Mischo77 Odesláno Únor 8, 2019 Sdílet Odesláno Únor 8, 2019 Auto mi vyhadzuje chybu: Vadne EGR 001027 EGR Valve (N18) P0403 - 000 - MIL ON Prejavuje sa to hadzanim auta do nudzoveho rezimu, na cca 30 sekund, potom samo prestane hlasit auto zaberie (resp. štandardne funguje) a za 30 sekund sa to dookola opakuje. Na diag. som videl ako najprv klapku egr otvara a zatvara (v %) a nasledne pri chybe da 100 % (otvorene) Akcne cleny diagnostikovanie : nepocul som cvakanie egr. Ziadna ina chyba Po vymene za origo Pierburg mi stale hlasi chybu. Kde mam hladat chybu? Auto ma 350.000 km kod BMM s DPF 4x4 2.0 TDi PD Zvlastnostou je ze pred spominanou chybou cca 30 minut jazdy som wapkou oplachol motorovu cast pri nastartovanom motore. Nasledujuci den som pohladom presiel konektory a vodice no problem resp vlhkost ( hnijuce) vodice som nevidel. - vsetko suche a ciste. Moze byt problem turbo ktore uz dosluhuje? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mischo77 Odesláno Srpen 16, 2020 Autor Sdílet Odesláno Srpen 16, 2020 Odpoviem si sam... Prehnita kabelaz medzi blokom motora a chladicovou stenou ( zvazok krasne hnil...) Opravene, a vsetko funguje 🙂 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.