Přejít na obsah

headerova ČernoČerná RS


Doporučené příspěvky

Takže přesně po roce a dni proběhl další olejový servis,  opět v mém domovském autorizáku kde budu mít brzo právo na vlastní parkovací místo :D...

Mám najeto 58Tkm takže proběhl větší olejový servis, včetně úkonnů pro nájezd 60Tkm.

Klasika olej + filtr olej sem si dával vlastní opět YACCO VX1000 5W-40 který můžu jenom doporučit.

Potom se měnil olej v DSG + olejový filtr v DSG

Svíčky

 

Docela příjemné překvapení byla cena, samozřejmě převodový olej stojí radnál, takže půlka celkové ceny za servis padla na vrub oleje do DSG.

Ale když jsem dneska ráno koukal do faktury, koukal na ceny origo náhradních dílů, tak s porovnáním s levnějšímy eshopy jako cc, autokelly s členskou slevou, pema atd jsem dospěl k tomu, že ty díly nevyšly vůbec dráž, spíš naopkak ještě levněji, ikdyž rozdíl byl třeba jen pár stokorun, takže cena originálních náhradních dílů není špatná. 

 

Jinak keramika na autě stále drží, ikdyž teď jí občas přikrmím wetcoatem. 

Jediný kde je úplně K.O. je čelní sklo, tam ji stěrače prostě sundají. Nicméně mám nachystanou sadu Geyon Q2 View kterou budu  brzo aplikovat..

Jinak za necelých 10Tkm kdy si spotřebu eviduji jsem na dlouhodobém průměru 10,2l/100km

 

 

Odkaz ke komentáři

Včera a dneska bylo trošku volnýho času, tak jsem zkoušel aplikaci povlaku na čelní sklo + boční. 

Přípravu jsem udělal kromě mechanické dekontaminace asi kompletní. 

Předmytí aktivní pěnou-> chemická dekontaminace Geyon Iron -> mytí houbou a šamponem -> leštěnka autoglym Glass polish-> Geyon Glass Cleaner-> Geyon Q2 Cleanse -> Geyon Q2 Repel. 

Jediné s čím sem měl trošku problém, že jsem úplně dobře nečetl návod, tak jsem si tu letštěnku nanesl na celé čelní sklo a to bylo tedy veselý to dostat dolů s navíc jsem na to použil ten aplikátor na ochranu a ne na leštěnku, kostička jako kostička 😄, ponaučení pro příště. Aplikace ochrany už byla v pohodě. Dal jsem dvě vrstvy na čelní sklo a po vrstvě na přední boční, ale zde to v pohodě zvládá i WetCoat. Z balíčku mi tedy zbyla cca půlka, takže mám kdyžtak ještě na jeden pokus. Uvidíme jak to bude s výdrží... 

2020-09-20 14.07.24.jpg

2020-09-20 14.07.37.jpg

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Malé bezvýznamné výročí. 947118074_2022-02-1817_09_04.jpg.02a7610bf2aa3c2eaa85e495b86977c4.jpg

Když tak sleduju co se děje na trhu nových vozidel ale i ojetin, tak si myslím, že tohle byla dobrá volba. Bejt to kombík a bez střešního okna, tak pro mě absolutně bez výhrad. 

Co se toho střešního okna týká, je to ve fázi, kdy to nemůžu označit jako uspokojivé, ale co už. Prostě si člověk musí zvyknout. Defakto to došlo do stádia, že jak servis, tak experti v MB dospěli do fáze, bohužel, my už nevíme. Samozřejmě to není tak hrozný, jak to bylo ale vrže to. Paradoxem je, že jsem mezitím sehnal pál majitelů RS s oknem a dělá to všem, někomu víc, někomu míň skoro nikomu z těch majitelů to nevadí... Dokonce si pohrávám s myšlenkou, že když nedokážu odstranit pazvuky při zkrutu karosérie, že bych mohl trošku zapracovat na zpevnění té karoserie v kombinaci s lepším odhlučnením, spočívalo by to v tom ostadit MQB vzpěru středového tunelu, která se montuje zespoda pod výfukový tunel a pak odhlučnit celé auto. Výsledek nejistý, nesehnal jsem nikoho, kdo by měl třeba jen tu výztuhu tunelu abych věděl, jestli to je vůbec k nečemu dobré. Tudíž tohle je prozatím u ledu. 

Co bych rád, pokud se zadaří downgradoval z 19" na 18" kola. Nicméně výběr 18" kol jsem vlastně omezil na Originál VW Belvedere což jsou kovaný kola z golfa. Takže pokud by je někdo na inzerátu objevil, tak prosím o echo. felgen-18-zoll-felgensatz-belvedere-vw-golf-7-vii--23647-xl.jpg.5ce2f685b09e7d7e349184b804c2270b.jpg

Odkaz ke komentáři
V 20. 9. 2020 at 16:31, header009 napsal:

Včera a dneska bylo trošku volnýho času, tak jsem zkoušel aplikaci povlaku na čelní sklo + boční. 

Přípravu jsem udělal kromě mechanické dekontaminace asi kompletní. 

Předmytí aktivní pěnou-> chemická dekontaminace Geyon Iron -> mytí houbou a šamponem -> leštěnka autoglym Glass polish-> Geyon Glass Cleaner-> Geyon Q2 Cleanse -> Geyon Q2 Repel. 

Jediné s čím sem měl trošku problém, že jsem úplně dobře nečetl návod, tak jsem si tu letštěnku nanesl na celé čelní sklo a to bylo tedy veselý to dostat dolů s navíc jsem na to použil ten aplikátor na ochranu a ne na leštěnku, kostička jako kostička 😄, ponaučení pro příště. Aplikace ochrany už byla v pohodě. Dal jsem dvě vrstvy na čelní sklo a po vrstvě na přední boční, ale zde to v pohodě zvládá i WetCoat. Z balíčku mi tedy zbyla cca půlka, takže mám kdyžtak ještě na jeden pokus. Uvidíme jak to bude s výdrží... 

2020-09-20 14.07.24.jpg

2020-09-20 14.07.37.jpg

Ahoj, jak to dopadlo s výdrží Geyon Q2 View na předním okně kde se stírá? a co používáš na vnitřní očistu skel ?

Jinak začíná teplo tak se začíná leštit jak to tak sleduju

Odkaz ke komentáři

Rok dal v pohodě i přes zimu. Mám tam ještě jednu dávku ale není čas na aplikaci..

Od geyonu glass cleaner, chce to trošku natrénovat techniku a zvolit mikrovlákno dá se dosáhnout super výsledků. 

Ten autoglym Glass polish to je sázka na jistotu, a to ho mám od dob co jsem se o to začínal starat třeba 7 let zpátky. Ten naneseš, necháš zaschnout jako leštěnku a pak ho lehce odleštíš mikrovláknem dolů, neexistuje aby sis sním nadělal šmouhy... U něj jediný na co dát pozor nenapatlat si ho na palubku nebo na čalounění, je bílej a speciálně z tý ofukovací mřížky čelního skla u Octavia II ji dostat dolů je soulož jakous nezažil, ale okno čistý že bys nevěřil, že tam je 😉

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři

Mám doma leštěnku od Auto Finesse Vision Glass Polish a to je velká paráda, použil jsem ji na okno z venku, a nechal pěkně zaschnout a pak nešla dolů, to bude něco podobného jak autoglym Glass polish,

Upraveno uživatelem Radas
Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Já sem fakt spokojenej. 

Mám tady kousek prodejce (výhradní dovozce pro ČR), jsou to bez diskuze kvalitní oleje. U těchto méně profláklých značek není šance, že narazíš na fejk. Ikdyž každej koho to jenom trošku zajímá kupuje oleje u prověřených prodejců. Co do složení se řadí rozhodně mezi prémiové oleje. V mém případě můžu v klidu používat "obyčejnou" normu 502.00. Stejně je nejdůležitější včasná výměna. 

Taky můj autorizovanej Škoda servis neřekl ani popel, když jsem řekl že castrol nechci, ať mi rovnou nastaví pevný interval a nalejou tohle. Možná přijdou o marži na oleji, ale zase mají spokojenýho zákazníka a jsem tam minimálně dvakrát častěji na výměnu oleje... 

A narozdíl třeba od Millers nepropadli deb*litě jménem NANO. Na to jsem úplně alergickej, dneska už si člověk nekoupí ani hajzlapír aby na něm nebylo něco NANO...

Takže asi tak.. 👍

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři

Ja som dlhsie pouzival LiquiMoly len som zistil ze to nejak dost papa olej s tym olejom. Niekto mi doporucil Yacco a odvtedy pouzivam len tohto vyrobcu. 

Tiez to nakupujem priamo od distributora. Nikto by mi asi lepsiu cenu nedal. A kedze bravam na raz tak do 4-5 aut tak ma uz pozna. 

Vyskusal som od nich rozne druhy oleja. 

Ja mam sice predpisanu normu 507.00 ale cez leto tam davam VX1000 FAP 5w-40 a teploty na dialnici sa znizili. Aj spotreba oleja je na jednej urovni. 

Davam ho aj do Fabie co ma pridrete piesty, ma to uz 330tkm a zda sa mi ze zvukovy prejav je taky makksi ako ked som daval Shell. 

Proste spokojnost. 

Odkaz ke komentáři

Leju Castrol od toho co auto mám a v poslední době pozoruju, že ho auto žere. Možná bych zkusil jinou značku, je možný že by se třeba spotřeba snížila? (mám spotřebu zhruba 0,6l na 15k km ale nemám přesně změřenou. 

Případně prosím jaký Yacco olej do 1.6TDI 77kW. Díky.

Odkaz ke komentáři

Hele jako spotřebu v tomhle rozsahu nemá cenu moc řešit, každé auto trochu žere olej. Že by změna značky nějak dramaticky snížila spotřebu, na to bych nespoléhal. Můžeš tam nalejt hustší olej, ale... 

Jezdíš longlife nebo 15tkm/rok ? 

Každopádně určitě bych tam lil něco v normě 507.00 kvůli dpf a ACEA C3. 

Jestli vládněš anglicky, tady je mazací plán.. 

https://yacco.com/en/our-products/automobile

Jinak do OIII bych to viděl Lube DE 5w30 c3

Odkaz ke komentáři

Jinak dneska se mi podařilo sehnat.. 

Asi to na té černé úplně tak nevynikne ale špatný to rozhodně nebude. 

Z čeho jsem byl fakt vedle je ta váha těch kol, hrubej u těch kovaných odhad tak polovina oproti klasickým litým kolům. Reálně si myslím, že bude -20kg neodpružené hmoty a to už musí být sakra znát. 

Jinak pro představu u mého dodavatale kaučuku je rozdíl mezi 225/35 R19 a 225/40 R18 v případě Michelin Pilot sport 5 krásných 2000kč na jedné gumě....

Mám objednaný 4ks Michelin pilot sport 5 v rozměru 225/40 R18.211994189_2022-03-0916_29_43.jpg.1da5b246bcbba46a84c1396ee1d958ec.jpg

Takže kdyby měl někdo zájem tak Extreme 19" 225/35R19 s 2ks Michelin Pilot sport 4 jeté jednu sezónu a 2ks Pirelli PZero na dojetí, tak jsou k dispozici. Až bude čas, tak udělám inzerát.. 

Odkaz ke komentáři

Jezdím 15tkm, LL je blbost. 

Nedělám si iluze, že to přestane brát olej, ale třeba se to trošku zlepší... 

Do teď jsem lil olej co se používal i na LL interval, jen jsem to měnil po těch 15tkm (vždycky nastalo dřív jak 1 rok). 

Zkusím ten co píšeš a uvidíme.

Díky.

 

Odkaz ke komentáři

Mám S3 a bohužel při nájezdu ca 106k km "bere" olej. Zatím jsem na to u těch dvoulitrů 110kW nebyl zvyklý, u minulých aut i od 150k km vydržel olej s drobným úbytkem bez dolévání 30k km. Tady mi to minulý týden dokonce rozsvítilo kontrolku hladiny ... . Na rozdíl od předešlých aut toto jezdí pravidelně na výměnu po 15k km (naposledy dnes).

Značka oleje zřejmě roli při stejné specifikaci má. Vyzkoušeno na benzinové Octavia 1 1,6, které dokáže papat až litr na tisíc. Zažil jsem 2 auta a obě, když začala významně baštit, tak servisák říkal, že začne dávat olej od Molu (měl vyzkoušené na více autech). Opakuji, při stejné specifikaci se spotřeba významně snížila třeba z 1l/5k km na jedno dolití během 15k km. Otázkou je proč ... . 

Odkaz ke komentáři

Ja mám skúsenosť takú, že Shell spotreba ok, Castrol viac žralo, Liqui Moly to iste, Yacco spotreba OK.  U mňa myslím, spotrebu tak 1l na 6-7tkm pri tom Castrole a Liqui Moly to zožralo 1l za 3-4tkm. 

Tiež mám vyskúšané, že síce nemám povolené dávať do motora oleje 5w-40 ale s týmto olejom na dialnici má menšiu teplotu ako s 5w-30. (rozdiel je 3-4°C). 

Preto cez leto som dával od Yacco VX 1000 FAP 5w40. Podľa skúsenosti sa DPF podobne plnilo ako s olejmi VW507.00 od Yacco  Lube DE 5w30 a motor mal po dlhšej rýchlej jazde na dialnici hladší chod. 

Odkaz ke komentáři
před 4 hodinami, RadimCep napsal:

Cena stejná jako u dovozce, v popisu skladem u dodavatele. Předpoklad takovej, že to objednávají od výhradního distributora do ČR. 

před 3 hodinami, marfan napsal:

Cena skoro dvojnasobna oproti tomu za kolko to beriem ja. 

Jen pro zajímavost, podělíš se, kde nakupuješ za takovouto cenu? 

Odkaz ke komentáři

Skontaktoval som sa so Slovenskym distributorom znacky Yacco. Prebehlo par emailov s nim a uz som mu poslal objednavku na 5 olejov a cenu som zozaciatku ani nevedel. Poslal fakturu a bol som v nemom uzase. 

Tu ti davam screen z poslednej objednavky co som robil. No a posud sam ci sa mi oplati menit olej aj po 7-10tkm.

Neviem ci ma nejakeho oficialneho distributora aj Cesko. 

 

Screenshot_2022-03-12-23-09-08-453_com.adobe.reader.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Tak a máme přezuto na letní, kompet nová sestava. 

Kovaná originální kola VW Belvedere + Michelin PilotSport5.

Celou dobu jsem měl obavy, z toho jak to bude vypadat, přecijenom černá kola na černém autě není úplně snová kombinace, celou dobu jsem měl obavy, že to vypadat nějak takhle. 

_vyr_30670013-3_1_plastovy_kontejner_110

Což se naštěstí nepotvrdilo, a musím říct, že se mi to docela i líbí. Ty stříbrný 19" byly sice hezčí, ale jizdní komfort a celkově podvozek dostával strašně na zadek. Stojím si za tím, že na OIII je strop 18". Na víc ten podvozek nemá. Vím že je spousta lidí, co by se se mnou hádali ale 100lidí, 100 chutí. 

Co se mi ale líbí a je obrovsky znát je ušetřená váha. 

Jen pro představu, kompletně nastrojené kolo, včetně středové pokličky včetně žvejky Michelin PS5 váží 16,84kg. Extrémy 19" jsem nestihl zvážit, ale co mi přišlo v rukách, tak tam bude kolo kolem 30kg. Tzn, že budeme určitě přes 50kg ušetřené neodpružené hmoty, a to už samosebou znát orpavdu. je. dokonce zimní 17" jsem odhadoval tak o třetinu těžší, to můžu kdyžtak ještě zvážit.... 

Gumy zatím nevím, ještě jsem z nich neojel ochraný nátěr 😄..

Rozčiluje mě jak se na ně všechno lepí a střílí to do podběhů, jinak subjektivně mi to přijde tvrdší, ještě zkusím si pohrát s tlaky.. 

Jinak kde je ten úbytek hmotnosti nejvíc znát, je jednoznačně brždění, ne že by to před tím špatně brzdilo, to ani omylem, auto brzdí podle mě ze všech škodovek nejlíp. Teď je akorát ten brzdný účinek ostřejší, a nástup strmější. Takže za mě spokojenost. Uvidíme co dál.. 

Jinak mám k tomu i středový pokličky s logem Škoda, ale asi kvůli tomu červenému kroužku nechám ty VW se mi to tam líbí.. 

2022-04-09 17.03.59.jpg

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
V 12. 3. 2022 at 13:54, header009 napsal:

Cena stejná jako u dovozce, v popisu skladem u dodavatele. Předpoklad takovej, že to objednávají od výhradního distributora do ČR. 

Jen pro zajímavost, podělíš se, kde nakupuješ za takovouto cenu? 

Ahoj.

Nemáš prosím kontakt, nebo eshop na výhradního distributora? 

Díky.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...