Přejít na obsah

Octavia II RS 2.0TDI PD 125kw (Neproběhne regenerace)


Doporučené příspěvky

Dobry den

Potřeboval bych radu odborníka, níže popíšu úkony, které byly provedeny. Jinak auto bylo u pána v PL, který je považován za špičku v oblasti TDi motoru a ani jemu se nepodařilo auto opravit. 

1) Vyčištění filtru, výměna lambdy- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu.

2) Kontrola vaček, seřízení rozvodu- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu.

3) Výměna stávajícího filtru za nový + přehrání SW- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu.

4) Výměna stávající jednotky za novou- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu.

5) Kontrola žhaviček (ok)- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu.

Jednotka diagnostikovaná pomoci dvou diagnostik, konzultace s firmou zabývající se DPF filtry, bez výsledku. Mechanik ještě hovořil o vstřikovačích, bohužel neměl možnost výměny na zkoušku. Problém je v tom, že jednotka po nějaké době vyvolá regeneraci filtru, ta nastane, ale kvůli nedosažení požadované teploty ve filtru, je regenerace ukončena a auto přechází do nouzového režimu. 

Auto je momentálně v nouzovém režimu, sviti DPF a spirála. Budu rád za každou radu co tady napíšete. 

Děkují za odpověď Honza

Odkaz ke komentáři

Ty chyby pozjišťuji. 

Ještě před výměnou rozvodu auto jezdilo a regenerovalo,  regenerace mi naskakovala cca.  po ujetí 150/200 km. 

Tento rok jsem nechal na autě měnit rozvody a olej. Po výměně jsem cítil jak motor krásně šlape a táhne. Po ujetí 150 km se za mnou objevil modrý kouř a následně bílý. Na palubovce mi naskočil DPF, jel jsem to projet po dálnici, ale regenerace ne a ne proběhnout. Potom to spadlo do nouzaku.

Ano filtr je nový, ale proč není dosažená požadovaná teplota??? To mi je záhadou.. 

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
před 7 minutami, header009 napsal:

Jak si se dostal od DPF zrovna k vačce?

 

 

spacer.gif post_corner.gif

 
Po koupí auta v roce 2012 a běžném ježdění jsem pociťoval že není něco v pořádku, nedostatečné zrychlení, motor měl výkonový propad. Po výměně hlavy se všechno spravilo, akorát jsem měl častou regeneraci DPF cca každých 200Km.

56000 Km jsem nejezdil po výměně hlavy s častou regeneraci.

Napadlo mě jestli tam není jiná vačka když měnili hlavu. 
Odkaz ke komentáři
před 50 minutami, Eresak napsal:
spacer.gif post_corner.gif

 
Po koupí auta v roce 2012 a běžném ježdění jsem pociťoval že není něco v pořádku, nedostatečné zrychlení, motor měl výkonový propad. Po výměně hlavy se všechno spravilo, akorát jsem měl častou regeneraci DPF cca každých 200Km.

56000 Km jsem nejezdil po výměně hlavy s častou regeneraci.

Napadlo mě jestli tam není jiná vačka když měnili hlavu. 

 

Vzdyt jsem se te ptal od kdy mas ty problemy a o vymene hlavy jsi nic nepsal.

Podle obrazku bych tvrdil ze ta vacka neni pro dpf.

Odkaz ke komentáři

Obdivuju někoho kdo to z fotky pozná, prakticky s tím zkušenosti nemám, ale když to vezmu teoreticky...

Tak to by tam musela bejt vačka z BKD, protože mám pocit, že žádnej jinej koncernovej motor s šesnáctiventilovou hlavou v  této generaci prostě nebyl.

A navíc, zde se píše, že vačka pro BMN a BKD je stejná

https://www.kmotorshop.com/article-detail/view/cs/99784/vackovy-hridel-hv0309-et-engineteam-03g109101a-03g109101b

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři

Ted koukam ze mas 16V,tak nevim zda je ta vacka obdobna jak na 8V,takze me tvrzeni nemusi byt pravdive.

 

v ETCE je vyfukova vacka pro BMN = 03G109102F a pro BKD a  AZV = 03G109102B.

 

Na 8v vacce jsou takove plosky kvuli DPF .Na obrazku jsem je nevidel,proto soudim ze i u 16v to bude obdobne a bude tam nejaka plska kvuli dostrikum .

Odkaz ke komentáři
před 10 minutami, maros napsal:

 

Vzdyt jsem se te ptal od kdy mas ty problemy a o vymene hlavy jsi nic nepsal.

Podle obrazku bych tvrdil ze ta vacka neni pro dpf.

O výměně hlavy jsem nepsal nic, protože regenerace pokaždé nějak proběhla a zase jsem mohl jezdit dál..

Porucha stále přetrvává, nevím už co s tím. Dneska mě napadlo to s tou váčkou.. 

Odkaz ke komentáři

pri te vymene hlavy teda menili i vacky nebo je vse puvodni krom hlavy  ?

před 3 minutami, header009 napsal:

Jo, teď na to koukám, teoreticky by tam mohla být daná ta podle kodu od @maros pro BKD podle KS ale pasuje i na BMN takze babo rad, otazkou je, jestli se ty vacky v necem lisi..

ono vacka na auto s DPF na auto bezDPF muze jit  a nic se nestane. Opacne to pak nema teploty na regenerace - nedovstrikuje palivo .

16v jsem fizicky nevidel ale na 8v vacce na auto s DPF je takova ploska kvuli tem regeneracim - proto usuzuju ze to bude neco podobneho i na te 16v.

Upraveno uživatelem maros
Odkaz ke komentáři

No ale říkám, to je musíš fyzicky hodit na stůl a porovnat, takhle z fotky poznáš ho*no

Hele a ty nevíš kdo tam dával jakou vačku, respektive který kód ?

To by tu hlavu musela měnit fakt jitrnice aby vačky objednával podle eshopu a ne podle kodu z etky..

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři

Je to 8 roku zpátky co mi to automechanik měnil, sehnal starší hlavu která měla najete 50000Km. 

Jestli použil původní váčky nebo ty co byly na té starší hlavě to už nevím. 

Projížděl jsem tady různé fóra na Internetu a narazil jsem že pár lidí mělo ten samý problém co já. Měli jinou váčku než by tam měla byt. 

Jinak jsem vyměnil saní (vířivé klapky) a diferenční snímač tlaku.. Svítí mi pořad spirála a když tu chybu smažu objeví se znovu. 

 

Odkaz ke komentáři

Ale to neznamená, že tam ty plošky musí být jak psal maros z fotek fakt nic nepoznáme...

Já bych se přikláněl k těm vstřikům, jsou to fakt sra..ky. Když jsem to řešil tenkrát, tak mi jak Fun tak Mařena říkali, že se musí ty vstřiky hrozně často čistit ultrazvukem protože jak má ta tryska strašně malý díry, myslím že oproti Boschům s magnetem má jednou tolik děr a menších, ucpou se a pak to nepráší jak má, špatně spaluje a kruví DPF

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři
před 5 minutami, maros napsal:

Hledal jsem fotky a na netu se asi podle fotek nedovime zda je to spravna a jaky je v nich rozdil.

jeste mne napada,zda spis nemas KO DPF.

Podle fotek na internetu jsem to taky zkoušel.  V autě je už druhý DPF. 

před 2 minutami, header009 napsal:

Ale to neznamená, že tam ty plošky musí být jak psal maros z fotek fakt nic nepoznáme...

Já bych se přikláněl k těm vstřikům, jsou to fakt sra..ky. Když jsem to řešil tenkrát, tak mi jak Fun tak Mařena říkali, že se musí ty vstřiky hrozně často čistit ultrazvukem protože jak má ta tryska strašně malý díry, myslím že oproti Boschům s magnetem má jednou tolik děr a menších, ucpou se a pak to nepráší jak má, špatně spaluje a kruví DPF

 

Složim to zpátky a zkusím s tím někam zajet ať mi zkontroluji vstřiky.

Odkaz ke komentáři

Druhý DPF nic neznamená, já to koupil s 90TKm v 98 jsem kupoval nový, protože bylo KO a když ve 170 bylo v hajzlu i to druhý tak jsem nechtěl dávat za další zase pade a šel ven. Dneska to auto má kolem 300TKm a furt jezdí relativně obstojně.. 

Cisteny DPF je po smrti, kazdej serizoni co to cisti ti rekne, ze tohle DPF na 70% praskne, treba advanpure je vubec nedela..

Ty vstřiky stačí vyndat a vyčistit trysky..

Nevím odkud si ale já jsem teď zjistil, že mám 10Km od baráku někoho kdo se zabývá vyloženě PPD

https://www.siemens-live.cz/clanky/----novinky----.html

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...