Přejít na obsah

Škoda Octavia 1 Cayenne


Doporučené příspěvky

Tak to pak jo. 

Já jsem původně chtěl 1.9 66Kw. Nakonec jsem si to nechal rozmluvit s tím že benzín bude pro mě lepší. 2.0MPi jsem nechtěl kvuli pojistce, 1.8T jsem snad ani nevěděl že se dělalo a proto padla volba na 1.6, tím že jsem chtěl facelift tak bylo jasné že verzi 75kw. Do teď lituju že jsem si nechal rozmluvit tu naftu 😂

 

Musí se to brát s tím že jsem tehdy autům a věcem kolem auta vůbec nerozuměl. 

Upraveno uživatelem Jakub21
Odkaz ke komentáři
před 20 minutami, Konny napsal:

S 1.9 tdi 66kw jsem jezdil a muzu rict, ze na rozjezd je to zivejsi jak 1.6, ale to je tak vse. Jak 1.6 chytne dech, tak 66kw zaostava. To same plati o vyssich rychlostech. Nafta je proste tahoun, ale na vyssi rychlosti proste neni (myslim tim ty slabsi nafty) 

Tak já jezdím po silnicích kde je maximálka 90. Na dálnici jsem nikdy nebyl a na 1.6 mě právě štve že ji hrozně dlouho trvá než chytne dech. Občas je to fakt o nervy když se potřebuju dostat rychle z křižovatky a to auto vůbec nespolupracuje. 

Odkaz ke komentáři
před 6 minutami, Konny napsal:

Na rozjezdy je diky elektronickemu plynu u 75kw verze nic moc, to uz je o dost lepsi 74kw, ktera ma plyn na lanko. Ja mam prave 74kw AKL (pry nejzivejsi 1.6) a prave si na dynamiku moc stezovat nemuzu, to plati i o dalnicnim tempu, pod 130km/h nechodim 😃

Já jsem chtěl Octavia 1 facelift, takže jsem neměl na výběr 😄 Po dálnicích jsem nikdy s mým autem nejel, ale myslím si že by mi určitě chyběl 6. rychlostní stupeň když si vezmu kolik to točí na 90 km/h. 

Nutně jiné auto nepotřebuji jen už mě prostě nebaví furt něco opravovat na tom mém (aktuálně řeším to že za deště mi skáčou po předním skle stěrače)..., takže budu furt pokukovat po těch 1.9 TDi 77kw a možná teda 2.0 TDi 103 Kw jestli se neobjeví nějaká pěkná, protože zatím co jsem viděl na bazarech tak je to fakt bída většinou. 

Upraveno uživatelem Jakub21
Odkaz ke komentáři

Ja mam jinou prevodovku s delsima kvaltama, takze 5° nahrazuje sestku 😃. Po okresce to ale taky muzes rozhulakat 😂. Jinak u faceliftu jina moznost u 1.6 neni nez s el. plynem... 

Sterace skacou, protoze jsou tvrdy gumicky. Me naposledy skakaly i novy sterace, tak jsem se nasral a koupil novy Bosch a mam klid 👍

Odkaz ke komentáři
před 14 minutami, NameNotFound74 napsal:

to budeš stříkat sprejem nebo máš kompresor a pistol?

Sprejem 😄 Ale tule jak jsem to stříkal tak jsem to taky stříkal sprejem a povedlo se to, akorát šel vidět přechod. 

Upraveno uživatelem Jakub21
Odkaz ke komentáři
Právě teď, Radas napsal:

Nech to striknout v lakovně, bude přeci jen o něčem jiném, věř mi,
Lak ve spreji nemá takovou tvrdost, dle mě zbytečně vyhozené love

Odesláno z mého Radas realme 8 pro pomocí Tapatalk
 

Spreje už mám doma a lakovna jsou podle mě vyhozeny peníze protože to zachvili zase zrezne. Stříkám to hlavně proto, protože jak jsem to lakoval tule tak mi tam zůstal přechod a tak jsem to pak zmrvil že se na to nedalo koukat 😂

Odkaz ke komentáři
Právě teď, Radas napsal:

Na bývalé jedničkové jsem měl to samé, v klidové poloze byl stěrač 5 mm od torpéda a při setření lízal A sloupek

Je právě zajímavý že u starého mechanismu jsem měl ten stěrač asi centimetr od torpeda a sloupků se ani nepřiblížil 

Odkaz ke komentáři

Nejspíš teda budou delší ty táhla ke stěračům. No až se mi bude chtít tak to zase celý vyndám, táhla přeměřím a pokud se to potvrdí tak je přendám  ze starého mechanismu. 

Snažím se většinu dílu kupovat origo, ale zrovna u tohohle jsem si řekl že mi stačí druhovýroba, navíc je to VIKA a od té už mám zámky, stahovačky a ovládání okýnek a neměl jsem nikdy problém 😄 .... 

Upraveno uživatelem Jakub21
Odkaz ke komentáři
před 1 minutou, Konny napsal:

Nebude stacit jen posunout o zoubek to tahlo na motorku? 

To jsem zkoušel, když ho posunu o zub zpět tak stěrače když zajedu do vypnuté polohy a cuknou nahoru. 

Když to posunu o zup do předu tak cuknou dolů když je pustím. 

Upraveno uživatelem Jakub21
Odkaz ke komentáři
  • Jakub99 changed the title to Škoda Octavia 1 Cayenne

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...