Přejít na obsah

headerova ČernoČerná RS


Doporučené příspěvky

Tak podle servisní příručky musela dolu i na G5 a šlo to udělat bez toho teda se spoustou picovani a odrenejma rukama ale šlo. Nevěřím tomu ze by se to ale autorizak pokusil udelat jinak než podle postupu, tim ale nerikam že to jde treba to tak fakt nejde OIII neznám.

Odkaz ke komentáři

@Ol@f ono už když jsem to tam dával, tak technik říkal, že budou dělat všechno pro to, aby nemusela palubka ven. Protože je to špatně, a i když se dodrží technický postup a všechno, tak je mnohonásobně větší pravděpodobnost budoucích pazvuků. 

@marekczek Přesně jak říkáš, smůla. Beru to tak jak to je, je to pořád spotřební zboží a docela složitej stroj kterej se prostě porouchat může. Záruka je to co mě mrzí asi nejvíc, nicméně musím na druhou stranu říct, že ve spolupráci se servisem jsme u všech problémů dosáhli na slušnou spoluúčast automobilky. Neberu to sice jako vítěztví, vím jak to chodí a že je to ve finále moc nestojí ale i tak. V dnešní době musí bejt člověk u spotřebního zboží za každou takovouhle službu nesmírně vděčný.  BTW v Porsche HK mi když jsem tam koukal na ten předfacelift říkal že to v žádném případě nejde, ale je pravda že tam bylo už  po záruce, kdežto tahle záruku ještě měla..

Odkaz ke komentáři

Já do autotrendu jezdím a vesměs nemám co vytknout, už jsme se dostali do fáze, kdy technici vědí, že o tom autě něco málo vím, tak se mě snaží ušetřit marketingových sraček, takže když řeknu, že chci vyměnit filtr, tak ho prostě vymění a kecy typu že se mění při 90tkm si nechávají pro Arval a Škofin. Vlastní olej jsem si taky nakonec prosadil. S tou zárukou to tenkrát neklaplo, budu vědět pro příště.

[mention=51425]Beuticek[/mention]

Co naděláš, jednou to ale skončit musí a jak říkali už naši předkové, když nejde o život... Kdybych se měl vzrušovat u všech takovýhle problémů, tak už jsem šestkrát zastřelenej a třikrát oběšenej [emoji106]

 

 

Odkaz ke komentáři

Tak a je doma, jestli na den, týden, nebo na dýl nikdo neví a já si to nerofunu už po tom všem předpovědět. 

Výsledek, ko výměník topení, tekla tam chladící kapalina, částečně se odpařovala do interiéru, částečně něco málo vyteklo kamsi. 

Výměník vyměněný, bez demontáže palubky, vysušeno, vyčištěno, hotovo. 

Z dílů tam jsou jakési držáky, výměník, kapalina, destilka. 

Zase samozřejmě nějaká kulance.

@milos0785 nepotkal, ale mam tam znameho na das welt auto tak snad to vyřídí 🙂

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Pokud vím, uprostřed výrobního závodu v Bolce je stále hřbitov, takže tvoje teorie nemusí bejt úplně mimo. Sice hřbitov určitě nechtěl bejt uprostřed automobilky, ale blbě se to stěhuje. 

Úplně to vidím, v Manpoweru šťára z cizinecký, linka stojí, vedení dalo hlavy do hromady a povolali uhlíkové posily. Možná to, že je to až tak moc černý něco znamená. No nic, prohrabu tady veteš, co se kde válí a drbnu na zrcátko nějakej růženec 😀

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Někdo testoval chování adaptivního tempomatu při 200+ km/h ?

Vzhledem k okolnostem a ceně benzínu 😄 jsem to dneska zkoušel a musím teda říct, že nic moc. Maximální rychlost kterou jsem zkoušel byla 210km/h tacho víc ne, mám obutý ještě řetězy a ty víc nesmí. 

Každopádně, co jsem vypozoroval tak mi přijde, že i při nastavení vzdálenosti na max má radar na tuto rychlost prostě malý dosah, tudíž když dojíždím auto jedoucí tak těch 110-130, jak se jezdí, tak ho zaregistruje poměrně pozdě, a v tu chvíli začne hodně razantně brzdit + červený alert brzděte! ono to samo dobrzdí i bez zásahu, ale příjemný to teda rozhodně není. 

Teď otázka, je to způsobeno špatnou kalibrací, nebo jakože závada či chyba, nebo je to prostě vlastnost a tenhle systém už tyto rychlosti nezvládá ?

Pokud vím, tak je normální ACC do 210 km/h a u RS je do 230km/h tak bych předpokládal, že je technicky způsobilý tyto rychlosti zvládat. 

Vůbec nevím jak to funguje, jestli tam je fixní paprsek, nebo se adekvátně k navyšující rychlosti zvedá, a sleduje vzdálenost víc dopředu ?

Vždycky jsem to testoval tak od těch 130 do 170 a tam mi přišlo, že to ještě zvládal. Ono kdy jsou taky okolnosti pro tuto cestovní rychlost, ještě s tempomatem ?

Jo a výsledkem mého testování jsou destičky ko, respektive ukázala se kontrolka zkontrolujte brzdové obložení, a opravdu na zadku už moc není

 

Jinak v celku nic novýho, střešní okno stále povrzává, minulý týden jsem se zase ozval do ŠA, tak čekám co vymyslí a auto si řeklo o servis, asi se mu stýská, přecijenom tam nebylo už měsíc 😂

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři

Vidíš, to jsem nezkoušel. No zkusím to.

Já z ACC nemám dobrý pocit ani v běžných rychlostech - mám nastavenou druhou nejbližší vzdálenost a někdy teda mám tendenci brzdit dřív než ACC. Na třeti nejbližší už se mi zdá, že brzdí zbytečně brzo. Jako jízdně mi ACC obecně přijde z hlediska reakcí jako takový lehce vitálnější 75 letý důchodce.

Obecně tempomat ve vyšších rychlostech dávám na prázdné dálnici nebo jen s minimálním provozem, a to jak obyč tak ACC. ACC mi dálnici v běžném provozu přijde nepoužitelný, viz výše.

Jak to myslíš s těmi řetězy? Chápu to správně, že zimní gumy 😄

Odkaz ke komentáři

Tak acc je dobré pro obyčejné neřidiče, popřípadě je to dobrý třeba na silnici 1 třídy... 

na dálnici to nepoužívám, protože auto brzdí divně a než se auto rozjede tak je poledne....  když dám motor na race u VW, tak už akceleruje rychleji ale zase se otevře klapka u vyfuku, tak je auto hlučnější...

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

já mám právě možnost měnit mód tempomatu zvlášť (eko, tuším normal a pak sport) na ten sport je to fakt rapl, prudce zrychluje a dolítá poměrně rychle za dojížděné auto, mám taky ale dva radary (na airbusu), proto jsem se ptal kolik jich má Octavia 3.  Relativně dost ho využívám přeci jen je to pohodlná krabice a tak nikdo moc nečeká ze to bude z križovatky odjiždět jako když to člověk ukradl i když to celkem zvládá.

Některé Octavia 3 mají přepínač módu ne? Takže teoreticky by se mohli reakce i u Octavia 3 lišit podle driving mode ne?

Odkaz ke komentáři

hele nevím jak ochcávie, ale na wágnu ho mám v přední masce v předním logu VW.... a kolik jich tam je netuším.... 

jojo taky tam mám na výběr dojezdu atd.... ale za mě to funguje blbě na dálnici, tak to nepoužívám moc... ale třeba mezi HK a Náchodem s tím občas jezdím v koloně, na 1 třídě silnic to fakt funguje bezvadně....

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

Ondra má pravdu, on se dá vlastně ještě nastavovat ACC v rámci dříve mode. Já tam mám v individualu Sport, takže možná proto reagoval tak, jak reagoval. Zkusím to dát na comfort a uvidíme, až zase bude příležitost, tak to testnu.

 

Kolik má radarů nevím, mám dokumentaci jenom k před FL a tam byl jiný a jinde...

Jinak vzdálenost se nastavuje normálně páčkou ale to moc nepomohlo..

 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak keď je niekto zbytočne odborník na niečo o čom dokopy nič nevie, tak to asi hovorí za seba. Myslím, že takého niekoho má vo svojom okolí každý. A keď tvrdí, že nie, tak potom je to práve on 😄
    • jakože ja to prikryvam ještě kryci plachtou, takže to by se moc neotestovalo ... spíš by mě zajímalo, kde by byla jaká promáčklina, protoze nektery ty kusy byly fakt tezky...
    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
×
×
  • Vytvořit...