Přejít na obsah

kodiaq sportline 2.0tsi


Doporučené příspěvky

v první řadě bych chtěl říct, že není můj ale je to služební, bohužel na operák.......... uvidím jaká bude cena na odkup a jak bude po 4 roky sloužit, ale po prvním týdnu a 600km jsem nadšenej.............

zakládám protože tu zatím kodiaq není, kdyby se někdo na něco chtěl zeptat, ptejte se:-)

konfigurace :

Označení Kód Popis Cena(Kc)
Model NS73PZ/2019 Kodiaq SportLine SportLine 2,0 TSI 140 kW 7-stup. automat. 4x4 883 900,00
Barva F6F6 Šedá Quartz metalíza 0,00
Interier HG Černá 0,00
                 
  Paket Název Paketu Cena(Kc)
1. PB2 El.nas.před.sedadla s pamětí,bederní opěry v předních sedad.,bez schránky pod sedadly 15 000,00
2. PDD Kessy Full s Alarmem a SAFE systémem 7 500,00
3. PF0 Paket pro špatné cesty 5 300,00
4. PF4 DCC - Adaptivní podvozek ( s Off Road tlačítkem) 22 000,00
5. PH1 Panoramatické střešní okno 32 000,00
6. PHC Nezávislé přídavné topení s dálkovým ovládáním 23 800,00
7. PJD Rezervní kolo ocelové (dojezdové) 2 100,00
8. PJS Kola z lehké slitiny "VEGA" 8Jx20" 12 700,00
9. PK9 Virtuální pedál 13 600,00
10. PKV Vyhřívané čelní sklo + dešťový senzor s Light Assist 5 900,00
11. PLJ "FRONT ASSIST" - adaptivní tempomat do 210 km/h 17 200,00
12. PLK Malý kožený paket(3 ramenný multifunkční sportovní vyhřívaný kožený volant pro radio a telefon s ovládáním DSG) 3 000,00
13. PPD Parkovací senzory vpředu a vzadu včetně AREA VIEW + TRAILER ASSIST, Zadní světla LED SBBR High 14 000,00
14. PT5 Komfortní telefonování s Koppelboxem, (bezdrátové spojení s vnější anténou + Wireless Charging) + WLAN 6 000,00
15. PWC "LANE ASSIST" a "BLIND SPOT DETECT", multifunk ní kamera 20 000,00
16. PWD "TRAVEL ASSIST" - rozpoznání dopravních značek, multifunkční kamera 2 000,00
17. PXE Spací paket II 6 100,00
18. RA2 "SOUND SYSTEM CANTON" 12 000,00
19. RA3 230V zásuvka s USB dodatečně 1x vpředu a 1x vzadu 4 100,00
20. W11 SportLine 120 000,00
21. WC7 Crew Protect Assist 10 300,00
22. YA1 Mobilita PLUS 2 000,00
23. YN1 Servis Standard 5 let nebo 60 000 km 23 800,00
24. YOY Care Connect 1 roky+Infotainment Online 1 rok 0,00
25. 1M6 Závěsné zařízení mechanicky sklopné a elektricky zamykatelné 14 500,00
26. J2D Baterie 380A (68Ah) 0,00
27. 3X5 Vak na lyže 3 000,00
28. 8GV Alternátor 180A 0,00
29. 9S0 Virtual Cockpit 8 900,00
30. 4A4 Vyhřívání předních a zadních sedadel s oddělenou regulací 7 000,00
31. 8QG Klíč pro zamykání vozu 1 000,00
32. QV3 DAB - digitální radiopříjem 3 000,00
    Výbavy Celkem 417 800,00
    Cena vozu 1 301 700,00
Odkaz ke komentáři

malý nájezd = benzín :-)

lancelote dynamika je si myslím nadprůměrná, jasně, já osobně jsem zvyklý na něco jiného ze soukromého, ale jsem fakt mile překvapenej, zátah lineární a velmi dobrej, absolutně mi nepřijde, že by motor měl s autem problém, i krouťák dostačující - toho sem se bál nějvíc, žádnej problém předjet z 90kmh

na S jsem podlahu nezkoušel, najeto cca 800km, tak to nechci prasit, ale dobrá, až pojedu domů tak zkusím :-)  jezdím zatím jen comfort a normal, tam mi přijde při rozjezdu z nuly a větším přidání lehká prodleva než auto zareaguje, při klidném rozjezdu ne, při potřebě svižnějšího rozjezdu mi přijde že je jedna  dvě desetinky vteřiny prodleva

kouknul jsem ted do katalogu na zrychlení 0-100km/h

kodiaq:

2.0tsi 140kw - 7,5 s

2.0tdi 140kw - 8,4 s

2.0bitdi 176kw - 6,9 s

 

octavia

2.0tsi 140kw - 7,4 s

2.0tdi 110 kw - 9,1 s

2.0tdi rs 135kw - 8,1s

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři

Tak to by to ten Tiguna měl mít taky pod 8s, to už docela jde.

Jako teď máme 110kW TDI 4x4 s DSG a do 100 - 120 to docela jede, ale pak to umře, na dálnici kolem 150 už to jen podřadí a krom většího hluku žádná změna :D. Nejhorší je právě to, jak to nahoře umírá a DSG to zbytečně přetáčí. Takže při plném kotli to jede tak "škubavě" - záběr, uvadnutí, přeřazení, záběr, uvadnutí.

Nájezd bude taky právě nižší proto TSI, předpoklad je max 15 tis./rok akorát na jednu výměnu oleje 🙂

 

V 800km už bych tomu naložil, ať si zvyká 😄

Prodleva je nemoc všech nových motorů 😞

 

Odkaz ke komentáři

takže prověřeno, na sport i normal režim při podlaze přeřadí ihned po dosažení červených otáček, tedy 6000-6100 otáček, nemá vliv automat nebo pádla, i pádlama přeřadí.

při podřazování pádlama dá i hezky meziplyn

jel jsem zatím max 170kmh a s akcelerací nebyl problém,  zrychlování nad 140 nebyl problém i při "polovičním" plynu

mile mě překvapila spotřeba, v klidu se dá po okreskách za 8, aktuální průměr mám myslím 9,8, ale je tam hodně město, jestli se po zajetí o litřík sníží, tak super, na ten výkon, velikost a hmotnost auta, 4x4............

sere mě že pro plné fungování app skoda connect budu muset k prodejci na ověření..........

Odkaz ke komentáři

tak ted asi nebude problém 2.0tsi někde vyzkoušet, my vlastně začali řešit nové auto přesně před rokem, touareg u vedení neprošel (ne kvůli ceně, ale kategorii auta), a pak byly prázdniny a od září problém s homologacema a tsi nikde jako předváděčku neměli (ani vw - ani allspace, ani alltrack kterej byl taky v hledáčku). nakonec se podařilo jednomu prodejci sehnat roční vůz na vyzkoušení - 132kw bez filtru (to byl někdy listopad) a já se bál jak moc to udusí verze s filtrem............

no a hned jakmile šlo objednat, objednalo se - tedy začátkem února, dodán za 4 měsíce oproti původním 8:-) 

  

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...