupne nad 200stupnu a to je spatne!!!  Nezapomente ze olej je chlazen pouze malym vymenikem s chladici kap. 

Odkaz ke komentáři

Dq 200 ..  O prevodovce se da rict ze vydrzi i vic . uvnitr je to stale ozubeny manual s obrovsjym potencialem ..  Problemy nastanou pri prokluzu.. A nemyslim prokluz jak z autoskoly .ale mikriprokluzy zpusobene prilys velkym momentem motoru. Cim vyssi otacky tim vic mikroprokluzu. Ridic urcite nema zadnou sanci zpozorovat rozdil otacek ale mechatronika se neustale snazi drzet kroutak tak aby neshorela ale zaroven musi ulevit hridelim aby mohla i pri zatezi presunout synchrony bez ohnuti vydlicky.  Z manualu vime ze vyradit pod plnym zatizenim neni tak lehke. V ozubeni je totis spousta  kroutaku ktery tlaci na zuby synch. Proto mikroprokluz..  Da se rict ze bude fungovat bez problemu az do prehrati suche spojky .. Pak uz bude jezdit jako invalida.a nakonec urcite shori. Hlavni problem je uzavreny prostor spojky (nema vetrani ani chlazeni. A nepresnemu a zpozdenemu mereni teploty spojky. (Cidlo meri pouze teplotu prostoru spojky. Nemeri okamzitou teplotu na lamelach a to znamena dalsi a dalsi treni. Pri kline jizde bez zatizeni muze vydrzet vecne.  Doporucuju menit ole v mechanicke casti po 15tis.  -20tis.  A lehce zvednout obem naplne. Cca o pul litru (  lepsi odvod tepla z vztupnich hridely a steny prevodovky ze strany dvojspojky. ( nevyhoda je lehke roseni odvzdusnovaciho ventylu .. Ale da se to vyresit hadickou a vetsi vnitrni odpor.. Ale chip to bez problemu utoci. )

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...