Přejít na obsah

Škubání motoru za studena občas i chcípne


Doporučené příspěvky

Zdravím, 

Chtěl bych se zeptat, čím může být škubání motoru 1.8tsi 118 kW bzb. Při nastartování škube jak kdyby blbě pálil az občas sám chcípne. Diagnostika nic nepíše. Nový, svíčky, cívky, PCV ventil, škrtící klapka, vstřikovače. Měřené tlaky motoru ty jsou mezi 11 az 12,5 bary. Rozvody dělané při 150 000km auto má najeto 233 000km a při 200 000km kontrola rozvodů vše oka a rovnou jsem měnil napínák za originál. Řídící jednotku už jsem taky nechal přehrát. Opravdu už nikdo neví co s tím dělat dál. Tankováno převážně na Benzině Verva 100. 

Díky za rady.

Odkaz ke komentáři

Svíčky NGK, cívky Bosch, klapka Pierburg, vstřikovače Bosch, PCV jsem poprvé zkoušel od Viky, ale nevěřil jsem tomu, protože mám blbé zkušenosti se značkou, tak jsem nakonec měnil ještě jednou za originál. A je vše stejné. Koukal jsem i na klapky v sání. Dost často se stává, že okolo ovládacího ventilu a potenciometru si to přisává falešný vzduch to jsem utěsnil novými gumičkami. Pak je v sání snímač teploty vzduchu ten jsem kupoval nový. Taky nepomohlo. Super Vagem (nejnovější diagnostika) jsem projížděl hodnoty, teploty, lambda sondy a vše je oka. Jediné co se mi nezdálo byl obtokový ventil na Turbu, ale to mi nedává smysl, že by to kvůli tomu cukalo, vynechávalo na volnoběh. Jinak auto jede krásně. 

 

Odkaz ke komentáři

Teď bych kecal ale myslím, že to mělo 48-50 a regulátor při volnoběhu odpouští -2 barů. Ale nejsem si jisty, už je to déle co jsem to měřil.

 

Teď jsem ráno startoval chytlo to krásné a během 2sec. to chciplo. Stalo se to ještě jednou a po třetí jsem hned po nastartování musel přidat na 2500ot. Poté to spadne samo na 1000ot. a chytí se to a začne to poskubavat po zahřátí cca na 70stupnu to vše přestane a motor zakopne jen občas a nepatrně.

Odkaz ke komentáři
před 12 hodinami, Roman Kucera napsal:

Při nastartování škube jak kdyby blbě pálil az občas sám chcípne. Nový, svíčky, cívky, PCV ventil, škrtící klapka, vstřikovače. Měřené tlaky motoru ty jsou mezi 11 az 12,5 bary. Rozvody dělané při 150 000km auto má najeto 233 000km

 

před 8 hodinami, Roman Kucera napsal:

Koukal jsem i na klapky v sání.

Měnils vstřiky, kontrolovals klapky v tom plastovém sání, má to hodně najeto, ale stále tu nepíšeš nic o tom, jak vypadaj sací ventily a sací kanálky v hlavě ...

Odkaz ke komentáři

Samozřejmě jsem koukal jak vypadají ventily. Když už jsem to měl dole bylo to čistě minimální nános karbonu. Kdybych vyděl, že ventily jsou nějak hodně zasrane, tak sundám hlavu a nechám udělat sedla ventilů a ventily. Kanály v hlavě jsou v pořádku. Prakticky tady se s kanalama nemá ani co stát. 

Odkaz ke komentáři

Když jsi kontroloval rozvod, zkusils, jakou má vůli přestavovač v zamknutým stavu?

Aby sis ověřil, že za těmi problémy třeba nestojí variabilní časování, zkoukni si požadavek vs. skutečné natočení sacího hřídele, skupina 91, pole 3 a 4.

Případně si pro test odpoj před startem konektor z cívky na přestavovači a posuď, jestli motor bude stále chcípat a škubat nebo ne.

Odkaz ke komentáři
před 5 hodinami, rayx napsal:

Když jsi kontroloval rozvod, zkusils, jakou má vůli přestavovač v zamknutým stavu?

Aby sis ověřil, že za těmi problémy třeba nestojí variabilní časování, zkoukni si požadavek vs. skutečné natočení sacího hřídele, skupina 91, pole 3 a 4.

Případně si pro test odpoj před startem konektor z cívky na přestavovači a posuď, jestli motor bude stále chcípat a škubat nebo ne.

Když jsem kontroloval rozvody vše bylo oka. Teď podle diagnostiky co mi dělal tím Vagem tak říkal, že je vše oka. Jezdil jsem s ním za studena i za tepla a vše bylo ok. I variabilní časování, čidla mezi klikou a vačkou vše sedělo v pohodě. 

Variabilní časování mě napadlo taky. Ale když jsem měnil PCV ventil, tak jsem točil motorem a koukal na vačky a nezdálo se mi že je něco špatně. Další věc je že je na sací vačce kde je i vačkový snímač, tak si myslím, že by to chybu psát muselo. Ale zkusím ho odpojit a dám vědět. 

před 5 hodinami, p2p napsal:

Předpokládám Že základní nastavení škrtící klapky proběhlo ok... Už jsem zažil že zlobila

Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
 

Jo jo taky. Já už tam mám třetí 😃 původní jsem měnil při 205 000km a teď jsem ji měnil znova 😃 původní byla origo a měnil jsem za Pierburg. A teď jsem ji kupoval znova. 

Odkaz ke komentáři
před 5 hodinami, kinzii napsal:

zkus tam obcas nalet aditiva,ja to tak delam a v poho.ja taky davam Maxmo.100,ale neni to ono.A nebo zkus zmenit benzin.

Aditiva, čistič palivové soustavy, čistič vstřiku (než jsem je měnil) jsem zkoušel od značky Protec. Nepomohlo. Osobně tu značku mám vyzkoušenou, že funguje nejlépe a nepomohlo to. Když jsem vyměnil všechny 4 vstřikovače, tak to lehce pomohlo. Jinak už jsem vyjezdil čtyři plné nádrže. Tankováno Shell, Benzina, OMV. Vše to byla prémiová paliva. Nepomohlo. Když jsem s problémem byl ve Škodovce, tak řekli ať jezdím a zkouším měnit čerpací stanice a přilévat aditiva. Jinak že neví čím by to mohlo být. 

Odkaz ke komentáři
před 6 minutami, p2p napsal:

Tak dojed do Brna podívám se na to...

 

Mám to přes celou ČR. Uvidíme zkusil jsem dát ještě nové sání. Má to nějakou spojitost se sáním, protože když za studena otevřu klapky v sání motor začne škubat ještě víc. Takže si myslím že problém bude za škrtící klapkou. Buď je to sání prasklé a přisává si to vzduch. Nebo je špatný potenciometr na klapkách v sání a diagnostika to nepozná. Objednal jsem celé nové sání. Včera jsem ho namontoval tak uvidíme. 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.
    • twl by me jeblo a zaroven zajimalo kolik by zachranilo PPF nastesti se to nedozvime
    • BUBUTECH, vedel by si dat vyrobit 2ks tych gumenych veci ? Mam vsetky suciastky ale tie stople co tu mas model sa uz nikde nedaju kupit a nemam nikoho co by mi to vytlacil na 3d tlaciarni. Dik za odpoved.
×
×
  • Vytvořit...