Jump to content

Světla - výměna halogen za LED


sibik

Recommended Posts

Ahoj, 

chtěl jsem se zeptat, jestli jste se setkali s výměnou halogenů za led žárovky u  OCT III. 

Když jsem vyměnoval halogeny u OCT II facelift za ledky, tak svítivost byla parádní, výška dobrá, aby to nikoho neoslňovalo, ale přesto fakt parádní svítivost. Teď jsem měnil halogeny za LED u OCT III a ta svítivost se stejnýma žárovkama je hrozná, jsou tam teď LEDky H15. Hrozně to svítí do země - a nedá se to ani zvednout......navíc rozdíl dálkových a potkávacích je tak 5% když moc. 

Nemá někdo nějakou radu, jak tam LEDky nainstalovat, popř. se s tím někdo už setkal?

Díky za info

 

Link to post

Zkus vyměnit seriové žárovky H7 za Osram Laser, nebo Night breaker. Úplně jiné světla. Na "obyčejné" halogenech se navíc nemá co pokazit. Na forech už se teď objevují problém s naklápěním, problematickým seřízením apod.

Link to post
  • 8 months later...

Zdravim. Nechcem zakladat novy prispevok tak pisem tu. Ja som tiez chcel vymenit klasicke halogen ziarovky H7 za led, objednal som z Ebay-u, 2 ziarovky ma vysli na cca 25 eur a svietia hrozne, v tme ako keby som s vypnutymi svetlami siel. Chcem sa spytat ci uz niekto objednaval Ledky z alliexpres, resp. Ebay, aby som zas neobjednal a zase nic z nich. Chcel som vymenit aj stretavacie H7 aj dialkove H15

Link to post

osobně bych určitě neřešil výměnu celých světel a když tak bych šel asi do dražších žárovek třeba jen s vyšší svítivostí, Halogeny jsou bezúdržbové a žárovky relativně levná záležitost. osobně jsem s nimi na OIII velice spokojen neoslňují a velice dobře svítí. když to porovnám s některými jinými auty tak opravdu záleží na mnoha faktorech.

Link to post
  • 1 month later...

za mna urcite Osram nightbraker, pouzivam ich od 2016 zatial 3 sada cize za 4 roky ma stali dokopy 60€ (2x uz vymene a teraz 3 mesiac nove ) ... nahradou za LEDky z aliex alebo ebay urcite nie, ako bolo spomenute je to na technicak a nikdy ich korektne nenastavis kedze paraboly su vypocitane a vyrobene na zdroj svetla z vlakna "1 bod" a nie z viacerych bodov / čipov ... ak mas zvysnych 2.000€ tak si radsej daj dorobit origo xenony, ak tych 2t € nemas, tak Osramy alebo Philipsky

Link to post
  • 2 years later...
V 14. 8. 2019 at 17:09, sibik napsal:

Ahoj, 

chtěl jsem se zeptat, jestli jste se setkali s výměnou halogenů za led žárovky u  OCT III. 

Když jsem vyměnoval halogeny u OCT II facelift za ledky, tak svítivost byla parádní, výška dobrá, aby to nikoho neoslňovalo, ale přesto fakt parádní svítivost. Teď jsem měnil halogeny za LED u OCT III a ta svítivost se stejnýma žárovkama je hrozná, jsou tam teď LEDky H15. Hrozně to svítí do země - a nedá se to ani zvednout......navíc rozdíl dálkových a potkávacích je tak 5% když moc. 

Nemá někdo nějakou radu, jak tam LEDky nainstalovat, popř. se s tím někdo už setkal?

Díky za info

 

Ahoj, mám to úplně stejně.. Také nevím co s tím.. Mám OSRAM (dnes legal).. A měl jsem OSRAM 15,a nepřesvítí H7. Pak jsem zjistím že mají méně Lumenů než H7 🙃, koupil jsem H15 s 15000lm. A svítí také do země.. Přišel jsi na to co s tím, nebo ne?

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Věřím že FL bude o něco lepší, hlavně ty CR motory. Problém je ten že FL ve stavu ve kterým by se mi líbil není cenově už tak daleko od Octavie 3. 
    • No tak to v každém případě tě tento typ vozu, který jsi testoval ani nemohl nijak nadchnout nebo přesvědčit a to naprosto chápu.  Máš mnoho zkušeností a motoristické srdce škodovkáře, ale přijeď za mnou a nechám Tě projed v mé sériové O2 FL která má nahrkáno 320 000 km a věř, že velice rychle změníš názor, tak jak jsem já změnil v době kdy jsem přesedlal z Octavia 1 rotačky a věř, že mi ji bylo ku..va tak líto prodávat.
    • Tak menší aktualizace k mému rozhodnutí ohledně prodeje té mé jedničky... už minulý týden jsem se rozhodl že si ji ještě ponechám ovšem včera jsem našel tuto O2, dnes jsem se na ní byl podívat a když pominut technický stav který byl teda tragický tak O2 je pro mě jedním velkým zklamáním. Alespoň jsem se alespoň utvrdil v tom že se nevyplatí přecházet z Octavia 1 do O2. Ano vím že FL by byl možná lepší ale mně osobně zklamala prostornost. Ve předu jsem se díky přístojové desce a středovému panelu cítil opravdu stísněně, kvalita těch použitých plastů na mě teda také působila jako horší než u Octavie 1 a jízdní vlastnosti mě teda moc neoslovili.  A konkrétně k tomu to kousku... ve předu šlo vidět že asi menší ťukanec v minulosti proběhl, na levým zadním lemu chyběla ochranná folie a šlo vidět že byl lakovaný, přední blatníky samozřejmě měněné, spodky prahů vepředu malinko promáčklé. Po nastartování v motoru šla slyšet volnoběžka a hlavně mi bylo divné že voda v expanzce byla u minima. Teď ale to hlavní, prodávající mě nenechal ani pořádně svézt prvně řídil on přičemž už on měl problém se rozjezd, dovezl mě na kopeček za město a předal mi to ať jedu po rovince zpět do bazaru. Po tom co jsem teda sedl za volant já jsem zjistil že spojka je úplně po smrti, pedál jak bahno, zabírala úplně na začátku s tím že ten záběr byl o proti třeba 1.9 81KW ASV, nebo Mondeu 2.0Tdi fakt slabý a muselo se přidat hodně plynu.  To je asi vše, no prostě to nedopadlo a Octavia 1 zůstává. 🙂 
×
×
  • Create New...