Přejít na obsah

Lukeho Facelift 🚘😉


Doporučené příspěvky

Úvod:
Zdravím🙋‍♂️, chtěl bych se tu podělit a případně získat nějaké rady, tipy, triky😁, na to, jak si tu moji oktávečku poladit. Kupoval jsem ji v minulém roce, kdy jsem hledal auto za rozumnou cenu, vykoukla na mě tahle kráska a i když byla v úplném základu, hned jsem si ji zamiloval😍 (pro oktávky mám slabost🙈😁). Jinak nemám neomezený rozpočet🥺💰💶, jsem student, takže na různé úpravy apod. se někdy šetří i delší dobu, každopádně už se pomalu blíží do stavu, kde bych ji chtěl mít🙏. Tak se na to pojďme společně kouknout...😏

▶️Nějaké to základní info:

• Škoda Octavia 2 Facelift (2009) Liftback
• Motor 1.6MPI (75 kw, typ BSE)
• Spotřeba 8-9l/100km
• Najeto 192 000 km
• Výbava Classic
• Červená Flamenco metalíza (2L2L, 9892)

Co jsem dodělával/přidal:

• Nové znaky Škoda (vepředu, vzadu)
• Nové nápisy ŠKODA OCTAVIA
• Částečná výměna dekorativních lišt palubovky + středového panelu za hliníkové/stříbrné
• Výměna hlavy řadicí páky
• Dodělání loketní opěrky (jumbobox)
• Výměna gumových pedálů a opěrky nohy za nerezové
• Výměna autorádia BLUES za 2DIN navigaci (Čína)
• Výměna přepínače světel
• Výměna středové schránky průduchů bez víka s víkem
• Kosmetické doplňky (lišta na kufru, pár dalších blbůstek v interiéru v chromu
• Praktické doplňky (vana do kufru, síťka v kufru a organizér atd.) 

 Co bych chtěl dodělat/vyměnit:

Vyměnit tapecy na světle šedé společně se spodní stranou palubovky
Zatmavení zadních oken
• Výměna dálkového klíče
Barevné osvětlení nohou 
Vyměnit volant za kožený
• ALU kola na léto (17”) Cepeus L&K
• Nalakovat zrcátka, kliky a ochranné lišty na boku do barvy auta
•  Vyměnit vnitřní osvětlení za LED
Vyměnit blinkry a zpátečku za LED
Výměna odrazek na zadním nárazníku (prasklé - zatéká tam voda)

847BD90F-34C3-4B8E-B8C9-E081836B38F3.jpeg

8F7B4FFD-083D-4BAE-89D2-7EBBA25A31B5.jpeg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...