Přejít na obsah

1.8t ztrácí tlak a divně syčí


Doporučené příspěvky

Zdravím,

mám problém s únikem tlaku a odporným zvukem, který s tím nejspíš souvisí.....už nevím co dál, tak píšu sem, jestli někoho něco nenapadne.

Kde bych nějak začal...seznámím vás se situací

(Auto je Octavia 1 1.8t 110kw AUM 2003)

 

Auto jsem měl v Srpnu na chipu na 138kw a 275nm. Zároveň mi byl zvednut plnící tlak až na jeden bar. Auto jelo a tlačilo jak mělo (při plném plnícím tlaku to natlačilo 1.2b, v zápětí padlo na stálých 1b, nejméně na 0.9b-prostě vše jak má být), naneštěstí se před 1.-4. týdnem začaly objevovat problémy. Auto mi začalo padat do nouzáku po dlouhém stání, třeba po noci. 

Příklad: Ráno jsem jel do školy, čekal jsem až se auto prohřeje, po asi 5 km jízdě městem si chci zatahnout a tlaci to jen 0.2b (mám napojený budík tlaku turba z Číny, ale porovnával jsem ho, měří dobře.), nic nesviti, staci restart klickem (Nejspíš nebyl dosazen plnici tlak-do te dane doby jsem s tím nešel přes 0,1b). Po pár dnech mi to začalo házet tlakem při plném sešlápnutí pedálu. (krátce, byla špatná N75) Když to blblo a dávalo to třeba 1.5b a hned to padalo na 0.5b, tak v kdy to bylo na 1.5b byl slyšet odporný syčící zvuk (dále to rozepíšu níže). No, neřešil jsem, vyměnil N75 (byla tam 058906283F, dal jsem 06A906283E- Fko jsem nesehnal, tak jsem dal Ečko) a zkusil to. Auto najednou tlačilo max. 1b a padalo to přinejlepším na 0.8b stálého tlaku, ale spis to padlo většinou padlo na 0.6b....Ke všemu ten zvuk, o kterém jsem psal výše, se nyní ozýval již při 1b a jak to padlo pod 1, tak už slyšet není.  Nikdy předtím slyšet nebyl. Usoudil jsem, že mám netěsnost, tak jsem vše začal procházet. 

Nasávací část turba v pořádku, hadice ke cooleru (cooler samotný jsem ještě netlakoval, ale na vývodech to těsní-ověřené mýdlovou vodou) také. Asi 5x jsem je tlakoval a eliminoval pouze jednu netěsnost (tím byl o-kroužek viz. 1. obrázek označení 10B...). Ještě jsem si několikrát vedení vyhodil komplet od turba až dolu po hadici s již před chvílí zmiňovaným o-kroužkem a tlakoval pod hladinou. Tu část, kde je ten o kroužek jsem následně zatěsnil, co nejvíc to jen šlo.  Také jsem rovnou vyměnil o-kroužek na hadici nasávání do turba od airboxu. 

 

No, stav je takový, že auto po delším stani jede v nouzáku, při 1b tlaku syčí a padá na stálý tlak 0.6b. Podtlaky jsem zatím prošel pouze vizuálně a nasávaní od airboxu také. Decelerační ventil ok. 

 

Dlouho jsem hledal na ČR serverech někoho, kdo by měl podobný problém a našel jsem pouze jedno vlákno, ale je to to samé, co mám já a je přiloženo i video. Zakladatele vlákna jsem již kontaktoval a bylo mi řečeno, že zvuk dělali prasklé svody. Zvuk je stejný i u mne, ale projevování jiné. Zakladateli vlákna se zvuk projevoval pouze za studena a tlak měl i s prasklýma svodama stejný. U mně je zvuk slyšet pořád a blbne mi tlak, jak jsem už psal výše.

 

Neví náhodou někdo, co to může být? Nesetkal se už s tím někdo?

Ještě mě napadlo z 1. obrázku ten "sosák" z litiny, který jde do turba. Tam je ještě o-kroužek s označení 25, ale nejsem si jistý, jestli by případně nasávaná faleš dělala takovýhle problém. To mě napadá ještě jako jediný, kde by mohla být netěsnost. Jinak už to vidím na sundání downpipe a kontrola stavu litiny turba a svodů.

Video zakladatele vlákna je přiloženo v jeho vláknu.

o-krouižek.png

Odkaz ke komentáři
před 11 hodinami, Martin ASV napsal:

No a co ty tvoje svody? Evidentně je tam díra. Tam,kde je ,by se měla objevit mastnota.

Ano, taky me napadlo checknout mastnotu. Budu je prolezat, jak budu mit cas.

 

Nemůže to byt třeba jen praskly těsnění u svodu nebo turba?

Dostává mě totiž, že je to slyšet jen u jednoho baru, za studena i tepla a unika tlak prave, když dosáhne tlak jednoho baru. Jak kdyby bylo napraskle těsnění

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...