Jump to content

Škoda Octavia Combi II Fl 1.9.TDI 77kw


Recommended Posts

Základní informace o vozidle:

Datum první registrace: 2009, Dovoz z Německa v roce 2014, první majitel v ČR, Barva: bílá, Stav tachometru: 342 000km, STK do 12/2020, VIN: TMBJS61Z1A8006956, Cena: 85 000Kč

Výbava:

klimatizace Climatic, přední el. okna, el. zrcátka, centrální zamykání, rádio s CD, denní svícení, přední mlhovky, 6x airbag, zadní dělená sklopná sedadla s sítí, výškově nastavitelná přední sedadla a další

 

Provedená opravy v posledním roce:

výměna filtrů a oleje (8/2019), výměna zadního ložiska, výměna předních destiček a kotoučů, nová baterie

 

Celkový stav a závady:

Při jízdě nic nebouchá a netluče, interiér je zachovalý, na karosérii jsou oděrky z běžného provozu a na pravé straně je několik menších odřenin od nepovedeného parkování (viz. foto), na levém boku začínající koroze (viz. foto), na autě jsou zimní pneu

 

Na auto je možno se přijít podívat po předchozí domluvě skoro každý den odpoledne ideálně např. v Ostravě-Třebovicích u Tesca. V případě zájmu nebo dotazů mne kontaktujte telefonicky prosím volat jen 13:00-19:00 (jindy to nemohu zvednout) 721 875 956.

NEMÁME ZÁJEM O VÝMĚNU, PRODEJ AUTA NA SPLÁTKY ANI O KONTAKTOVÁNÍ BAZARY.

1.jpeg.a18c60c0627c8904c4c6ca0d6fb564fc.jpeg

 

3.jpeg.02d6fc4977c7f661177cf118d1e8ce40.jpeg

 

 

2.jpeg.19188ab53e27452f2399a738aff3976c.jpeg

4.jpeg.cd0bfcba532b07aa92150f8558439899.jpeg

 

7.jpeg.27bb1bd9ebee282e63c1fc8358458efc.jpeg

6.jpeg.3062e1777620334724d13bd5a160ede5.jpeg

5.jpeg.20d01464a77452c8eb920fd3d59590d1.jpeg

9.JPG.be1fdf9f6381b572b19de6b6a1224445.JPG

10.JPG.dbd348139e4f1f79f1260159e4e305ef.JPG

12.JPG.f4b5e0756523ffe21775457c5d3e7006.JPG

13.JPG.7b2ffd59d81814065185b924779f3a61.JPG

14.JPG.4ce8e16c1e5cf6c5728885882e6ca1be.JPG

11.JPG

Link to comment
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ono je asi netěsnost a netěsnost, předpokládám, že tomáš neparkuje na louce, tudíž  by si na dlažbě či v garáži nějakých úkapků všiml. Pokud to jen rosí, neřešil bych, pokud kape, řešil bych.. 
    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
×
×
  • Create New...