Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
vision.boy

Prosba s identifikací závady

Recommended Posts

Ahojte,

prosím vás o pomoc s identifikací závady, která se mi začala projevovat na vozidle tento týden. Již jsem objednaný příští týden na servis, jen bych rád věděl o co se jedná a na co se připravit 🙂

Zkusil jsem nahrát dvě videa, ze kterých by to mělo být pro někoho znalého snad dobře rozpoznatelné, určitě pro mě lepší než to popisovat slovy.

 

VIDEO 1 

Stojím na místě, motor běží, zkouším točení volantem plně do obou stran.

 

VIDEO 2 (pouze zvuk)

Zkouším na parkovišti jezdit dokola, opět na obě strany.

 

Velice děkuji za každou radu

Share this post


Link to post

Začal bych kontrolou provozních kapalin po otevření kapoty motoru,to je ta přední. Hladina hydraulického oleje servořízení doplnit dle návodu k obsluze.

Share this post


Link to post

Mas prazdny servorizeni, nekudy ti vytekl olej, vetsinou pres jednu z manzet od servorizeni, ktere prestalo tesnit (vydreny gufera atd.). Repasovane servorizeni stoji okolo 4tis, nove nejakych 7-12tis. Pokud budes dlouho jezdit bez oleje, tak muzes zadrit i cerpadlo!!!

Share this post


Link to post

Konny díky, ač to tedy nezní moc optimisticky, něco takového jsem i tak trochu očekával jelikož jsem tady na fóru již něco včera zkoušel pohledat a zrovna na ty tvoje zkušenosti s repasovaným servořízením jsem narazil .. 

Share this post


Link to post

Muze byt treba jen netesna nejaka hadice, ale vetsinou byva KO servorizeni. No u repasu je to vzdy jen otazka casu jak dlouho bude rizeni fungovat. Relamaci prodejci v drtive vetsine neuznaji, ale to uz ses u me asi docetl.

Da se koupit nove rizeni i za tech 7tis a pokud si chces octu nejaky rok nechat, tak se ta investice vyplati.

Jestli mi to dalsi repasovane rizeni casem zase klekne, tak uz pujdu urcite cestou noveho rizeni...

Share this post


Link to post

Olej vypada v poradku. Pokud je olej studeny, tak ma byt podle prirucky kousek pod minimem.

Je teda mozny, ze je jen nacaty cerpadlo...

Share this post


Link to post

V příručce mám uvedeno 2 mm nad nebo pod značkou MIN při měření za studena, výsledek asi není tedy úplně špatný. 

Co jsem se díval na škoda díly na čerpadlo, tak když nebudu počítat Čínu, tak výroba Německo cca čtyřku, neni to málo, ale zní to lépe než ta předchozí varianta sedm plus.

Asi teď bude ale stejně nejvíce záležet jak si s tím mechanik poradí, respektive zda najde přesnou příčinu a vymění se vadný díl a ne všechno okolo stylem pokus omyl 🙂

Má třeba případně u těchto dílů cenu riskovat vrakoviště? Samozřejmě otázka kolik by si za to řekli, ale pokud by to byla třeba méně jak čtvrtina ceny nového dílu, jestli jste někdo takovou cestu zvolil a jak to u vás dopadlo?

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...