JakubJ Odesláno Březen 10, 2019 Sdílet Odesláno Březen 10, 2019 Zdravím všetkých priaznivcov jednotiek. Rozhodol som sa predstaviť tú svoju, aby som mal nejaký súhrn úprav, ktoré som spravil a získal prípadne nejakú odozvu. Je to 1.9 SDI, 50kW, 2001, najazdených okolo 145 tisíc, výbava classic. Napriek slabšiemu motoru a v podstate žiadnej výbave som si auto obľúbil a začal postupne kde čo vylepšovať, tak sa s vami podelím. Vykonané úpravy: Cúvacia kamera + monitor v spätnom zrkadle Vymenené budíky za anglické s poloDOT displejom + dorobená kontrolka vody do ostrekovačov, nezapnutých pásov, otvorenej kapoty a kontrola prasknutých žiaroviek + oranžové podsvietenie ručičiek Rádio Pioneer MVH-S300BT, predné reproduktory Alpine + MDF podložky, zadné koaxiálne reproduktory + MDF podložky, vytlmené všetky dvere LED denné svietenie, LED cúvacie žiarovky, LED predné obrysovky, LED osvetlenie ŠPZ RS pedále Lakťová opierka Nová predná interiérová lampa s čítacími lampičkami Zadné interiérové lampičky Púzdro na okuliare namiesto madla Radiaca páka z Golfu IV Prídavné diaľkové svetlá Dvojité zadné obrysovky Pukličky Škoda do stredov diskov Brzdové bubny vo farbe laku Nové predné svetlá s hmlovkami FL vrch palubovky Regulácia jasu podsvietenia Plynové vzpery prednej kapoty Vypínač na EGR ventil Osvetlenie kufra + nakladacej hrany LED pásikom Viečko nádobky ostrekovačov zo Scaly Elektrické ovládanie okien a zrkadiel, diaľkový centrál Multifunkčný volant + tempomat Osvetlenie nástupného priestoru LED pásikmi Stierače z Octavia II Vymenené bubnové brzdy za kotúče Plány do budúcnosti: okrem bežnej údržby mám snahu doplniť čo najvyššiu výbavu (v rozumnej miere) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laky Odesláno Březen 19, 2019 Sdílet Odesláno Březen 19, 2019 Vítej, kurňa, r.v. 2001 se starou palubkou? Ohledně výbavy, víš co se říká, čím méně elektroniky, tím méně poruch. Na co máš ty vypínače nad rádiem? Ať OCT slouží ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Březen 19, 2019 Autor Sdílet Odesláno Březen 19, 2019 (upraveno) Ďakujem za privítanie. Je to výbava Classic, takže tam bola stará palubovka s fl budíkmi. Ľavý vypínač mám na zapnutie zadnej kamery keď nemám zaradenú spiatočku. Tie dva farebné sú na ručné ovládanie elektrického prihrievania chladiacej kvapaliny. Pôvodne to RJ zapína len za jazdy. Takto keď to zapnem po naštartovaní tak kým oškrábem okná má kvapalina cca 35 stupňov. Myslím si, že elektrika na O1 nie je až tak zložitá, takže aspoň okná v elektrike tam spravím. Upraveno Březen 19, 2019 uživatelem JakubJ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
NameNotFound74 Odesláno Březen 19, 2019 Sdílet Odesláno Březen 19, 2019 Ten předehřev máš z výroby nebo si ho dodělával? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Březen 19, 2019 Autor Sdílet Odesláno Březen 19, 2019 Bol z výroby... Dorobil som len ovládanie 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Březen 27, 2019 Autor Sdílet Odesláno Březen 27, 2019 V poslednej dobe pribudla nálepka OC a zopár drobností prevažne z Číny - držiak na okuliare, lakťová opierka, páka z golfu, nová predná interiérová lampa, boli dorobené lampičky nad zadné sedačky a háčiky do kufra. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Březen 27, 2019 Sdílet Odesláno Březen 27, 2019 Vítej mezi náma. Máš pěknou octu s pěknýma úpravama. Jen tak dál a ona ti to vrátí bezproblémovým provozem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Duben 1, 2019 Autor Sdílet Odesláno Duben 1, 2019 Octavia dnes dostala nové predné svetlá. Šoférove svetlo bolo zn. Diamond a začalo žltnúť. Už ma to nebavilo každé dva mesiace leštiť a navyše prestalo fungovať naklápanie. Ešte k tomu ľavé bolo s hmlovkou a pravé bez. Dostal som ponuku na nové originálne za tretinovú cenu tak som neváhal a vymenil obidve. Ešte ich dám zoštelovať v servise nech neoslňujem a potom len napojím hmlovky nech je to kompletné. Popri tom som spravil prídavné diaľkové do masky a napojil cez relé na pôvodné. Ešte pridávam fotku LED cúvacích žiaroviek a dvojité obrysovky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Duben 1, 2019 Sdílet Odesláno Duben 1, 2019 Parada ? , ja se chystam celou zimu dodelat mlhovky do prednich svetel, ale nedokopal jsem se k tomu ?? Jaky LED zarovky mas v tech zpateckach? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Duben 1, 2019 Autor Sdílet Odesláno Duben 1, 2019 Uvidíme kedy ich dorobím naozaj , treba naťahať káble atď. Sú to tieto čínske LEDky. Boli celkom drahé, ale mám ich od leta a ešte nezačali blikať a svietia výborne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Duben 16, 2019 Sdílet Odesláno Duben 16, 2019 Dal jsem si do couvaček modré H3 a nemá to chybu.Prosvítí to cokoliv. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Duben 17, 2019 Autor Sdílet Odesláno Duben 17, 2019 Minulý týždeň bola spravená jarná údržba, kde Octavia dostala: olej Shell, olejový, vzduchový, peľový a palivový filter rozvody INA + vodné čerpadlo, remeň alternátora (staré rozvody mali najazdených len 60 tis. ale mali 11 rokov) chladiacu a brzdovú kvapalinu prevodový olej (blíži sa 150 tis. km, tak pre istotu nový olej) termostat boli zoštelované nové svetlá vyčistil som EGR ventil (čakal som, že bude viac zanesený, tak som ho len prepláchol čističom na brzdy) premazal som mechanizmus stieračov, ktoré občas skákali + dal nové stierače prezutie na letné kolesá Pridávam fotky EGR a staršie fotky kde som dával bubny do farby laku... @Martin ASV To musí svietiť pekne... Ako si uchytil H3 do držiaku žiaroviek? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Duben 18, 2019 Sdílet Odesláno Duben 18, 2019 Samo domo. Třeba si poradit šroubečkama, a přidat pro jistotu relé,aby jsi nevypálil couvačkový spínač. EGR bych úplně odpojil,zaslepil a s tím i klapku v sání,stačí odpojit podtlak,co vede k nim,hezky to pojede z nízkých otáček. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Duben 18, 2019 Autor Sdílet Odesláno Duben 18, 2019 @Martin ASV Skúšal som jazdiť asi 3 dni s odpojeným podtlakom do EGR. Fakt to išlo lepšie odspodu ale motor sa dlho zohrieval a mal taký tvrdší chod. Chcem ale spraviť vypínač na EGR. Kúpil som ešte jeden ventil N18, ktorý zapojím cez prepínacie relé vedľa pôvodného. Keď bude vypínač vypnutý RJ bude ovládať ventil naprázdno. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Květen 5, 2019 Autor Sdílet Odesláno Květen 5, 2019 Takto skončia blatníky keď sa nečistia podbehy. Ľavý je originál (18 rokov) a pravý 6 ročný poľský (ten zhnil po celom leme). Minulý rok som ten ľavý opravoval (vybrúsil som hrdzu, dal tmel, farbu, lak) ale po roku bolo opäť vidieť hrzu. Tak som kúpil oba vo farbe a zrazu mám z Classic aspoň podľa nálepiek Elegance . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Květen 12, 2019 Autor Sdílet Odesláno Květen 12, 2019 A je to tu, 150 tisíc km. Dúfam, že vydrží aj ďalších 150 bez problémov. @Konny Včera som úspešne zapojil predné hmlovky, tak som bol asi rýchlejší ako ty 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Květen 12, 2019 Sdílet Odesláno Květen 12, 2019 Pokud jsou kilometry skutecne, tak to je parada, najede jeste min. 300tis ?? Jinak mas pravdu, mlhovky jeste nemam dodelany, nemam jeste ani prezuto na letni, neni na to cas. Mozna dnes jestli bude mit kamarad cas ?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Květen 12, 2019 Autor Sdílet Odesláno Květen 12, 2019 Kilometre sú pravé. Octavia bola kupovaná členom rodiny ako nová a za 18 rokov najazdila tak málo... @Konny tak nech to dnes vyjde. Máš elektrickú prípravu na hmlovky? Lebo ja som nemal a musel som ťahať káble od vypínača do svetiel a do budíkov. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Květen 12, 2019 Sdílet Odesláno Květen 12, 2019 Tak to je super, takový pravý kilometry se jen tak nevidí Když jsem měl předface předek, tak jsem mlhovky měl, ale po předělání na face RS jsem koupil zánovní světla bez mlhovek, proto je nemám... Koupil jsem tedy jiný KO světla, mlhovky jsem z nich vytáhl, vyčistil a teď už je jen dát do mých světel. Bohužel se mi přes zimu moc nechtělo a taky jsem skoro každý den octu potřeboval, takže to udělám letos přes léto 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Květen 13, 2019 Sdílet Odesláno Květen 13, 2019 150tis km? To je teprve v záběhu.Milion to udělá. To jsi tam neměl přípravu na mlhovky? To jsi měl jeden pin na světlech volný? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Květen 13, 2019 Autor Sdílet Odesláno Květen 13, 2019 @Martin ASV Nebol tam kábel, pin na svetlách nebol obsadený... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Červen 1, 2019 Autor Sdílet Odesláno Červen 1, 2019 (upraveno) Nedávno som namontoval faceliftový vrch palubovky a plynové vzpery kapoty. Celkom bol problém dopasovať starý spodok k novému vrchu, vznikali tam špáry aj viac ako 1cm ale nakoniec som to tam dostal... Keď už som to mal rozobraté, tak som dorobil reguláciu jasu podsvietenia a úspešne zapojil vypínač na EGR ventil. Keď je odpojený kábel od ventilu N18 tak sa zapíše chyba do RJ, takže som ho nemohol len odpájať. Tak som cez relé zapojil ešte jeden N18 a po prepnutí vypínača RJ ovláda tento, do ktorého nie je zapojený podtlak a EGR ostane zavretý. Upraveno Červen 1, 2019 uživatelem JakubJ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Červen 25, 2019 Autor Sdílet Odesláno Červen 25, 2019 Začíname s osvetľovaním LED pásikmi. Zatiaľ kufor (2x zboku) + nakladacia hrana, časom príde osvetlenie nástupného priestoru a priestoru nôh. Celý motor a prevodovka boli od oleja, tak som to umyl nech vidím i to niekde tečie alebo to bolo len pooblievané v minulosti. Zatiaľ to vyzrerá, že nič netečie a olej sa nestráca. A posledná novinka simply clever viečko s lievikom na nádobku ostrekovačov zo Scaly. Ešte som vymenil kvapalinu v riadení, nech mám pomenené všetky náplne. Prevodový olej budem meniť ale ešte raz, lebo v servise mi nedali originál ale Shell a keď sa prevodovka ohreje, tak jednotku nezaradím niekedy ani na tretí krát. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Leden 21, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 21, 2020 Nejako som to tu zanedbával, tak postupne popridávam čo sme počas leta stihli. Kilometre postupne pribúdajú, pri 160 000 prebehla výmena oleja + prevodového oleja, tentokrát za originál. Asi najhlavnejšou zmenou bolo prerobenie manuálneho ovládania okien a zrkadiel na elektrické. Podarilo sa mi zohnať všetko za dobrú cenu a dokonca zrkadlá vo farbe. Keďže som menil komfortnú jednotku za 3. generáciu, bolo možné rovno zapojiť diaľkové ovládanie centrálu s vystreľovacím kľúčom. Popritom som rovno dorobil tempomat a multifunkčný volant, ktorý sa mi podarilo pripojiť na rádio Pioneer, takže funguje aj ovládanie rádia. Okrem toho som namontoval LED pásiky na osvetlenie nástupného priestoru všetkých dverí. Zopár fotiek, ktoré som našiel, ešte pribudnú ďalšie: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Konny Odesláno Leden 21, 2020 Sdílet Odesláno Leden 21, 2020 Klobouk dolu, na to bych nemel asi nervy 😄 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Leden 21, 2020 Autor Sdílet Odesláno Leden 21, 2020 Ďakujem, chcelo to veľa odhodlania, asi mesiac som to mal doma rozložené kým som našiel odvahu pustiť sa do toho. Ale na počudovanie všetko funguje, takže to stálo za to 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Březen 25, 2020 Autor Sdílet Odesláno Březen 25, 2020 Prednedávnom mi odpadol výfuk za katalyzátorom, tak prebehla narýchlo oprava. Časom to bude treba vymeniť celé aj so stredovým tlmičom. Mysela tam byť diera odkedy na tom jazdím, lebo po oprave ide auto o poznanie tichšie... Ďalej som vyčistil sanie. Čakal som, že tam toho bude viac A posledná zmena: stierače z Octavie II. Ramienka sa dajú vymeniť kus za kus a stiera to lepšie ako pôvodné, hlavne pri vyššej rýchlosti. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jakub99 Odesláno Březen 26, 2020 Sdílet Odesláno Březen 26, 2020 Pěkný, to já mám ještě originální stěrače BOSH co se dávali z výroby na Octavia 1. Měním akorát gumičky a nijak si na ně nestěžuji 🙂 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Březen 26, 2020 Autor Sdílet Odesláno Březen 26, 2020 Mal som tam nejaké obyčajné Bosch a na diaľnici to bola katastrofa. Teraz po zime už gumičky nestáli za nič, tak som to vymenil celé 0 Citovat Odkaz ke komentáři
JakubJ Odesláno Červenec 7, 2020 Autor Sdílet Odesláno Červenec 7, 2020 Tak máme po technickej a emisnej kontrole. Po príjemnom prekvapení s emisiami (dymivosť 0,14 pri povolených 0,9) prišlo sklamanie pri meraní bŕzd. Pri brzdení nie je cítiť trasenie, ale vraj sú krivé bubny. V najbližšej dobe teda vymením bubny za kotúče nech je s tým už pokoj. A keď už bude dole náprava, tak rovno aj tlmiče, pružiny a silentbloky... Všetko je pôvodné a má to za sebou takmer 170 tisíc 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.