Přejít na obsah

Nouzový režim na studený start


Doporučené příspěvky

Octavia 1.8t 110kw AUM (chip na 138kw a 275nm od Camp Performance, je tam od velkých prázdnin loňského roku)
Zdravím, mám problém s nouzovými režimy a už nevím s čím to může souviset. Nez zavolám do firmy, tak by me zajimalo, jestli nemel nekdo nekdy to same. Nouzáky začaly sami od sebe asi mesic nebo dva po chipu, předtím to nikdy nedělalo.
Po delším stání (6-8h nejčastěji, někdy to dela třeba i po 2h stání), tedy když je auto studené, má nouzak. Po nastartování a klidné jízdě (je to studené, tak točím max. 2,5k otáček) mám vetsinou nouzi. Jakmile se auto zahřeje jízdou a zatáhnu si, tak to pocitově nejede a tlačí dle diag. jen 0.3b, takže klasická nouze. Žádná kontrolka nesvítí, můžu točit kolik chci a jet kolik chci, jakmile vypnu a zapnu zapalování, tak je vše v normálu a tlaci krásně pozadovanej tlak. V obou stavech auto necuka a nijak jinak, krom netlaceni turba, se neda poznat, ze ma nouzi.

S tímto problémem se potýkám již cca 4-5 mesicu a už jsem toho odzkoušel docela dost pred tim, nez to budu řešit s firmou, tak jsem se chtel zeptat jeste tady, jestli nekdo nemel stejny/podobny problem. Jedine co pomuze, aby auto nouzi po stani nemělo je proslapnuti auta v tahu za studena hned po startu a vyjetí. Stačí jen lehce nechat turbo, aby se roztočilo a už nouzi nemám. Takže nastartuji, vyjedu, dam za jedna, za dva, cca z 1.8k otáček dam pul plynu na 2,5k, slysim turbo, citim tah, pustim plyn a uz nouzak za tu jízdu nemám.

Za tu dobu jsem udělal už více věcí, nejen kvůli tomu, ale i kvůli prevenci nebo to bylo potřeba.
N75 nová originál, vyměněné těsnění: sani, klapky, parohu, vstriku, palivového regulátoru, svodů, turba, downpipe, saci trubice turba, dokonale utěsněny výfuk, vyřešena slavna netěsnost o-krouzku hadice od turba ke cooleru. Zaslepen sekundar a odpojen konektor, nasazen rezistor. (Asi 4 dny po tom odpojeni konektoru a zaslepení na bloku to jezdilo bez chyby, bohužel po tom zase nouze) Zaslepeno a odpojenu kvůli důvodnemu podezreni na to, ze to zpusobuje nouzáky, kdyz to dela jen v dobách, kdy fen bezel. Jinak vzdy fen fungoval . Wastegate tesni, zadny unik nikde, bylo to na kourovym testu.
Nejspíš jsem i na něco zapomněl, co jsem měnil v domyšlení, že to je s tím spojeno, ale aspoň toto si pamatuju.
Vag nic nehlasi, jen klasiku "pokles tlaku mezi klapkou a turbem", ale to hlasilo i předtím.
Jediné, co se mi ještě nezda z merenych hodnot, pri startu atd., je čidlo tlaku turba, když je nouze (tedy přes 0.3b to nepustí), tak pri akceleraci je schopno přes obd II, aplikaci torque na telefonu, (na vagu netuším, vsiml jsem si toho nedávno a ještě jsem se nedohrabal k logu za nouze, mam dost svych osobních věcí) ukázat i 0.9b, coz je tlak bez nouze.

Tak co? Setkal se s tím ještě někdo?

Upraveno uživatelem Kravaťák
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...