Přejít na obsah

Škubnutí motoru při sešlápnutí plynového pedálu.


Doporučené příspěvky

Děje se to tak že, při jízdě pustím plyn a při opětovném sešlápnutí plynu motor cukne, stejně se chová i tempomat. Motor má najeto 110 000 tis. Diagnostika neukazuje žádnou závadu, Prosím komu to dělá, nebo snad tuto závadu řešil ať se podělí o zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Tak já se přidám k tématu mám najeto 270k od koupě kdy mělo 175k mi auto cuká když je motor v tahu a přidám vše je ok ale jak pustím nohu z plynu tak motor cukne a opět přidám plyn a zase cukne to stejné se děje když vymyčknu spojku tak nic pouštím do záběru a zase škubne myslel sem si že něco odejde ale ono za 90k kilometrů nic a mě už to štve hlavně při jízdě po městě na autě byl vyměněn silenblok převodovky a reakční vzpěra s uložením v napravnici nepomohlo to zadní uložení ramen také nic na autě jsem měnil výstřiky a čerpadlo originál nic se nezměnilo byl tam jeden špatný tak sem vyměnil raději vše Četl jsem že by to mohl být spínač spojky ale při tempomatu se po zmáčknutí spojky hned vypne ten bych také vyloučil motor mlčí žádná chyba diagnostika taky bez  závad  už si fakt nevím rady co by to mohlo dělat tak prosím jestli někdo neví co s tím byl bych neskutečně rád napadá mě snad už jen spojka ale mám jednohmotu a ještě nevím dělá to už dlouho kdyby byla na konci života už by se odporoučela nebo ne? Jinak auta jede bez sebemenší chyby starty dobrý jak studený teplý vše je ok nikdy žádná chyba tak kdyby stě někdo měl nějaký nápad nebo stě to taky řešily dejte mi prosím vědět

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Převodovka to dělat nemůže protože na jiném fóru bylo vyjádření pana Sixty co dělá převodovky že to převodovka dělat nemůže homokineticke klouby se zdají být v pořádku a setrvačník mám pevný ne dvojhmotu takže mě zbývá jen že to dělá spojka unavený pružiny v lamele nic jinýho mě nenapadá nebo vás jo?

Odkaz ke komentáři

Teď jsem měnil spojku, sice dvouhmota s nájezdem 260 000, ale měl jsem stejný problém v tahu.

Nová spojka to u mne vyřešila.

Na stare Octavia 1 máme najeto 320 000 s původní jednohmotou a zatím nic nepozoruji,

 

Záleží i hodně na stylu jízdy. pokud tam dáváš kvalty na spotřebu a potom akceleruješ z nízkých otáček na vysoký kvalt, tak Ti ani nová nepomůže.

Odkaz ke komentáři

Já jsem si celkem jistý že hnací hřídel v převodovce takové vůle dělat může, protože jsem jednu převodovku musel nechat kvůli tomu repasovat odcházela tam velmi rychle i nová dvouhmota. Důvod byl že byla vůle na hnací hřídeli a setrvák dostával rázy. Místo běžných km odešel náhradní už po 30K km.

Výměnou setrváku se to co popisuješ neodstranilo, ale repasem převodovky vč. nového setrváku problém zmizel.

Nicméně bych do toho ty prachy nerval... už vůbec ne když tvrdíš že máš motorizaci s pevným setrvákem, to tím být nakonec vůbec nemusí.

To máš 25 tisíc za repas a práci s převodovkou popř. +8-16K za spojkovou sadu...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...