Přejít na obsah

Obrovská ztráta vody


Doporučené příspěvky

Zdravim, po dlouhem hledani jsem si minuly tyden privezl O1 1.8t a po par dnech jsem si vsiml, ze mi chybi olej a voda. Oboji jsem dopnil, olej se zatim neztraci, ale voda extremne. Doleju nadrzku a po 30km mam pulku vody. Nadrzka se mi zda dost prehrata.

Ma nekdo podobne zkusenosti ? Bojim se aby to neni tesneni nebo hlava..nerad bych ted resil vraceni..

Za kazdy nazor diky:)

Odkaz ke komentáři

Pokud bylo málo i oleje tak pravděpodobně voda do oleje nejde a bude to utíkat ven z motoru > může to být vodní pumpa nebo netěsnost kdekoli ve vedení.

U mojí o2 se mi taky ztrácela voda a byla to rozežraná expanzka, na první pohled se nezdálo že by byla děravá... ale ona byla... na dvou místech. Po zahřátí z tama prskala voda, viz foto.

https://drive.google.com/open?id=1-SEYnK5dz2ZAz3anlxP0bintipZ6fpv2

Upraveno uživatelem rusty333
Odkaz ke komentáři

Tak jsem potestoval. Když na to šlápnu, z výfuku se nic nevalí. Mám pěnu ve vode a nádržka na vodu vyloženě vaří vodu, úplně bublá. Po zastavení kape voda vpředu u levého kola, prišlo mi jako na místě pod baterkou, mezi turbem a baterkou cca.
Jinak jsem koukal na víčka od vody a od oleje a obě jsou čistá. Tak nevím..
Mechanik mi řekl, že by bylo nejlepší to vrátit, protože by to chtělo udělat celou hlavu.
Takže radost nemám, vůbec nevím co si počít 😕

Odkaz ke komentáři

Tu přírubu jsem měl taky prasklou. Nešlo to vidět ani po demontáži, takže zkusil bych vyměnit tak či tak. Při jednom jsem vyměnil i hadici 1J0121096BS. Když už bys to dělal, tak tím, že budeš mít dole přírubu budeš mít prostor i pro výměnu této hadice a pro zichr bych to udělal rovnou 🙂

Nezapomeň i na O kroužek - N90365302

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak jsem se k tomu po delší době dostal. Teče to opravdu taky v té přírubě u motoru. Ale, za boha se tam nemůžu dostat ! Má někdo nějaký návod, co všechno sundat a jak tu přírubu sundat ? Já si původně myslel, že to teče z napojení hadice na tu přírubu, ale po ní to jen stékalo.. ta prasklinka je někde blíže k motoru, tedy.. prasklina ! Teče to vydatně.
Měl jsem sundanou baterku a sundané víko od filtru, ale pořád jsem se k tomu nemohl moc dobře dostat.. jde to nějak lépe ? Popřípadě jak je ta příruba chycená k motoru ? Nejsem žádný mechanik, jen malý snaživec.
Má někdo přesný "kod" té příruby ?

Odkaz ke komentáři

Díky moc ! Přírubu jsem koupil, vyměnil a zdá se, že se problém vyřešil. Ale zatím jsem neměl čas to pořádně projet a vyzkoušet. Nicméně nechápu, jak jste mohli vyměnit tu plastovou svorku u čidla. Za boha jsem ji tam nemohl narvat, až mi nakonec zůstala v ruce na kousky, tak jsem tam narval jinou co jsem našel, ale není to asi ono a netěsní to na stopro. Snad ji seženu někde na vrakovišti.
Teď už jen otestovat tlaky motoru a pokud budou ok, snad se bude blýskat na lepší časy a autíko chvilku vydrží.
Všem díky za pomoc !

Odkaz ke komentáři

Ta pojistka tam de téměř sama dáš čidlo nový těsnění to starý nezapomenout vyndat a pak lehce zatlačim na čidlo a dam pojistku 

Leč je tu možnost že pokud si dával novou přírubu a je to náká druhovýroba tak se něco nepovedlo 

Ja bych to sundal a pobádal kde je chyba 👍

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...