header009 Odesláno Leden 17, 2020 Sdílet Odesláno Leden 17, 2020 Ty vole Roman a Pontiac kur**, vám by to spolu tak slušelo [emoji23] 0 Citovat Odkaz ke komentáři
romariooo Odesláno Leden 17, 2020 Sdílet Odesláno Leden 17, 2020 Nie!!!! Na konci je E!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
CvencA Odesláno Leden 17, 2020 Sdílet Odesláno Leden 17, 2020 (upraveno) To bude určitě Peugeot 😂😂😂 Tvl Romane, Porsche neeee. Mě to napadlo hned, ale furt jsem doufal, že se pletu. Si mě předběhl a ty odpovědi se mi spojily. Upraveno Leden 17, 2020 uživatelem CvencA 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tomiq07 Odesláno Leden 17, 2020 Sdílet Odesláno Leden 17, 2020 ano ano, v takom PeugeotE 1007 je zabava 0 Citovat Odkaz ke komentáři
CvencA Odesláno Leden 17, 2020 Sdílet Odesláno Leden 17, 2020 před 40 minutami, header009 napsal: Ty vole Roman a Pontiac kur**, vám by to spolu tak slušelo To je to auto, co o něm nedávno psali, že je to nejhnusnější auto světa ne? 😀 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Leden 17, 2020 Sdílet Odesláno Leden 17, 2020 ho*no, Polski Fiat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mezonek Odesláno Leden 17, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 17, 2020 On Roman myslel Peugeot. Nova 208 je podarena 😉 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Leden 17, 2020 Sdílet Odesláno Leden 17, 2020 Dneska psal, že nejlepší auto na světě je jeho M3 0 Citovat Odkaz ke komentáři
krysarr Odesláno Leden 17, 2020 Sdílet Odesláno Leden 17, 2020 před 4 hodinami, romariooo napsal: Hosi hosi. Mezounka az potkam tak dostane mezi kule. Dnes zas z tech hodinek za 6 petek neusnu 😞 Jako lopatkou mezi kulky nebo kulkou mezi lopatky? 🙂 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mezonek Odesláno Leden 28, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 28, 2020 Jeden z duvodu, proc jsem ochotny uvazovat o hybridu...:-/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Leden 28, 2020 Sdílet Odesláno Leden 28, 2020 Hm, zajímavé. Tohle mám aktualne na telefonu já. Zahrnuje to různé popojížďky, stání na místě i dlouhou jízdu atd. U hybridu mě děsí jedna věc, na kterou jsem přemýšlel. Jak ten motor zhasíná a nabíhá, když se to děje na studeném, tak jak ten motor bude vypadat po 100tkm? Pojedeš na elektriku, motor studený, šlápneš tomu, on naběhne na 500m a zase chcípne... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mezonek Odesláno Leden 29, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 29, 2020 U me je to klasicka ranni cesta - prvnich 15km okresky, pak najedu na dalnici, ujedu dalsich 5km a potom uz v kolone popojizdim az do kanclu... na tom by motor az tak moc netrpel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Leden 29, 2020 Sdílet Odesláno Leden 29, 2020 Tak tobě to může být jedno, až najdeš km které máš tak to zahodis a vezmeš jiné. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Leden 29, 2020 Sdílet Odesláno Leden 29, 2020 Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu. Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dakie Odesláno Leden 29, 2020 Sdílet Odesláno Leden 29, 2020 Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Leden 29, 2020 Sdílet Odesláno Leden 29, 2020 Ale tak třeba to ty hybridy mají. Jenže zase, smysl dává pouze elektrický ohřev oleje. A opět to zkrátí dojezd. Jinak Mercedes třeba do Ečka dává vzduchové nezávislé. To pro mě bylo překvapení. Nikdo moc neví, co tam vlastně je, respektive nepočítej, že to dealer ví nebo i importér, ale já to jednoznačně vím, protože to používám a stačím kouknout na teplotu vody a oleje a je jasno. To mě trochu mrzí, ale u mě to tak nevadí, protože jezdím štreky a to teplovzdušn zase sežere méně nafty. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mezonek Odesláno Leden 29, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 29, 2020 4 hours ago, Ol@f said: Tak tobě to může být jedno, až najdeš km které máš tak to zahodis a vezmeš jiné. Clovece, na to ja nemam srdce - to bych mohl rovnou nechat zapnuty stop-start... Jsem zvykly se k tomu chovat tak, jak bych chtel aby se lidi chovali k autu ktere ja koupim jako ojetinu. Ja si i na rizeni sundavam prstynek at nedrbu tu nappu na volantu. 3 hours ago, Dakie said: Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji Nezavisle topeni je v hybridnim ecku automaticky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Leden 29, 2020 Sdílet Odesláno Leden 29, 2020 A je teplovzdušné nebo to ohřívá primárně olej? On Mercedes primárně hledí na komfort, tak si nejsem jistej. Ale třeba mají rozum a ten výhřev oleje tam je. Ono stačí alespoň na 70°C. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mezonek Odesláno Leden 29, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 29, 2020 Netusim, ale muzu zkusit zjistit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Leden 29, 2020 Sdílet Odesláno Leden 29, 2020 podle mě to ohřejvá jenom chladící kapalinu.... jasně přes výměník se může trošku oleje ohřát.... popřípadě jestli třeba zapnou olejový čerpadlo? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 29, 2020 Sdílet Odesláno Leden 29, 2020 Ja měl takový pocit, že to ohřívá vodu a fouká teplý vzduch do kabiny a někde na konci nastavené doby to část teplé vody pustí do motoru. Tak na mě dělal dojem Golf s nezávislým topením. Každopádně rozdíl dosažení teploty oleje s a bez nezávislého byl docela zásadní, cca půlka km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Leden 29, 2020 Sdílet Odesláno Leden 29, 2020 V Kuze mám vodní topení a tam má voda v motoru 60°C ihned po nastartování, takže to je fakt během 3-5km na provozní teplotě vody i v největších mrazech. V Mercedesu mám jasně teplovzdušné a motor to komplet vynechává. Takže než se mi ohřeje olej na cca 95°C, tak to je tak cca 25km. Mám měření jak vody, tak oleje. Voda je tak o cca 10°C napřed. Kuga měření teploty oleje nemá. Ale ten rozdíl u teplovodního systému s a bez nezávislého je obrovský. Je otázkou, zda 300de nějak nepředehřívá olej, jestli není speciální povrchová úprava kritických dílů,... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Leden 30, 2020 Sdílet Odesláno Leden 30, 2020 před 19 hodinami, TomasB napsal: A je teplovzdušné nebo to ohřívá primárně olej? On Mercedes primárně hledí na komfort, tak si nejsem jistej. Ale třeba mají rozum a ten výhřev oleje tam je. Ono stačí alespoň na 70°C. viděl jsi někdy výkonovou část měniče napětní / nabíječe / usměrňovače ? Věř mi že díky teplotám které tam jsou je potřeba chlazení taková, že inženýři musí (pokud nechtějí váhu vozu zvedat o hromadu kg hliníku použitého k chlazení) používat chladící okruh motoru k chlazení těchto komponent, takže pak není problém ohřát motor, vodu i olej v něm bez výrazné potřeby tam mít nějaký další ohřev. Obzvláště pak po 8mi hodinách nabíjení někde na nabíječče voda i olej můžou být slušně zahřáté vzhledem k pracovním teplotám IGBT modulů a dalších MPS polovodičových prvků 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Leden 30, 2020 Sdílet Odesláno Leden 30, 2020 Aha, tak pak to je fajn. Pokud se tady predtim nabiji. V elektrice se vyznam tak, ze existuje AC a DC a zasuvka. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Leden 30, 2020 Sdílet Odesláno Leden 30, 2020 no a za jizdy musis chladit menic a pri brzdeni rekuperujes tedy nabijis takze vlastne chlazeni te vykonove casti zase odvadi teplo ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Leden 30, 2020 Sdílet Odesláno Leden 30, 2020 Tak myslim, ze mame jasno. Zjevne jsem nebyl sam, kdo nevedel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mezonek Odesláno Únor 10, 2020 Autor Sdílet Odesláno Únor 10, 2020 Tak dnes odvezeno na servis. Posledni dobou me zacala zlobit stabilita na plnych brzdach pri vetsich rychlostech, tak uvidime jestli na neco prijdou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Únor 10, 2020 Sdílet Odesláno Únor 10, 2020 doporuci ti nebrdit naplno 🤣 kdo brzdi prohrává 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mezonek Odesláno Únor 10, 2020 Autor Sdílet Odesláno Únor 10, 2020 Tak auto je zpet. Vymenili i komplet brzdy - to je vyhoda i nevyhoda predplaceneho servisu. Vyzvedl jsem si auto s tim, ze nebyly zadne poznamky. Ani nezminovali, ze by neco extra delali. Brzdi to ale znatelne lip. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.