Přejít na obsah

Škoda Octavia 1 Cayenne


Doporučené příspěvky

Před hodinou, Konny napsal:

Na spodu chladice na leve strane je vypousteci ventil. Staci tedy dat topeni naplno, otevrit expanzku a pres ventil vypustis kapalinu. Vleze se ji tam okolo 4,5l 

Ještě jedna hloupá otázka pro ujištění, to topení stačí mít na plno při zapnutém klíčku ne? Nemusím mít nastartováno? Ptám se takhle hloupě, protože jsem to fakt nikdy nedělal a nerad bych něco pokazil 🙂 

Odkaz ke komentáři
před 5 hodinami, Luk.ass napsal:

Co bude jako další povoz? 

Taky mám v plánu v časovým horizontu cca 2 let měnit stávající Oktu za novejsi model, chtěl bych roční RS, ale až postavíme dům, ještě tak cca 1-2 měsíce a budou hotový sítě a na jaře začínáme stavbu. 

Já bych chtěl dvojkový face RS v benzínu. Ale vzhledem k tomu že si nechci na auto půjčovat a ani nechci dát za auto všechno co mám, tak půjdu spíše do obyčejné dvojky 1.4TSi, 1.8TSi nebo 1.9 77Kw. Ještě uvidím, pokud by jednička vydržela sloužit bez větších oprav třeba ještě 2-3 roky tak bych šel možná i do Octavia 3 1.4/1.8TSi, nicméně aktuálně je trojka na mě ještě drahá. 

Prioritou je pro mě aby mé další auto bylo ideálně černé, mělo dvouzónovou klimatizaci, výhřev sedadel a kožený volant. 😄 Jestli to bude combi nebo liftback je mi fuk 😄

Ideální představa je takováto 🙂 

sauto.png,10,10

Upraveno uživatelem Jakub21
Odkaz ke komentáři

Tak chladící kapalina vyměněná. Přemýšlel jsem i nad výměnou nádobky, ale asi je to zbytečné, kromě toho že je dost zažloutlá je v pořádku. 

Popis není dostupný.

Dále se mi podařilo na bazaru najít novou, pouze vybalenou originální manžetu řadící páky za dobrou cenu, která by snad i podle čísla na obalu měla být určená přímo do 1.6tky.Popis není dostupný.

Odkaz ke komentáři
V 24. 5. 2021 at 9:54, Luk.ass napsal:

Co bude jako další povoz? 

Taky mám v plánu v časovým horizontu cca 2 let měnit stávající Oktu za novejsi model, chtěl bych roční RS, ale až postavíme dům, ještě tak cca 1-2 měsíce a budou hotový sítě a na jaře začínáme stavbu. 

Ještě mě docela zaujal Golf 6, popravdě asi se mi líbí víc jak O2, vím že jsou to +- stejné auta, ale ten golf na mě působí hodnotnějším dojmem, jak z venku tak i interiérově. 🙂sauto.png,10,10sauto.png,10,10

Upraveno uživatelem Jakub21
Odkaz ke komentáři
před 29 minutami, Konny napsal:

Me osobne se ten Golf na fotce absolutne nelibi 😃

Ale 100 lidi, 100 chuti... 

Na mě působí že u Golfa je víc detailů, ať je to chrom kolem výdechu topení nebo chrom kolem oken venku je to větší mazel, ale ještě uvidím, třeba se na jiný auto zatím vyprdnu a počkám si až na Octavia 3 🙂 

Odkaz ke komentáři

Tak dneska jsem se pustil do opravy a ošetření omlácených předků prahů od kamínku. Stejně vepředu bylo sloupaný od heveru to "bodýčko" tak jsem ho tam rovnou nanesl znova a za mě spokojenost, snad to chvilku vydrží, minimálně by to nemělo tak rychle zreznout :-) 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

5.jpg

6.jpg

Odkaz ke komentáři

To si jen nahodil kitem? Já měl do nedávna prahy v top stavu, ale po jednom incidentu, kdy mi za jízdy odpadlo přední kolo, mám přesně tohle jak říkáš "bodýčko" trochu pomasakrované. Původní plán byl to sikovkama naohybat zpět, protože práh je jinak zdravý. Ale už od pohledu bude konečný vizuál po tvojí operaci lepší než po mojí 😄 Máš tam fotečku jak vypadl práh před opravou? Trochu sem ti projel vlákno, ta oktáva vypadá pěkně, ale v 15ti stránkách sem tu fotku nepotkal. Dík

Odkaz ke komentáři
V 9. 6. 2021 at 20:01, Gangbang Joe napsal:

To si jen nahodil kitem? Já měl do nedávna prahy v top stavu, ale po jednom incidentu, kdy mi za jízdy odpadlo přední kolo, mám přesně tohle jak říkáš "bodýčko" trochu pomasakrované. Původní plán byl to sikovkama naohybat zpět, protože práh je jinak zdravý. Ale už od pohledu bude konečný vizuál po tvojí operaci lepší než po mojí 😄 Máš tam fotečku jak vypadl práh před opravou? Trochu sem ti projel vlákno, ta oktáva vypadá pěkně, ale v 15ti stránkách sem tu fotku nepotkal. Dík

Já měl prahy co se týče "plechu" úplně v pohodě, pouze z nich bylo od heverů sedřený to bodýčko, který je chrání před korozí. 

Koupil jsem nový bodýčko, přímo na spodky aut a natřel jsem to. Samozřejmě před tím jsem to ošetřil alespoň odrezovačem. Popis není dostupný.

Odkaz ke komentáři
před 1 hodinou, Konny napsal:

Driv ti klima jela, ale malo chladila, jo? Uz nekolik let se mi zda, ze mi klima malo chladi i kdyz mam doplnenou smes. Kompresor pry dava spravny tlak, takze podle servisu je dobry. Jeste me napadlo, jestli to nemuze delat vysousec, ten jsem nikdy nemenil...? 

Když jsem auto koupil tak chladila krásně, ale moc jsem ji nepoužíval ani jsem nezapínal kompresor, no a loni v létě jsem si všiml že to nějak málo chladí, chladilo to tak na 50%, myslel jsem že to bude tím že není doplněná. Tak jsem to vezl na doplnění ale tam mi bylo řečeno že mám 3/4 náplně. Tak jsme to napíchly na diagnostiku a změřili se tlaky na kompresoru a zjistilo se že skoro vůbec netlačí. Tak mi říkal, že ať kompresor nevypínám že se možná vzpamatuje, že je to způsobený tím jak jsem ho moc nepouštěl tak se nemazal. No nicméně kompresor se nechytl a teď poslední měsíc už nechladil vůbec. 

Upraveno uživatelem Jakub21
Odkaz ke komentáři
před 2 hodinami, Luk.ass napsal:

Rada č. 1 klimakompresor buď používat pořád nebo aspoň párkrát za měsíc pustit a to i v zimě samozřejmě

Rada č. 2 NIKDY nekupuj černý auto 😆 krásný to ano, ale šílený na údržbu 🤬

Lepe bych to nenapsal 😄 Klimu se taky vzdy snazim zapnout parkrat do mesice.

Jeste ze oba mame cerne auta 😄 ja to posunul jeste dal ze mam cernou stropnici a sloupy 😄

Ale rekl bych ze mi taky uz nechladi jako drive, mozna uz chybi chladivo.

S tema prahama to je pekne, mam podobny problem tak to udelam asi stejne 🙂

Odkaz ke komentáři

Ještě mám dotaz ohledně chladící kapaliny, včera jsem si všiml že když otevřu nádobku s chl. kapalinou (po jízdě) tak mi tlakuje. Nevím přesně čím by to mohlo být ale nemyslím si že  těsnění pod hlavou. Navíc mi je divné, že celou zimu co jsem pozoroval víčko oleje tak vždy bylo mírně orosené (nic hrozného), ale teď když se na něj podívám tak je úplně suché (na druhou stranu za tohle bych měl být, rád ale zdá se mi to nějak podezdřelé). Nicméně auto topí jak má a podle budíků se zahřívá normálně. 

Tady jsem našel video sice s 1.8T, ale mě to dělá to samé.: 

 

 

Odkaz ke komentáři
před 46 minutami, Gangbang Joe napsal:

Teď ve 30° pařácích to jde blbě poznat, ale koukni zda ti otevírá a zavírá termostat. Mně tohle dělala oktávka 2x. Jednou termostat a jednou hlava.

Vypadá to že termostat neotevira, protože jsem zkoušel odpojit teplotní číslo aby se nouzově otevřel a po jízdě s odpojenym čidlem voda netlakovala a obě hadice k chladiči byly teplé. 

Odkaz ke komentáři
Právě teď, NameNotFound74 napsal:

tak pokud byly hadice k chladiči teplé, tak právě otevírá ne? A jinak termostat není nijak závislý na čidle teploty, není to elektronický termostat

1.6 75Kw má elektronický termostat, a právě že ty hadice byly teplé až po tom co jsem odpojil teplotní čidlo (to zapříčíní to že nouzově otevře termostat a mám tedy 100% jistotu že je otevřený) Když čidlo zapojím tak je teplá akorát jedna hadice. 

Plus jako bonus jsem si všiml, že při vysokých otáčkách mí něco píská od rozvodů a pod autem bývá malinká loužička, takže tipuju že odešla vodní pumpa.

Odkaz ke komentáři
před 12 hodinami, NameNotFound74 napsal:

ahaa, tak to jo, nevědel sem že to má elektronický, tak sem se aspoň něco přiučil 😄

Tááákže, dnes jsem auto odvezl hned ráno do servisu, kde servisák zkontroloval vedení chlazení a chladič a hned zjistil že do motoru nejde vůbec žádná voda. Tudíž vodní pumpa k.o. S autem mi už nedovolil odjet a sprdl mě, že jsem s tím vůbec někam jel. 🙂

Je mi ale záhadou, že mi na budíkách čidlo hlásilo furt normálně 90 stupňů. 

Nicméně teď se musím modlit že to neodneslo těsnění pod hlavou nebo samotná hlava. 

Odkaz ke komentáři
před 41 minutami, NameNotFound74 napsal:

kolik si s tím takhle najel? nebo spíš jaký trasy? že je divný že ti to nevyvřelo když máš pumpu úplně k.o. Teď se jen modlit aby to neodnesla jak říkáš hlava, nedejbože blok 🤞🙏

Vědomě jsem s tím najem minimálně 100-150 😕 Ale jak dlouho už to dělalo než jsem si toho všiml ... To je otázka

Odkaz ke komentáři

Tak dnes v servise zjistili, že jsou rozvody v háji. Nicméně rozvody jsem nechával měnit před 3 lety a před 20 tisíci km v jiném servise, jenže podle slov mého aktuálního ověřeného automechanika ty rozvody nevypadají na 20 tisíc, ani na 40, a ani na 60 tisíc. Maximálně tak tehdy vyměnil řemen a na zbytek se vykašlal. Super, motor se díky bohu nepotkal, rozvody se teda udělají znovu a doopravdy a budu se modlit že to nebude mít pro motor nějaké jiné následky. 

Odkaz ke komentáři
  • Jakub99 changed the title to Škoda Octavia 1 Cayenne

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...