Přejít na obsah

Nouzový režim motoru 2.0 TDi, 103 kW, BKD


Doporučené příspěvky

Dobrý den, obracím se na zkušené automechaniky, zda mi budou umět poradit. Vlastním automobil Škoda Octavia, 2.0 TDi, 103 kW, BKD, rok výroby 2005, najeto 127000 km. Při jízdě v zátěži do kopce na 5. a 6. rychlostní stupeň při otáčkách motoru do 2500 vše OK. Při akceleraci a otáčkách motoru nad 2500 přestane z větší části reagovat plynový pedál. Plynový pedál reaguje pouze cca 1 cm počáteční dráhy, poté již bez jakékoliv reakce na akceleraci. Automobil jede pomalu v nouzovém režimu. Po zastavení, vypnutí zapalování a opětném nastartování se automobil resetuje a jede zase normálně. Na 1. až 4. rychlostní stupeň se tato závada neprojevuje. Automobil a samotný motor nevykazují žádné chyby. V autorizovaném servisu i po načtení diagnostiky si s touto závadou nevěděli rady. Nemá někdo ze zkušených automechaniků tušení, co by tuto závadu mohlo způsobovat? Již si nevím rady, co mám s automobilem dělat. Děkuji za nápady, poznatky a rady.

Odkaz ke komentáři

mám takový pocit, že překročna mez tlaku regulace turba (presne tak se mi to projevovalo) se po vypnuti zapalovani neulozi do pameti zavad motorove jednotky a proto nic nenacetli, pomohli by mrene hodnoty jak tu navrhuji a nebo jezdit a jakmile se to stane tak nacist. Jen se divim ze auto z roku 2005 ma najeto 127tkm, a ze by to prislo uz po 127tkm, me to potkalo na aute z roku 2007 s BKD motorem ale prislo to v 250tkm a v roce 2012, jen naznacuju ze pokud nemas zcela jistotu ze km jsou pravdive tak by to mohla byt indikace ze je to stocene.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • jakože ja to prikryvam ještě kryci plachtou, takže to by se moc neotestovalo ... spíš by mě zajímalo, kde by byla jaká promáčklina, protoze nektery ty kusy byly fakt tezky...
    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
×
×
  • Vytvořit...