Přejít na obsah

Po výměně egr auto nejede jako před tím


Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Přicpána trubka by nebyl problém, tím že egr připouští víc spalin zpět se motor dusí, nikoli oživuje, proto se uzavírá když se dá plný ceres.

Napadá mě takhle z voleje, že je špatně nastavený a otevírá víc než by měl. 

Může být taky problém s váhou vzduchu.

Pokud ti to dělal garážník, udělal nastavení nového EGRu ?

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Dobrý den, byl tento problém nějak vyřešen? Mám úplně ten samý problém... Egr se vyměnil už ve 170tis km a teď ve 285tkm a jakoby to auto bylo přidušené. Nebyl jsem v autorizáku,ale ta první i druhá výměna byla ve stejném servisu se stejnými lidmi. Mám však kamaráda ve škodě(prodejce) a ptal se mechaniků a ti mu řekli,že to může způsobovat nový software. Ten starý s těmi cinknutými emisemi je pryč a je tam nahrán ten nový,který ma sice emise super,ale auto nejede a hlavně žere o 1,5L/100km víc. Co myslíte? Může to být tím nebo je někde jinde chyba?

Odkaz ke komentáři

Poprvé byl měněný v těch 170tkm a po výměně jelo auto normálně jako před výměnou a teď cca 14dní zpět ve 285tkm znovu měněn a po výměně je to nějaké přidušené... soft se přehrál teď po té druhé výměně. Nepadá do nouzáku.auto táhne,ale jakoby mělo o 20kw výkonu méně. Příští týden máme jet znovu do servisu tak uvidíme. Jezdí s tím manželka takže až včera jsem se poprvé od té výměny projel ...spotřeba dlouhodobá byla celou dobu mezi 5,5-6 max v létě i v zimě,dovolená 5l/100km dle palubniho pc,ale teď je 6.5-7.5 a ježděny jsou pořád stejné trasy...do práce z Frýdlant n.O. do Ov-petřkovice. +- 43km tam a 43km zpět.Po cestě obchod... Je to divné. Možná je něco opravdu špatně nastaveno. Děkuji za reakce

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o měsíc později...

Zdravim,po nějaké době se problém vyřešil tak nejak nahodou. Auto jede uz normalne a s obvyklou spotrebou.  Delši dobu jsem pozoroval,že se nedostanu na teplotu 90 stupnu...přisuzoval jsem to zime, ale nakonec se pri rozvodech vymenil i termostat a spotreba sla dolu o litr! Motor pry nepracoval ve spravnych teplotach.  Ted je dlouhodoby prumer 5,5L/100km. Na stk cca pred mesicem technik na emisich tvrdil,ze DPF je kupodivu porad v pohode a pokud se nerozsvicuje kontrolka tak pry je to dobre a auto regeneruje pri jizde. 
Ale rozhodli jsme se si auto nechat delsi dobu takze casem i ten DPF se vymeni.pocitame s tim do budoucna...

Jen pro zajimavost... Nasi dlouholeti znami maji uplne to stejne auto krome barvy,ale jen o 15Tkm mene najeto a vymenili uz snad vsechno co se na tom aute dalo vymenit. Egr,turbo,dpf,spojka,termostat,vaha vzduchu,vstrikovace,cepy,tycky stabilizatoru.... auta mame soubezne cca 8let a koupene jsou od jedne firmy,kterym koncil leasing. My nedame dopustit,protoze se krome toho EGR menil jen spotrebni material. Na napravach jeste vubec nic...jezdime na r17.My Tankujem pouze Vervu a zvuk motoru je uplne neporovnatelny... oni tankuji co nejlevnejsi naftu. nechapu,ze muze byt takovy rozdil v kvalite ve stejnych autech

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...