Přejít na obsah

E220d - stribrnak 2


Doporučené příspěvky

Tak to jsem zvědavej u mě. Ani nevím, jestli to mám taky zahrnuto nebo ne. Ale měnit brzdy po 50tkm je šílenost. Standard mám kolem 150tkm. :smile: Ale ACC používám hodně, tak uvidíme. Trochu mě sere, jak mě přibržďuje, aby mě vrátil zpátky. Někdy ty čáry beru vědomě nebo nestojím tolik o navracení. Ale jindy zase chci, aby mě držel v lajnách. Třeba když piju, zapaluji retko, atd. To je super, že u toho nemusím držet volant a nějak to hlídat. Moc návykové. A mrdá mi z toho otevírání kufru nohou. Já nevím, jestli je to konkrétní kus nebo to je tak na piču u všech, ale jak je mokro a zima, tak můžu kopat jak všichni fotbalisti v ČR a ho*no platný. Jak je teplo a hezky, tak to normálně funguje. Jsem dneska technikovi volal, že to je fakt na piču.  Tak mám přijet. Jenže abych nejezdil furt do HK zkoušet otevírání a ono jak na sviňu, tak to vždycky funguje. To i levnému Fordu to funguje absolutně na 100%. U Kugy se nestalo, že by to byť jednou selhalo, prostě to funguje i při ledabylém kopnutí. Tak mě to deprimuje.

Odkaz ke komentáři
Ja jezdim trochu jinym zpusobem nez ty. A co jsem odpozoroval, tak adaptivni tempomat a jizdni asistenty zivotnosti brzd taky uplne nepomahaji.
První desky jsem na aute s adaptivnim tempomatem dělal po 32tkm místo těch z výroby jsem dal bremba a ty zůstaly až do 80tkm tam jsem dělal i kotouče.
Odkaz ke komentáři
15 minutes ago, Ol@f said:
50 minutes ago, Mezonek said:
Ja jezdim trochu jinym zpusobem nez ty. A co jsem odpozoroval, tak adaptivni tempomat a jizdni asistenty zivotnosti brzd taky uplne nepomahaji.

První desky jsem na aute s adaptivnim tempomatem dělal po 32tkm místo těch z výroby jsem dal bremba a ty zůstaly až do 80tkm tam jsem dělal i kotouče.

Me by neprekvapily desky, ale to ze sly i kotouce... je fakt, ze mi prijde, ze brzdam hodne uskodilo jak to auto 10dni stalo co jsem byl nemocnej. Vypadalo to, ze ta rez sla hodne do hloubky (a nebo uz to proste bylo tak sjety). Co si budeme povidat - tech kazdodennich cca 40km popojizdeni v kolone nepomaha.

Odkaz ke komentáři
před 10 hodinami, Mezonek napsal:

Me by neprekvapily desky, ale to ze sly i kotouce... je fakt, ze mi prijde, ze brzdam hodne uskodilo jak to auto 10dni stalo co jsem byl nemocnej. Vypadalo to, ze ta rez sla hodne do hloubky (a nebo uz to proste bylo tak sjety). Co si budeme povidat - tech kazdodennich cca 40km popojizdeni v kolone nepomaha.

tak nekde kolem 60tkm uz mi kotouce pak kopali po prudkem brzdeni ale dalo se to vydrzet jeste a to jsem tam nekrat jeste nemel ty kravske kola.

Odkaz ke komentáři

Když jsme se 27/12 vraceli z nákupů v Drážďanech, tak jsem si užil večerní prázdné dálnice a při příjezdu domů jsem měl finální průměrnou rychlost 105 (dálnice DE trvala v rozmezí 150-220). Spotřebu jsem měl u Supa 7,2. Je pravda, že je to malý motor :). Tam se hodně pozná, kolik lidí jede, stokilovej chlap navíc při běžném cestování dělá 0,4-0,5l navíc. Honza

Odkaz ke komentáři
6 hours ago, josef1968 said:

To bude třeba tím že nejezdíš na spotřebu nebo jak důchodce :beer:  Ta průměrná rychlost  je velice slušná.

Uz jsem prave jako duchodce. Jak zacalo prset, tak uz jsem se bal jet vic nez 190. Navic auto bylo nalozene az po strechu a vcetne prcka a psu... Skoda ale, ze uz neni moznost vetsi nadrze. Tech 80l u predchozi generace by bylo idealni.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...