Privilege Odesláno Listopad 29, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 29, 2019 Ahoj, mam novy egr.Auto jede az od 2t otacek.Pod 2t, je docela bez tahu.Nejvyssi zatah je pri 3t.Nevite nekdo co s tim?Diagnostika nic nehlasi...Pred vymenou egr, tedy dokud neodesel, tak normalně od1500 pekny zátah.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Listopad 29, 2019 Sdílet Odesláno Listopad 29, 2019 Kolik máš najeto?Filtr vzduchu máš ok?Vstupní trubka, která je součástí egru je čistá?Odesláno z mého 5060D pomocí Tapatalk 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Privilege Odesláno Listopad 29, 2019 Autor Sdílet Odesláno Listopad 29, 2019 166t,filtr ma 6t.Trubku doufam mechanik vycistil...fakt necime.Dnes jsem to privezl.Tak s tim chvili pojezdim a uvidime... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Prosinec 9, 2019 Sdílet Odesláno Prosinec 9, 2019 Přicpána trubka by nebyl problém, tím že egr připouští víc spalin zpět se motor dusí, nikoli oživuje, proto se uzavírá když se dá plný ceres. Napadá mě takhle z voleje, že je špatně nastavený a otevírá víc než by měl. Může být taky problém s váhou vzduchu. Pokud ti to dělal garážník, udělal nastavení nového EGRu ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Feelip Odesláno Prosinec 30, 2020 Sdílet Odesláno Prosinec 30, 2020 Dobrý den, byl tento problém nějak vyřešen? Mám úplně ten samý problém... Egr se vyměnil už ve 170tis km a teď ve 285tkm a jakoby to auto bylo přidušené. Nebyl jsem v autorizáku,ale ta první i druhá výměna byla ve stejném servisu se stejnými lidmi. Mám však kamaráda ve škodě(prodejce) a ptal se mechaniků a ti mu řekli,že to může způsobovat nový software. Ten starý s těmi cinknutými emisemi je pryč a je tam nahrán ten nový,který ma sice emise super,ale auto nejede a hlavně žere o 1,5L/100km víc. Co myslíte? Může to být tím nebo je někde jinde chyba? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Radas Odesláno Prosinec 30, 2020 Sdílet Odesláno Prosinec 30, 2020 Chapal bych kdyby jelo auto hned po výměně špatně, ale všimnout si toho po 115 000 je nějaké divné.Kdy si nechával přehrávat SW? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mildee Odesláno Prosinec 30, 2020 Sdílet Odesláno Prosinec 30, 2020 Druhovýroba nikdy nevydrží to co origo, asi ti ten EGR zase odešel. Ikdyž teda nepíšeš kdy proběhla ta druhá výměna, takže je trochu nepochopitelné, co tím chtěl básník říct. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Feelip Odesláno Prosinec 30, 2020 Sdílet Odesláno Prosinec 30, 2020 Poprvé byl měněný v těch 170tkm a po výměně jelo auto normálně jako před výměnou a teď cca 14dní zpět ve 285tkm znovu měněn a po výměně je to nějaké přidušené... soft se přehrál teď po té druhé výměně. Nepadá do nouzáku.auto táhne,ale jakoby mělo o 20kw výkonu méně. Příští týden máme jet znovu do servisu tak uvidíme. Jezdí s tím manželka takže až včera jsem se poprvé od té výměny projel ...spotřeba dlouhodobá byla celou dobu mezi 5,5-6 max v létě i v zimě,dovolená 5l/100km dle palubniho pc,ale teď je 6.5-7.5 a ježděny jsou pořád stejné trasy...do práce z Frýdlant n.O. do Ov-petřkovice. +- 43km tam a 43km zpět.Po cestě obchod... Je to divné. Možná je něco opravdu špatně nastaveno. Děkuji za reakce 0 Citovat Odkaz ke komentáři
15degren Odesláno Leden 28, 2021 Sdílet Odesláno Leden 28, 2021 1.6 TDi po úpravě SW na DG jelo rozhodně lépe než s podvodným SW. Snížení výkonu bylo jen u 2.0 TDi. Ve 285K km už máš taky skoro plný DPF filtr, rozhodně to auto pojede podstatně hůř, právě odpor filtru se na výkonu začíná rapidně projevovat po protnutí 250K km... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Feelip Odesláno Březen 25, 2021 Sdílet Odesláno Březen 25, 2021 Zdravim,po nějaké době se problém vyřešil tak nejak nahodou. Auto jede uz normalne a s obvyklou spotrebou. Delši dobu jsem pozoroval,že se nedostanu na teplotu 90 stupnu...přisuzoval jsem to zime, ale nakonec se pri rozvodech vymenil i termostat a spotreba sla dolu o litr! Motor pry nepracoval ve spravnych teplotach. Ted je dlouhodoby prumer 5,5L/100km. Na stk cca pred mesicem technik na emisich tvrdil,ze DPF je kupodivu porad v pohode a pokud se nerozsvicuje kontrolka tak pry je to dobre a auto regeneruje pri jizde. Ale rozhodli jsme se si auto nechat delsi dobu takze casem i ten DPF se vymeni.pocitame s tim do budoucna... Jen pro zajimavost... Nasi dlouholeti znami maji uplne to stejne auto krome barvy,ale jen o 15Tkm mene najeto a vymenili uz snad vsechno co se na tom aute dalo vymenit. Egr,turbo,dpf,spojka,termostat,vaha vzduchu,vstrikovace,cepy,tycky stabilizatoru.... auta mame soubezne cca 8let a koupene jsou od jedne firmy,kterym koncil leasing. My nedame dopustit,protoze se krome toho EGR menil jen spotrebni material. Na napravach jeste vubec nic...jezdime na r17.My Tankujem pouze Vervu a zvuk motoru je uplne neporovnatelny... oni tankuji co nejlevnejsi naftu. nechapu,ze muze byt takovy rozdil v kvalite ve stejnych autech 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mildee Odesláno Březen 26, 2021 Sdílet Odesláno Březen 26, 2021 To není rozdíl v kvalitě aut, ale uživatelů. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.