Přejít na obsah

Mercedes E400d 4matic kombi 2019


Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Jsem si lámal hlavu, jak to udělám se servisem, protože v lednu asi nenajedu tolik km, aby mi to dalo do 25tkm a přelom leden-únor nebo začátek února máme jet s kolegou na meeting do Davosu, takže to bych zase dost přetáhnul. No a ono se to rozuzlilo samo. A už teda i vím, jak to funguje. Toto mi dneska přišlo na email:

Udržujte svůj vůz v kondici

Fa RENE a.s. – Vaše servisní nabídka

Dobrý den,

u Vašeho vozu Mercedes-Benz E 400 d 4MATIC T-Modell bude nutné provést během příštích čtyř týdnů výrobcem předepsanou pravidelnou servisní prohlídku. Díky Mercedes me connect jsme pro Vás připravili nezávaznou nabídku, kterou Vám zasíláme současně s tímto dopisem.

Výhoda pro Vás: provedení servisní prohlídky u Vašeho servisního partnera Mercedes-Benz Vám zajistí použití originálních náhradních dílů Mercedes-Benz se zárukou na tyto náhradní díly. Dostane se Vám osobního poradenství a všechny práce budou provedeny naším kompetentním servisním týmem Mercedes-Benz. Pro vyšší bezpečnost a zachování hodnoty vozu.

Využijte této atraktivní nabídky, aby byl Váš Mercedes-Benz stejně spolehlivý jako první den, a sjednejte si termín servisní prohlídky telefonicky na čísle +420 492 608 xxx nebo online na zákaznickém portálu www.Mercedes.me.

Naše nezávazná servisní nabídka:

Váš vůz: E 400 d 4MATIC T-Modell / WDD21xxxxxxxxxx
Počet ujetých kilometrů: 22 825 km
Č. dokumentu: O-CZ000000007061606
 
Popis Cena (CZK)
Provést servis A 7 617,92
Zkontrolovat stav vnější strany vozidla,
Zkontrolovat stav čelního skla,
Zkontrolovat stav listů stěračů,
Zkontrolovat hladinu chladicí kapaliny v hlavním okruhu,
Posoudit stav a hloubku vzorku pneumatik,
Posoudit stav brzdového obložení,
Posoudit stav brzdových kotoučů,
zkontrolovat stav spodní části vozidla (volitelně),
Zkontrolovat varovné a funkční kontrolky na sdruženém přístroji,
Zkontrolovat funkci signální houkačky,
Zjistit stav mapových údajů z navigačního systému, zkontrolovat aktualizaci (aktualizace u vozidel starších 3 let resp. od modelového roku 19/1 za poplatek),
Načíst servisní data ze sdruženého přístroje, zaznamenat a vynulovat servisní ukazatel,
Zkontrolovat flakon systému ozvěžovače vzduchu (v závislosti na výbavě / doplnění nebo výměna za poplatek),
Zkontrolovat stav hladiny kapaliny brzdové soustavy,
Zkontrolovat hladinu chladicí kapaliny ve vyrovnávací nádržce nízkoteplotního okruhu (S motorem M274),
zkontrolovat hladinu chladicí kapaliny v okruhu vysokonapěťového akumulátoru (Hybrid Plus),
Zkontrolovat vícedrážkový klínový řemen ve viditelné oblasti ohledně opotřebení (Ne u Hybrid Plus),
Zkontrolovat všechny viditelné díly v motorovém prostoru ohledně poškození a netěsnosti,
zkontrolovat startér (Hybrid),
Zkontrolovat kabel nabíječky a zásuvku vozidla ohledně mechanického poškození (Hybrid Plus),
Zkontrolovat pneumatiky ohledně poškození a trhlin,
Zkontrolovat stav pružinových vzpěr, resp. tlumičů a pružin,
Zkontrolovat řízení a spojovací tyče řízení,
Zkontrolovat přední nápravu a klouby přední nápravy,
Zkontrolovat pružné kotoučové spojky kloubového hřídele ohledně poškození a deformace,
Zkontrolovat zadní nápravu a klouby zadní nápravy,
Zkontrolovat všechny viditelné díly na spodní straně vozidla ohledně poškození a netěsností,
Motor: Provést výměnu oleje a filtru
0,00
Mezisoučet (CZK) 7 617,92
Vaše cenové zvýhodnění (CZK) 7 617,92
Celková cena (CZK) 0,00
 

Nabídka byla vyhotovena na základě předaného stavu kilometrů (22 825 km).

V nabídce jsou zohledněny podmínky Vaší servisní smlouvy Mercedes-Benz.

xxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx

Těšíme se na Vaši návštěvu,

Fa RENE a.s.

PS: Díky provádění servisních prohlídek u partnerů Mercedes-Benz se prodloužuje Vaše záruka mobility i Vaše záruka na neprorezavění karosérie.
Jak provést vlastní individuální nastavení služeb Mercedes me connect zjistíte na zákaznickém portálu www.Mercedes.me.

Upozornění: všechny uvedené ceny obsahují daň z přidané hodnoty v zákonné výši. Nabídka je nezávazná a platí do 31.01.2020. Zohledněny byly předpokládané nevyhnutelné práce a potřebné díly předepsané výrobcem pro danou servisní prohlídku. Není zahrnut drobný materiál a příplatek za likvidaci. Platí naše Všeobecné obchodní podmínky, do kterých můžete nahlédnout na místě při uzavírání zakázky.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Dneska Méďa dostal vysvobození ze solné krusty. Už ani nebyla poznat barva. Tentokrát jsem na to zkusil konečně ten vzorek, co mi dal ten Tomofejev. No Rinse. Ale neměl jsem koule na to jít bez předmytí tlakovou vodou, tak jsem zajel na mou myčku, tak to nejdříve vzal wapkou a pak teprve tím No Rinse.  Asi to funguje. No uvidíme, zatím tomu stále moc nevěřím a trochu se toho bojím. Uvidíme zítra. Tedy jestli vůbec něco uvidím, protože v 6 tradá do UnL a vzhledem k počasí to bude po návratu zase solná koule asi. 

V pýtek nás čeká první servis, tak jsem zvědavej. A bude reklamace! Nefunguje mi otevírání kufru nohou. Respektive poslední dobou to začalo nějak méně a méně reagovat a teď už se to po kopnutí nohou neotevře skoro nikdy. Tak to jsem docela nasraný, na Kuze to funguje naprosto špičkově.

Odkaz ke komentáři

Já si myslím, že je problém asi v software. A nebo voda. Momentálně mě to dost sere. A přitom u Kugy to funguje naprosto špičkově a nikdy se nestalo, že by to nereagovalo na první pokus. Tady někdy ani houno. Stačí nastartovat a chcípnout to a pak třeba ano. 

Dneska jsem byl na pokec s Timofejevem, připravuji dost velkou objednávku a chtěl jsem to konzultovat. A udělal jsem dobře. 

Doplnění zásob vidím asi takhle nějak. Ještě to nechám chvilku uzrát, ale takhle už to je asi finální. Tentokrát půjdu i do hlubší očisty, jen místo claye ten jejich novej spešl hadřík.

 

The Rag Company Platinum Pluffle – účinná sušící utěrkaThe Rag Company Platinum Pluffle – účinná sušící utěrka

Dostupnost:  Skladem
Kód: TRC_42040-PLUFFLE-DRY
Rozměry: 50 x 100 cm

ks519 Kč428,93 Kč519 KčOptimum No Rinse – Mytí a vosk bez oplachuOptimum No Rinse – Mytí a vosk bez oplachu

Dostupnost:  Není skladem
Kód: OPT_ONRWNW_128
Objem: 3,8 l

ks2 190 Kč1 809,92 Kč2 190 KčCarPro mycí houba CompressCarPro mycí houba Compress

Dostupnost:  Skladem
Kód: CP_57

ks49 Kč80,99 Kč98 KčCarPro IronX – odstraňovač polétavé rziCarPro IronX – odstraňovač polétavé rzi

Dostupnost:  Skladem
Kód: CP_165
Objem: 4 l

ks2 421 Kč2 000,83 Kč2 421 KčCarPro TarX – odstraňovač asfaltu a lepidelCarPro TarX – odstraňovač asfaltu a lepidel

Dostupnost:  Skladem
Kód: CP_1796
Objem: 500 ml

ks459 Kč379,34 Kč459 KčCarlack Insect Remove – rychlý a účinný odstraňovač hmyzuCarlack Insect Remove – rychlý a účinný odstraňovač hmyzu

Dostupnost:  Skladem
Kód: ML_0CL007.5000
Objem: 5 l

ks2 490 Kč2 057,85 Kč2 490 KčCarPro HydrO2 – keramická ochrana laku s bezkontaktní aplikacíCarPro HydrO2 – keramická ochrana laku s bezkontaktní aplikací

Dostupnost:  Skladem
Kód: CP_1195
Objem: 500 ml

ks1 660 Kč1 371,90 Kč1 660 KčCarPro aplikátor na pneumatikyCarPro aplikátor na pneumatiky

Dostupnost:  Skladem
Kód: CP_500

ks59 Kč48,76 Kč59 KčTuf Shine – aplikátor na pneumatikyTuf Shine – aplikátor na pneumatiky

Dostupnost:  Skladem
Kód: TUF_AS401

ks99 Kč81,82 Kč99 KčCarPro PolyShave utěrka – vylepšená náhrada clay plastelínyCarPro PolyShave utěrka – vylepšená náhrada clay plastelíny

Dostupnost:  Skladem
Kód: CP_20PSMF

ks749 Kč619,01 Kč749 Kč

Odkaz ke komentáři
před 12 minutami, krysarr napsal:

A odstranovac asfaltu za 2500 je taky dobra haluz 😄

Ale prd, ten je za 459,-. Ono se to tady blbě porovnalo. 

před 45 minutami, Ratlik napsal:

Aplikátory na pneumatiky. No, na to ti stačí houbička na nádobí za pár korun.

59 korun nikoho nezruinuje

před 50 minutami, milos0785 napsal:

Doufám,že s tou houbou je to vtip... doba je jinde, než před 40lety kdy jsme auta čistili na silnici houbou a jelenicí...
Clay utěrka dobrý, ale setkal jsem se s tím,že udělala víc paseky než obyč clay...

Ta houba je speciálně na No Rinse, bezoplachové mytí. Jsem to včera zkusil a vypadá to, že to fakt funguje.

před 11 minutami, marekczek napsal:

no tenhle funguje uplně stejně jak ten carpro a je za hubičku, ale tak naftovej magnát Tomáš na to má 😉

https://www.ahifi.cz/adbl-vampire-1-l.html

Já to používám už nějaké 3 roky a spokojenost. Hlavně to je celej kanystr 4l. Takže litr vychází na 600,- a funguje to parádně. A litr vydrží na dlouho. Dělá se mi s tím dobře, funguje to, tak měnit nebudu.

Odkaz ke komentáři

Není přeci problém každé 2 měsíce si nechat auto umýt ručně do 1000Kč 😉  mezitím jenom ostříkat vapkou, které jsou dnes všude... možná lepší, než se někde patlat s mytím dayli auta, když tomáš bydlí v paneláku....

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

Hoši, dělám si to sám, nikoho k tomu nepustím. Už nějakej ten pátek mi auto nesmí ani v servisu umejvat. Zakázáno. Můžou vysávat, to dokonce chci, ale od laku se musí držet dál :smile: Na druhou stranu, kdybych měl řešit, že si udělám na laku při mytí jednu vlásečnici viditelnou pouze pod mikroskopem, tak bych se zbláznil. Pak přijede pičus co mi do toho nacouvá koulí a co? Jediné, čeho se trochu bojím, tak ten hadřík místo claye. Ale zase Timofejev ví co říká a já mu věřím. Rozebírali jsme to v pondělí dost dlouho. Teď ještě v zimě na to budu kašlat a pojedu jen No Rinse, ale na jaro to chci dekontaminovat, vezmu to tím odrezovačem, kterej funguje i jako šampon a tím clay hadříkem. A pak půjde Hydro O2. Na Hydro O2 jedu dlouhodobě a jsem spokojen. 

Šampon samozřejmě mám dobrej od Car Pro nebo jak se to jmenuje. Tuším Reset nebo tak nějak. Litrovka tuším stála litr, ale jedu na ní už 3 roky a ještě tam je tak asi 1/3. Jinak jen wapkou se ten bordel nesmeje, bejvaj proužky. Chce to vzít i hadrem. Mám na to hadr s dlouhým chlupem, taky jsem to kupoval u Michala. Ten se má, už jsem u něj nechal docela dost a teď se zase poměje.

Odkaz ke komentáři

O vlásečnice nejde, ale až tam budeš mít doopravdy hrubou nečistotu a přejedeš mikrovláknem asi budeš zírat co to udělá. Přitom je jednoduchá prevence. Já bezoplachu prostě nevěřím.
Každý máme svůj postup. S drzostí napíšu svůj.
1- kola iron out
2- AF - Citrus Bug remover na předek, A sloupky, zrcátka
3- napěnovač připojený na wapku , ph neutral, 1:20, necha tak 5 min (dle počasí) , následný oplach
4- dva kýble,jeden s čistou, druhý se šamponem od Angel Wax, jeden díl =jedno namočení v šamponu a vyprání v čisté vodě
5-oplach
6- sušící ručník , prvně okna,potom karoserie , suším s detailerem, lubrikuje a zároveň má přísady karnaruby, vyživuje vosk(pokud nějaký je)
Akce na 45min [emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Nejdříve odmušovač, na kola IronX. Kola vydrbu tím předraženým spešl koštětem na kola. Pak wapka oplach, pak Resetem, dva kýble, jak píšeš. Pak oplach a jde na to Hydro O2 a zase oplach. Mám spešl hadr s dlouhým chlupem na mytí, na sušení sušící utěrka. Ale teď jsem si tam na sušení přidal ten velký sušící "koberec". Ten seznam nahoře, to je, co mám v košíku.

Odkaz ke komentáři

A oleje tam je 8 litrů.

Miloš: ještě k tomu no rinse, dělal jsem zatím jednou a předem jsem to vzal wapkou od hrubých nečistot, tak to mi příjde v pohodě a s minimálním rizikem. Navíc s SiO2 podkladem. Na jaro udělám dekontaminaci hloubkově a pak půjde nejdřív SiO2 nanovrstva. Mezi pořádným mytím budou ty No Rinse.

Koukám, že tady foto není, tak ještě foto toho poškození od nšjakého deb*la s koulí.

20191231_125540.jpg

Odkaz ke komentáři

Jako jak jsem to dneska viděl, tak jim ten servis nezávidím. Tam cokoliv dělat, tak to je buď nárazník ven nebo celej motor ven.

Kořen říkal, že to je pakárna, jak se cokoliv musí měnit.

Pak mi taky udělalo radost, že tam je 8 litrů oleje. Jsem čekal tak 5-6 litrů, že tím budou šetřit, ale naštěstí mají rozum a je tam 8 litrů, což je dobře pro životnost.

Odkaz ke komentáři

MB má těch osm litrů asi všude, protože moje čtyřválcová jednaosmička má taky 7,9l oleje...

Nad čím mi ale zůstává rozum stát, že mezi servisama, tak za celých 25tkm po servisu si to neřekne ani jednou o olej a pak za těch posledních 5tkm si to teď naposled řeklo o 3x 1l..

Odkaz ke komentáři

Tak já vypozoroval, že jakmile tomu nakládám, tak olej mizí. Jak jedu klídek, tak ne. Někde asi v půlce jsem doléval litr a ke konci to padlo zase na minimum, ale to jsem už nedoléval. Když tomu nakládám, tak je fakt vidět, že ubyde, když v klidu, tak vidím, jak se to drží furt +/- stejně. Ale při 0W30 se asi není čemu divit. A nakonec ono to není až tak špatně, že se něco musí dolejt, protože se alespo%n ten olej "občerství".

Odkaz ke komentáři

Ou, ou. Jsem něco trošku posral. Pustil jsem se do mytí s dekontaminací. No větší píčovina mě napadnout nemohla, jak jsem byl večer a teplota šla dolů, tak ke konci jsem si nadělal škrábance. Na denní světle to vidět není vůbec, ale pod zářivkou kur** ano. Začátečnická chyba, dělal jsem to poprvé a došlo mi to, až bylo pozdě. Asi budu muset na vyleštění. Celé auto prej 10K. Tak nevím, jestli nechat jen to co jsem zkurvil, nebo rovnou celé auto, prej je povrch pak lepší jak z fabriky. Ale jsem se vyškolil, že dekontaminace za studena ne.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...