Přejít na obsah

Škoda Octavia 1 Cayenne


Doporučené příspěvky

@NameNotFound74Já jsem ten klíč kupoval na českém eshopu, nechělo se mi na něj dlouho čekat. Jinak vyfrézování a spárování se mi malinko prodražilo protože imo na novém klíčí něšlo z nějakého důvodu spárovat přes diagnostiku s kodem, který má každé auto pro výrobu nového klíče a musel se ten kod zkopírovat ze starého klíče.

Jinak klíče mi fungují i oba originální. 

@KonnyDálku já mám naštěstí z výroby origo, tak aspoň tu jsem řešit nemusel. 

@nonamef

před 8 minutami, Mezonek napsal:

Je to parada. memu tatovi se ted bohuzel obe dalky s vystrelovakem rozpadly a budu mu muset nekoho sehnat v okoli Liberce, kdo by mu vyrobil nove... tenkrat to byla asi nejlepsi vec (po drzaku piti z golfa) co jsem na Octavia 1 udelal 🙂

Tak ten klíč má Octavia 1 ve výbavě elegance a výš z výroby, já mám Ambiente tak jsem měl jen ty obyčejné s 2 tlačítky. A držák na pití má ta moje taky z výroby... i když teda stojí zaprd a pití jsem v něm snad nikdy neměl.

Odkaz ke komentáři

Tak dneska jsem byl v Jihlavě ve Škodovce kde mi na ten kufr koukl šef těch oprav a říkal, že to nemá cenu. Oni prý záruku na opravy u takhle starých aut nedávají a že by mi to s velkou pravděpodobností vylezlo znova, i kdyby mi to sklo nalepili správně. Takže jsem dostal akorát podznáčky a jel jsem zas dom. 

Teď mám 4. možsnoti podle toho co říkal. 

1. Nový vrata (U nich s prací a lakem prý minimálně 12 tisíc)

2. Sehnat jiný použitý ale v lepším stavu

3. (Moje varianta) zkusím si ty dveře nalakovat sám celý... jen tak aby to vypadalo s tím že to stejně zase za chvilku zrezne.

4. Vykašlat se na to... a koupit nový 🙂 

A si zvolím kombinaci 3. a 4. varianty. 😄 Popis není dostupný.

Upraveno uživatelem Jakub21
Odkaz ke komentáři
před 14 minutami, Luk.ass napsal:

Půl roku po celolaku mi to taky vyliza u SPZ, takže na to kašlu, auto bude jako pracant, namontuju kouli, odtaham ho na stavbu a pak koupím zánovní. Opravdu to nemá cenu. 

Já to zkusím celý kufr stříknout sám... minule ten kousek se mi povedl akorát mi vadilo to že šel vidět přechod.... 

Počítám s tím že to bude oprava zas tak maximálně na rok, mezitím se budˇ objeví vrata v lepším stavu nebo jiný auto. Nicméně měl jsem v plánu našetřit na trojku, ale jelikož mě tady to pomalinku začíná štvát, tak to vidím spíše na dvojku 1.9 77Kw. 

Odkaz ke komentáři

Jako majitel to vidíš jinak a vrata si stříkneš nebo nestříkneš pro klid v duši a budeš spokojen, možná bych to zvážil,

protože i celolak Ti vyleze ven stejně jako již opravené místo, kdy tě to vyšlo na štourání v nose

dvojkovou bych volil 2,0 Tdi

Odkaz ke komentáři
před 3 minutami, Radas napsal:

Jako majitel to vidíš jinak a vrata si stříkneš nebo nestříkneš pro klid v duši a budeš spokojen, možná bych to zvážil,

protože i celolak Ti vyleze ven stejně jako již opravené místo, kdy tě to vyšlo na štourání v nose

dvojkovou bych volil 2,0 Tdi

V motorech u O2 se moc neorientuju, 1.9 77kw bych bral hlavně protože nemá DPF. O výkon mi ani nijak moc nejde. Ale pokud se dělal nějaký dvoulitr bez DPF, tak pak určitě stál za zvážení. 

Odkaz ke komentáři

Být tebou tak radši šetřím na nový auto. Dávat 12 tis. za nový vrata na "obyčejnou" starou Octavku mi přijde zbytečný. Ikdyž ta tvoje je v krásným stavu, je to pořád jen obyčejná 1.6 která si tu hodnotu držet nebude. Pokud by to byla RS, tak by to cenu možná ještě mělo, ale takhle mi to přijde zbytečný, ještě když sis to teď opravil, byť ne profesionálně se 100% výsledkem.

A jinak co se týče DPF tak bych se toho zase tak nebál, stačí vybírat a nevzít první vránu z bazaru, naši koupili loni Tourana s 2.0TDi 103kw, výfuk krásně čistý, i po delším odstavení a startu ani známka o černým kouři, o regeneraci ani neví.

Odkaz ke komentáři
před 11 hodinami, NameNotFound74 napsal:

Být tebou tak radši šetřím na nový auto. Dávat 12 tis. za nový vrata na "obyčejnou" starou Octavku mi přijde zbytečný. Ikdyž ta tvoje je v krásným stavu, je to pořád jen obyčejná 1.6 která si tu hodnotu držet nebude. Pokud by to byla RS, tak by to cenu možná ještě mělo, ale takhle mi to přijde zbytečný, ještě když sis to teď opravil, byť ne profesionálně se 100% výsledkem.

A jinak co se týče DPF tak bych se toho zase tak nebál, stačí vybírat a nevzít první vránu z bazaru, naši koupili loni Tourana s 2.0TDi 103kw, výfuk krásně čistý, i po delším odstavení a startu ani známka o černým kouři, o regeneraci ani neví.

Uvidím co vymyslím... říkal jsem jim, že kdyby to byla 1.9 81Kw ASV tak bych bez váhání 12 tisíc za vrata dal, ale u té 1.6 nevím no, zatím teda šlape jak hodinky a jedinou vadou na kráse jen ten kufr, ale furt je to 12 tisíc. 

Co se týče DPF, ta já dojíždím převážně cca 5 km do práce + sem tam jedu někam dál... Vím ideální by byl benzín, ale u dvoje ty benzíny nic moc a 1.6 75Kw už znova nechci, nechci už znova atmosféru 🙂 Tak jedině tu 1.9 77Kw. 

Odkaz ke komentáři
před 7 minutami, Konny napsal:

No a co vzit tsi? Na kratky trasy porad lepsi jak nafta 😉

Kdybych šel do dvojky v bližší době, tak bych zvolil předfacelift a u těch se myslím TSi nedělalo. Facelifty se mi zadjí furt dost cenově přestřelené, pokud je nějaký pěkný kousek tak už není cenově moc daleko od trojky 😄 Nebo od RS O2 😄 

Odkaz ke komentáři
Právě teď, Konny napsal:

Ne vsechny 1.8 tsi jsou spatny. Vim, ze 2.0 je atmoska, ale 150 koni uz neni malo a porad lepsi tyto motory, nez nafta, kterou tema kratkyma trasama odrovnas. 

Po 1.6 už atmosféru fakt nechci. 1.8TSi jsou dobrý prý až někdy kolem roku 2011.

Odkaz ke komentáři
před 1 minutou, NameNotFound74 napsal:

tak obecně o motorech TSi se moc pěkně nemluví, 1.8 měla problémy s řetězama, 1,4 TSi to samý, je prostě lepší počítat po koupi s nějakou investicí do řetězu, ale pak máš zase na x desítek tisíc kilometrů klid a nemusíš se bát že se něco po*ere

Kolega v práci má O2 1.8TSi, jednu z těch prvních a právě nedávno musel řešit problémy s rozvodama. Oprava ho stála necelých 20 tisíc. Raději dám 20 tisíc do nafty než do benzínu 😄 

před 1 minutou, NameNotFound74 napsal:

do 2.0FSi bych asi nešel, sice atmosféra, ale přímovstřik a co vím tak pěkně žíznivá. Sice se s ní dá jet delší trasa s hodně lehkou nohou za 6,5l ale při normální jízdě se ta spotřeba vyšplhá i na 10l

Za 6.5 jezdím i s 1.6 dálky. A docela mě začíná štvát, že plná nádrž mi nevydrží ani 500 km (což je u mě cca 3 týdny)

Odkaz ke komentáři
před 1 minutou, NameNotFound74 napsal:

kolik máš dlouhodobou spotřebu že nedáš ani 500km na nádrž? já s dvoulitrem najedu skoro 700 do hladovýho oka

Dlouhodobou mám 8.5 l/100 s tím že projezdím tak 60% nádrže po městě. Je jasný že silnější motor nebude mít moc odlišnou spotřebu od 1.6. Protože čím slabší motor tím víc trápení s váhou auta má. Dokonce i kamarád s 1.8T RS jezdí za míň jak já 😄 Jako já tomu docela dávám  protože už mě nebaví jak je to auto pomalý a jak dlouho tomu trvá než se to rozhýbe. Tak když je olej zahřátý tak tomu prostě naložím 😄

Odkaz ke komentáři
před 5 minutami, NameNotFound74 napsal:

tak jestli jezdíš hlavně po městě tak to chápu 😅 to já když jedu fakt jen po městě na nákupy a tak tak mám spotřebu okolo 10l 😆dlouhodobá cca 7,2-7,5

a samozřejmě je potřeba motoru trošku naložit, vyhnat pavučinky z výfuku 😁

Když jsem začínal po autoškole tak jsem jezdil i za 14 😄 Jinak, docela rád bych se svezl někdy ve 2.0 MPi protože by mě zajímalo jak moc jde znát těch 10Kw. 

Dvojku bych si představoval nějakou takovou to, černou nebo stříbrnou. Je to sice dost obyčejné auto, obzvláště ten předfacelift, ale o to víc se mi líbí. líbí. https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/150680059

Upraveno uživatelem Jakub21
Odkaz ke komentáři

Za me je nafta na couracky po meste proste blbost... 

Taky mam s moji 1.6 dlouhodobou okolo 8,2l ale taky tomu motoru slapu po krku a jelikoz jezdim na LPG (asi 10l plynu), tak spotrebu vubec neresim. Nebylo by spatny dat 2.0 fsi do plynu a mohl bys jezdit jak pantata 😃

Ve 2.0 mpi jsem se vezl a je tam hlavne poznat kroutak, ktery je citit hezky od spodu 👍

Odkaz ke komentáři

mě už to přijde strašně pomalý, potřeboval bych už nějakou "víkendovku" 😅 párkrát sem s 1,6 jel a aby jela stejně jako moje, tak sem ji musel určitě víc vytáčet. Dřív sem neměl problém jet po městě na pětku 60, při výjezdu z obce ani nepodřazovat a auto plynule zrychlovalo.

Nevím odkud seš, ale jestli budeš mít někdy cestu k Olomouci nebo do Boskovic tak ti ji klidně pujčím, ale poslední dobou se mi zdá že netáhne tak jak dřív, nevím jestli je to jen mnou že se mi to tak zdá nebo je něco špatně.

Odkaz ke komentáři
před 8 minutami, Konny napsal:

Za me je nafta na couracky po meste proste blbost... 

Taky mam s moji 1.6 dlouhodobou okolo 8,2l ale taky tomu motoru slapu po krku a jelikoz jezdim na LPG (asi 10l plynu), tak spotrebu vubec neresim. Nebylo by spatny dat 2.0 fsi do plynu a mohl bys jezdit jak pantata 😃

Ve 2.0 mpi jsem se vezl a je tam hlavne poznat kroutak, ktery je citit hezky od spodu 👍

Na plyn mám svůj názor. 🙂 Chci zkusit prostě naftu. Občas se svezu s 1.9 TDI 81Kw a je to nebe a dudy... A 1.9 TDi PD mi přijde asi jako nejlepší ekvivalent k 1.9 81Kw. Do benzínové bych šel až pak třeba do trojky, kde pokud se nepletu tak 1.4 TSi 110Kw má už řemen. 

před 5 minutami, NameNotFound74 napsal:

mě už to přijde strašně pomalý, potřeboval bych už nějakou "víkendovku" 😅 párkrát sem s 1,6 jel a aby jela stejně jako moje, tak sem ji musel určitě víc vytáčet. Dřív sem neměl problém jet po městě na pětku 60, při výjezdu z obce ani nepodřazovat a auto plynule zrychlovalo.

Nevím odkud seš, ale jestli budeš mít někdy cestu k Olomouci nebo do Boskovic tak ti ji klidně pujčím, ale poslední dobou se mi zdá že netáhne tak jak dřív, nevím jestli je to jen mnou že se mi to tak zdá nebo je něco špatně.

Pětku v 60 km/h? Tak to auto muselo dostat hodně zabrat 😄 v 60 mám kolikrát ještě trojku 😄 

 

Edit.: Jako mě se zdá že ta moje taky nejede stejně jako dřív, ale připisuji to tomu že už jsem více vyježdění a navíc se občas svezu v silnější autech. 

Upraveno uživatelem Jakub21
Odkaz ke komentáři

Já se snažím udržovat otáčky nad 2000 idálně někde kolem 2300 a když je auto zahřáté tak řadím až kolem 3000. A co si pamatuju tak největší krouťák má 1.6 kolem 3600 - 3800 otáček. 

Právě teď, Jakub21 napsal:

Já se snažím udržovat otáčky nad 2000 idálně někde kolem 2300 a když je auto zahřáté tak řadím až kolem 3000. A co si pamatuju tak největší krouťák má 1.6 kolem 3600 - 3800 otáček. 

Jediný vlastně co se mi líbí na 1.6 o proti ostatním jedničkám jsou táhla... Přijde mi že to řazení je o dost přesnější než co jsem jel třeba s tou 1.8T RS nebo 1.9 81Kw

Odkaz ke komentáři
  • Jakub99 changed the title to Škoda Octavia 1 Cayenne

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...