Přejít na obsah

Octavia 1.6 75kw špatné starty, nouzový režim


Doporučené příspěvky

Dobrý den. Už si opravdu nevím rady s mojí ofcí. Problém je v tom, že když přijdu do auta a natočím, auto jede jak má. Běží stabilní otáčky motoru, auto se normálně rozjíždí, otáčky nepadají auto jede, ale jakmile třeba zastavím, příkladem na semaforech, auto mi na volnoběhu zhasne. Už se mi stalo, že auto nešlo nsstsrtovat, dlouho točilo s nakonec skončilo do nouzového režimu. Pak normálně popojedu někam kousek, chcipnu motor a jakmile znovu natočím, najede zase jak má. Ale jakmile zase někde zastavím a nedržím otáčky, opět chcípne. Někdy se stane, že dojedu třeba domů, auto chcípnu a podruhé nejde třeba půl hodiny nastartovat. Po půl hodině přijdu a auto jakoby zase jelo jak má. Už jsem vyměnil veškeré filtry, vyčistil škrtící klapku i EGR ventil. Vyměnil jsem svíčky, kabely i vstřikovací ventily. Nevím co by mohlo být dále závadou. Napadlo mě ještě palivové čerpadlo. Ale nechci znovu investovat když nevím, zda by to tak mohlo být... Za každou radu budu mile rád a předem děkuji za každou pomoc. Auto má najeto 165000 km. 

Odkaz ke komentáři

Klapku jsem čistil zároveň s EGR ventilem, nicméně delalo to i předtím když byla nastavená. Nicméně odešel mi notebook do křemíkového nebe, nový mi přijde v průběhu příštího týdne, určitě zkusím znovu nastavit a dám vědět. Nicméně když jsem posledně dělal testovací jizdu na diagu, teplota se pohybovala kolem 106 stupňů. Na palubovce je stabilně 90. Počkám až přijde noťas a dám vědět co a jak. To čidlo teploty chl. kapaliny vyměním, je to otázka pár stovek co jsem se díval. Hadice jsem už prohlížel, a nikde bohužel nic. Děkuji mockrát za jakoukoliv radu. 

Odkaz ke komentáři

Heled nevim cim vsim jsi prosel a.  Jake mas skusenosti. Ale ja bych na to sel takhle  .. Motor bych nastartoval a kouknul bych pod viko olejove zadky vidim olej jak caka a z vika nesmi stoupat proud plynu a koure tak  pak zkontroluj  napeti .. Casto se kvuly podpeti na rj nezapise chyba jen kvuly kratke strate...kazda chyba ma podminky zapisu.. A kratkodobe podpeti ignoruje kvuly startum v zime nebo stop\start ...nejjednodussi je mezi baterkou a motorem natahnu startovaci kabel abys zkontroloval kostru a pokud porad kolisa a meni chod tak sundej vahu vzduchu i shadici ale ne odpojuj s konektoru tak at vidis pohyb klapky za chodu.motoru ..pokud se zavrti a chcipne muze to byt vaha teplota nebo snimac klepani na bloku...v podsttate cokoliv co upravuje palivo a vzduch..  Motor musi bezet bez cidla kliky pokud ma  kazda vacka sve cidlo. Zkus ho odpojit a nastartovat.. Mel by po par sekundach zacit chytat.pokud ne skontroluj rozvody popr.promene casovani.. Ale cidlo kliky se prizna temer okamzite protoze jeho mereni je strasne rychle. Hadice jen tak vizuelne moc neskontrolujes ale kdyz ucpes za behu motoru sani pred klapkou musi zdechnout na nedostatek kysliku.jen pozor na silny podlak i pri volnobehu.. Urcite neucpavat rukou. Pokud po ucpani bude skytat a jakoby znovu chytat mas tam nekde dirku. Pozor u turbomotoru na inntercooler..nevydrzi velky podtlak. Pokud ti nebude chtit naskocit lechce strikni startovaci sprej za air box.. Jestli  zarechta muze to byt paliviva pumpa nebo cidlo pal.listy.. Jo. Jeste odpoj lambda sondy.. Muzou ti sat kyslik ve vyfuku a regulovat vstriky.. Samozrehme s diagnistikou po ruce.je tam spoustu scenaru ale principy motoru a jeho chodu jsou porad stejne. Tlak ve valci palivo  kyslik a jiskra..  Zbytek  serepeticek slouzi jen k regulali.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...