Jump to content

Mercedes E400d 4matic kombi 2019


Recommended Posts

No, predchozi byl bez chyby. Tady porad jeste nevyresili elektroniku parkovaciho asistenta a lane assistu. Nevyhoda jednoho z prvnich kusu po FL s novym softem a evidentne s covidovou elektronikou... Ono me to uz v nicem neomezuje, ale uz z principu kvuli cene auta to proste nenecham tak, ze by to nedostali do 100% funkcniho stavu.

Link to comment

Tomasi, kdyz jsem mel tenkrat na tyden to nove A v sedanu a v plne vybave, tak me s tim hodne bavilo jezdit a bylo to nesrovnatelne se zakladnim modelem. Ale to bylo uz aute za dvojnasobek ceny bezneho Acka a melo to v podstate vsechno co mam v Ecku...

C6E27C44-CFDE-483F-B62F-6E2A52114E3A.jpeg

Edited by Mezonek
Link to comment

Teď mi volal ze servisu, že mají skluz. Že nechtěl nechat dělat tohle méně zkušeného člověka tak že se na to vrhnul teprve po obědě a že norma 4,5 hod. na tento úkon je moc přísná a že to za ten čas nestihne, že to bude mít až někdy kolem zavíračky, takže bude auto hotové na předání až zítra, jestli by to nevadilo. 

A zrovna dneska tam má na servisu toho borca, co má tu firmu v Itálii a jezdím tam furt. Má to taky rok 2019 a najeto 360 tkm, stejná motorizace, 4-matic a na tom autě se neřešilo vůbec nic. Tak snad tohle je výjimka a bude klid. Původní díly si Mercedes vyžádal zpět ke zkoumání. Ale zejtra mi to ukáže, že tyhle vyžádané díly svážejí jednou za měsíc. 

Link to comment

Ta minule pondeli jsem projel D11 160-200km/h. To neni moc klobouk. Jezdim podle nalady. Nekdy klobouk, nekdy race.

Dnesja jsem si uvedomil, hned po prevzeti, ze zmizel takovy lehky zaskub pri zastavovani na krizovatkach a podobne. Nebylo to nic velkeho a pricital jsem to faktu, ze uz to neni nove. No a ted uz vim, ze jakmile neco na tom aute neni jak samet, tak je nekde pruser. Tahle zarucni oprava je v Mercedesu v HK docela tema.

Tento tyden tam bylo to same Ecko z toho sameho roku, najeti 360tkm. A na tom se netesilo jeste nic. Mi to dneska ukazoval v PC. Borec ma firmu v Italii a furt pendluje. A tam neresili ani vstriky, dpf, proste nic, jen predepsany servis. Asi jsem mel smolika a stesti zaroven.

Link to comment

Tak to jsi měl kliku, že se nic nestalo. Pěkně je to vymleté. Ten borec dělá 120tis km ročně. To je úctyhodný výkon. No, ale snad už budeš mít pokoj a budeš jenom jezdit. Jdu v únoru na servis, tak je to nechám zkontrolovat taky. Sice mám jenom 35tis km. By mě zajímalo za jak dlouho se to takhle vymlelo.

Odesláno z mého ONEPLUS A5010 pomocí Tapatalk

Link to comment

Vždy platilo, že auta, která najedou raketu jsou nejlepší. Jinak mi taky nejde do hlavy, že toto nebylo cítit, nedělalo to vibrace a podobně. Když si vezmu, jakou paseku dokáže dělat nevyvážený, nebo vymlácený kardan na veteránech, tak se fakt divím.

Link to comment

Jako ano, teď to cítím, že to vlastně bylo cítit. Ale to bylo jen třeba při zastavování někdy, že to jakoby drclo trochu, že když jsem se jen pohyboval malou rychlostí bez plynu a pak přidal a podobně, tak to jako by lehce cuklo. Ale fakt nic dramatického a já to přičítal tomu, že holt to už není nové. Fakt nic výrazného, jen velmi lehce. No a teď to cítím, že prostě vůbec nic. Ani řazení prakticky nepostřehneš. Přeřazení je znát, když tomu dáváš kartáč, ale normální jízda skoro ani netušíš. A že jsem hodně vnímavý na cokoliv. Posledních pár dní jsem pozoroval cuknutí při vyjíždění ze dvora na zpátečku a to jsem si říkal, co to je. A to už bylo v době, kdy zmizelo to pískání, co jsme si s přijímacím technikem mysleli, že jsou brzdy a že budeme měnit destičky. Destičky jsou mimochodem ještě OK. To pískání byl stav, kdy se to brousilo. Pak už asi nebylo moc co brousit a vůle jako kráva, tak to ustalo a objevilo se to škubnutí při couvání ze dvora. No a pak už jsem měl ten naplánovaný servis a dál to znáte.

Ono jak to šlo pozvolna, tak se to horšilo po troškách a to si po troškách zvykáš a nepříjde ti to. A asi jak je Mercedes dobře stavěnej a obecně pohodlnej, tak to prostě odfiltrovalo a bylo cítit málo. Protože teď je to jako když jsem vyjel ze salónu, absolutně sametové. Teprve pak si to uvědomíš.

Na fotce to není vidět, ale jeden ten konec kříže, tak toho tak 1/3 úplně chybí. Materiál pryč. To už se mohlo i vyvlíknout, jak když taháš ježka z klece. Tomu chybělo minimum.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Tak jsem dneska vyklopil 18k za prodloužení funkčnosti funkcionalit. In Car Office jde jen na rok a zbytek na 3 roky. Vzal jsem to jako balík, protože abych vyzobával položku po položce, to se mi nechtělo, i když některé položky bych nebral. Naštěstí to parkování mobilem, které funguje jen na IP je mimo balík. Jsem původně měl kvůli tomu IP jen na tohle, pak to nějakou dobu bylo zcela nefunkční po nějaké nehodě v Německu, tak jsem IP prodal a teď mě borec na lince ujišťoval, jak to chodí i na Samsungu. No samozřejmě že ho*no funguje. Po hodině jebání jsem se na to vysral. Ale jsem nasranej, protože jsem to chtěl. Ale už v MB jaksi neřeknou, že se Samsungem máš smůlu. 

Link to comment
  • 6 months later...
před 9 hodinami, krysarr napsal:

A co ta prevodovka, fakt se to delalo az pri pomalu 100.000 km?

No ta asi příště. Ono to je při nějakých km max. nebo když si řekne převodovka. Někdo to tu psal, že to je na 125tkm, ale tohle já jen tuším. 

Před hodinou, Babik78 napsal:

A kde je foto?

 

A čeho?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...