Přejít na obsah

Mercedes E400d 4matic kombi 2019


Doporučené příspěvky

před 9 hodinami, Mezonek napsal:

to jo - treba ja ho mam na predku spoustu 🙂

 

Ty nemáš 4matic?

 

Já vezmu buď originály, jestli bude ta jejich akce na zimu rozumná, jinak to co mi doporučil Petr nebo kdo to byl, ten Liberec. Tak kur**, doufám, že tam maj ty kola fakt cajk. Ale cca kilo za originály, tak na to bych se mohl vysrat.

Odkaz ke komentáři
Ty nemáš 4matic?
 
Já vezmu buď originály, jestli bude ta jejich akce na zimu rozumná, jinak to co mi doporučil Petr nebo kdo to byl, ten Liberec. Tak kur**, doufám, že tam maj ty kola fakt cajk. Ale cca kilo za originály, tak na to bych se mohl vysrat.
Tady se jedná o noname repliky originálů, a to ty kupovat nebudeš. Pokud koupíš kola od renomovaného výrobce, s adekvátní nosností, tak nebudeš mít problém. Výrobce, respektive prodejce ti může, (měl by) doložit, že konkrétní kola jsou vhodná pro tvoje auto. A myslím že tebou zmiňovaný Fondmetal z ABI bude určitě v pohodě. Ikdyz samozřejmě, origo je origo. Ale jak si sám řekl kilo za kola, pokud se nejedná o speciální lehká na sportovní auto je úlet, bez ohledu na pořizovací cenu vozidla.
Odkaz ke komentáři
před 15 minutami, Mezonek napsal:

Nemam 😉 nechtel sem ho

To budeš mít v zimě možná srandu.

 

Dneska Pce-Praha a zpět a mezitím poskakování po Praze. Směrem na letiště jsem taky 2x krátce vystřelil na +/-190. Spoustu času jsem strávil stáním a popojížděním ve zkurvených pražských zýcpách. Jinak Pce-Praha, Praha-Pce ACC 130, pokud jsem zrovna na té dálnici nekempoval. Tak myslím fakt super spotřebička.

A ještě pro Jardu, jedna mokrá z Ořechovky. Už máš napatláno?

20190814_172327.jpg

Screenshot_20190814-214400_Mercedes me.jpg

Odkaz ke komentáři

Nepopírám, že jsem neudělal chybu v aplikaci, ale z mojí zkušenosti na černým laku musíš být fakt úplně ve stínu, polostín pod stromy nestačí a když je ten lak horkej, tak to zasychá dost rychle. Btw. Měl jsem úplně tu první generaci WC kde se to dost řešilo, ty nový už prý tak náročný nejsou..

Odkaz ke komentáři

Ja myslim, ze wetcoat staci fakt jen nenechat zaschnout a proste na pohodu rozlestit do ztracena dobrym mikrovlaknem, nechci ho stirat, takze pouzivam takovou vaflovou mikro, co je trebas dobra i dobra na okna. Navic neni narocnej na pripravu.
CarPro HydrO2 je keramika, na to musi byt auto dokonale cisty, odzelezeny, vyclayovany, odmasteny IPA, jinak jsou to penize do zachodu. Efekt sice bude, ale trvanlivost bude zlomkova proti spravne aplikaci.

Odkaz ke komentáři

To Hydro O2 je na pohodu. Jen nejlepší je jezdit umejvat v noci a bezvětří. Na sluníčku to nestíháš opláchnout a jak to děláš na veřejné Vapce, tak po částech by jsi se prohnul za impulzy. A vítr je sviňa, ten zase odnáší ten rozprašovaný přípravek do prdele a ne na auto, takže pak toho spotřebuješ třeba 2x tolik. Ale aplikace je fakt jednoduchá. A jediné pravidlo, nenechat zaschnout.

Odkaz ke komentáři

Je to fakt na několik měsíců.  Postupně to slábně, začíná to kapotou a spodky auta. Ale třeba střecha drží i po půl roce. Jý jedu tak 1x za 1-3 měsíce umejvat, tak to vždycky doladím. Na střechu třeba ani stříkat nemusím, nebo to jen tak malinko pokropím, kde to ještě je OK. Jsou části kde to drží víc a kde míň. Podle toho, jak je to asi jízdou "ošleháváno". Jinak ředění úplně v pohodě 1:10 i víc a funguje jak z praku. Dokonce je to zředěnější podle mě i lepší, není to tak náchylné na tvorbu fleků, když to přischne. Oficiálně se má ředit 1:6.

Odkaz ke komentáři



Ja myslim, ze wetcoat staci fakt jen nenechat zaschnout a proste na pohodu rozlestit do ztracena dobrym mikrovlaknem, nechci ho stirat, takze pouzivam takovou vaflovou mikro, co je trebas dobra i dobra na okna. Navic neni narocnej na pripravu.
CarPro HydrO2 je keramika, na to musi byt auto dokonale cisty, odzelezeny, vyclayovany, odmasteny IPA, jinak jsou to penize do zachodu. Efekt sice bude, ale trvanlivost bude zlomkova proti spravne aplikaci.


Jak to myslis s tim wetcoatem? Jak jako rozlestit?

Odkaz ke komentáři

Auto myji zásadně ve stínu, nastříkám na auto sníh, potom umyju ručně, nastříkám ironx a tar (popřípadě clay když je potřeba) a rovnou stříkám wetcoat nebo Meguiar's Hybrid Ceramic Wax. Stačí usušit sušícím ručníkem nebo foukačem na listím.....

U dražší keramiky sem nenašel smysl, delší výdrž nepotřebuji, ochranu proti kamenům taky nedělá.... Nejlepší je podle mě folie průhledná (ppf), ale je to celkem drahá sranda.

 

@Eddie29   normálně vezmeš leštící mikrovlákno a dočistíš...  třeba tuhle: https://www.detailingshop.cz/uterky-a-rucniky/dodo-juice-basics-of-bling-extra-soft-buffing-cloth-30x30cm-lestici-uterka/

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

O víkendu jsem vyzkoušel poprvé tažné. A zjistil jsem, že při tom nefunguje autonomní řízení. Překvapilo mě to, ale je to logické, protože nemá aktivní všechny potřebné systémy. Za autem je překážka a tak je to jasný. Ale koukal jsem, že s použitým tažným nedochází k jízdě s odpojeným motorem. Když jsem přemýšlel proč, tak mě napadají dva důvody. Potřeba živit více elektriky, tedy přednost má dobíjení a druhý důvod, který mě napadnul a asi bude pravdivější, když auto počítá s přívěsem, tak asi pomáhá brzdit motorem.To by mohlo dávat smysl. Jinak mě jiný důvod nenapadá. 

Ale je to obrovskej rozdíl, jestli je nebo není odpojenej motor. S odpojeným motorem to nádherně plachtí. Až si říkám, že ti kouzelníci ze Sindelfingenu odčarovali tření, jak daleko to je schopno plachtit.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...