Přejít na obsah

Stříbrný Škodillac


Doporučené příspěvky

@psovod

Kde jsi byl na takove blbosti? Na R17 mam najeto nekolik desitek tisic kilometru a podvozek je uplne v pohode. Navic proc by R17 mely byt tezky? Treba v mem pripade R15 - 15kg a R17 - 18kg, coz je uplne v pohode 😉

Kamarad ma na GIV s R17 najeto asi 80tis km a taky ma podvozek OK... 

Odkaz ke komentáři

Za 5,5 let co mám oktu,tak z toho cca 4 roky jezdím 18" a předtím 17" a za tu dobu vyměněny puky na nápravě,gumy ve stabiku,spodní čepy a čepy na řízení.absolutne normální spotřební věc,ale to jsem měnil hned na začátku většinu vyjmenovaných věci. Sice mě poslední dobou dost štve jak je to tvrdý,ale po zimě než si zase zvyknu na 18 to chvilku potrvá,ale jinak no stress. Takže za mě proč ne takový kola.

Odkaz ke komentáři

a když je v pořádku podvozek,tak karoserie taky? když je to celkově tvrdší-což je,protože guma má nižší profil,tak určitě taky nic netrpí,nic nevrže,je potom velká radost to koupit po takovém tunění,před několika týdny jsem sháněl jedničku octu,protože mi nabourali tu moji,co mělo větší kola bylo rozvrzané vymlácené auto,to asi bude jenom náhoda,jo na výstavy,srazy a tak určitě paráda,rád se na to podívám,ale jinak k ničemu,ale samozřejmě je věc každého,za co utrácí svoje peníze,ale když vidím fotky orezlého auta,kde majitel řeší velká kola,tak je to mimo

Odkaz ke komentáři
před 2 hodinami, psovod napsal:

a když je v pořádku podvozek,tak karoserie taky? když je to celkově tvrdší-což je,protože guma má nižší profil,tak určitě taky nic netrpí,nic nevrže,je potom velká radost to koupit po takovém tunění,před několika týdny jsem sháněl jedničku octu,protože mi nabourali tu moji,co mělo větší kola bylo rozvrzané vymlácené auto,to asi bude jenom náhoda,jo na výstavy,srazy a tak určitě paráda,rád se na to podívám,ale jinak k ničemu,ale samozřejmě je věc každého,za co utrácí svoje peníze,ale když vidím fotky orezlého auta,kde majitel řeší velká kola,tak je to mimo

Já jen vypsal co mám v plánu... jak se to tady dělá... to, že se strhla konverzace do kol, je úplně normální... samozřejmě, že řeším hlavně korozi....

vždycky mám chuť po takových komentářích smazat své příspěvky na tomto foru 😁 lidi nepište mi sem takový komenty prosím 😅

Odkaz ke komentáři

Asi nema cenu to tady zahlcovat psaním o kolech a jejich vlivem na funkci dílů,ale to,že koupíš rozvrzanou herku a pak si stěžujes,co jsi to koupil za srac,tak to není můj problem,protože já i na 18" kolech mám vše v cajku a nebudu se tady dohadovat,že nejlepší je jezdit na 14" apod. Na svoje RS nedám menší kolo než je 16" kvůli třmenu,ale to je fuk.Dej si na auto třeba kola ze zameckyho kočáru,je mi to jedno,ale nevnucuj nikomu svůj nesmyslnej názor.podivej se třeba na můj profil a zjistíš,že já do auta investuju vždycky,když si o to řekne nebo když nastal čas na pravidelnej servis a navíc loni jsem dělal celolak,takže vážně u mě nehrozí velký kola s ohnilou karoserií tak jak tady píšeš. Fakt žasnu nad tím,že koupíš krám a pak si tady stěžujes a svadis to na velký kola 😂

Odkaz ke komentáři
V 5. 4. 2020 at 17:01, Luk.ass napsal:

Asi nema cenu to tady zahlcovat psaním o kolech a jejich vlivem na funkci dílů,ale to,že koupíš rozvrzanou herku a pak si stěžujes,co jsi to koupil za srac,tak to není můj problem,protože já i na 18" kolech mám vše v cajku a nebudu se tady dohadovat,že nejlepší je jezdit na 14" apod. Na svoje RS nedám menší kolo než je 16" kvůli třmenu,ale to je fuk.Dej si na auto třeba kola ze zameckyho kočáru,je mi to jedno,ale nevnucuj nikomu svůj nesmyslnej názor.podivej se třeba na můj profil a zjistíš,že já do auta investuju vždycky,když si o to řekne nebo když nastal čas na pravidelnej servis a navíc loni jsem dělal celolak,takže vážně u mě nehrozí velký kola s ohnilou karoserií tak jak tady píšeš. Fakt žasnu nad tím,že koupíš krám a pak si tady stěžujes a svadis to na velký kola 😂

žádný takový krám jsem nekoupil,pouze jsem je projel,koupil jsem normální auto na normálních kolech 16,musel jsem vybírat s takových vyhrkaných krámů se zásahy po tunerech,někdy to bylo vidět hned,někdy až po jízdě

Odkaz ke komentáři
před 2 hodinami, Luk.ass napsal:

A není to trošku matný? Nebo se mi to zdá?

Je to foceno ještě pred rozleštěním, ale přiznám se, ještě by to sneslo vrstvu... dodělám. 😇

před 13 minutami, Chali napsal:

Tohle znám. U TDI proběhla oprava před 5-ti roky, a u RS mě to čeká. Sežeň si těsnění pod lištu osvětlení SPZ z Tourky, aby si to za čas nemusel opravovat znova.

DSCN3700.JPG

diky moc za tip! 😊

Odkaz ke komentáři

Já jsem si to nechal přelakovávat u v lakovně, sice jsem tam měl jen pár puchýřků, ale sám jsem si na to netroufl 😄 Nicméně jsem neměl sundané sklo, takže počítám že mi to časem zase začne rezivět. Nicméně stálo to pár korun a už to mám téměř 2 roky a zatím je to furt jako nový 🙂 

84414899_264920127821625_3829851419066761216_n.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Kilometry stále běží jako o život 😊

minulý týden měněny tyčky a čepy řízení 😊 je to znát 😅 Již máme skoro hotovo což se tyče rzi (tak uvidíme na jak dlouho) už jen chybí střecha nad čelním sklem. Za tisíc kilometrů olej. 
Mám v plánu koupit 2-din, nejlíp s androidem ať tam mužu stáhnout Waze. Nemáte nějaký tip? 😊 chtěl bych se vejít nějak rozumně do 5-7k... tak mě napadly značky jako Isudar a podobně. Podle všeho funguji dobře. 

 

28A8951B-0516-42B7-B770-D0D346A8AD5E.jpeg

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Aktualizuji život mé ofce. Minuly týden proběhla výměna brzd (jelikož byly zvlněné asi 50000km..). V servisu jsem řekl známému své požadavky a to bylo upgrade z 280 na 288. Pro auto jsem si přijel a požadavek splněn nebyl 😁 řekl ze mi vyměnili silentbloky za silnější z audi TT (vůbec nevím, že to jde... ale něco jsem se tady dočetl) já se však vztekl a nesouhlasil s tím.. protože Věřím  tady vám všem a dospěl jsem k závěru ze jedině řešení je výměna brzd za větší. Řekli mi však ze za to ručí a mužu případně reklamovat, pokud se opět zvlní. 
momentalne máme za sebou necelé 2000km a zatím nic... uvidíme. Zajel jsem je opravdu pečlivě, kdyby náhodou měl někdo připomínky 😁 

dnes jsme absolvovali cestu do Chorvatska, takže vás všechny zdravím z Rovinje 😊 4 lidi + malé dítě a plný kufr. Typická ceska dovo 😂

F81D9013-736C-4792-9C56-FE15F2B065F0.jpeg

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ahoj. Brzdy mají za sebou cca 5000 a (musím zaklepat) zatím bez náznaku zvlnění. Tak uvidíme co bude dál. 
 

Dnes jsem dal stěrače z O2 a rozdíl jak sviňa. k nezaplacení. Na původní jsem mohl dat jakékoliv lišty a v rychlosti od 100 výš to stiralo hůř a hůř.

Akorát jediné stiraci lišty ktere jsem měl teď k dispozici byly aroso z globusu, ale i s tema to funguje o 100 % lépe. Tak je tam zatím nechám dokud budou sloužit. 

 

F9F4CFC2-D69F-4A2E-AA9E-CA7F5CCC2A5B.jpeg

Odkaz ke komentáři

Ty brzdy jsou noční můra, hodně lidem se to pořád dokola vlní a neví proč 🙂 Jaké jsi dával kotouče a desky ?

S těmi stěrači to je dobrý nápad 🙂 Je třeba něco upravovat nebo se jen vymění ramena stěračů a vše sedí ?

Ten kufr je mega, tam se vleze prostě všecko, že ? 😄 

Odkaz ke komentáři

Dával jsem oboje ATE. 
U stěraču netřeba nic upravovat 😊 někteří akorát ten spolujezdcův ohýbají, aby měl stejný tvar jako původní 😊

Ovce prostě na ten prostor vždycky jely 😁 ale občas bych obětoval kus kufru kvůli komfortu na zadních sedadlech... ale já tam stejně nikdy neseděl takže mi to je v podstatě fuk 😂

Odkaz ke komentáři

Taky jsem daval dozadu ATE a zatim cca 10tkm v pohode. Predtim jsem mel zimrman kotouce a trw desky,vydrzelo to tak 5tkm 😞 Predek taky budu menit a dam zase ATE.

Tak do tech steracu pujdu asi taky 🙂 Takze ciste jen ramena vymenit? Nebo cely mechanismus? Jak jsi to sundaval z tech cepu na steracich?

Presne tak s tim prostorem, ale taky jsem jen ridic, takze nasrat 😄

Odkaz ke komentáři

Já bych zkusil ty ATE powerdisc příště. 
 

tady je celé téma o výměně stěračů 😊

 

stačí jen ramena. Normálně jsem povolil šroub do poloviny a pak kvedlal ve směru stírání, když to povolilo tak jsem povolil matku úplně a vyndal. 
ten spolujezdcův šel trochu hůř ale stačilo kapnout WD a zas kvedlat 😁

Odkaz ke komentáři

Určitě můžu, napíšu ti tady reálný poznatky jako uživatele, vším jsem si prošel. Testoval jsem ATE Powerdisc, Brembo MAX, Brembo Sport (děrované).

ATE Powerdisc a Brembo MAX jsou na tom podobně, Brembo lepší Anticorozní ochrana ale větší drážky takže hlučnější. O brembo Sprort ani nemluvím, totální sračka za dvojnásobek možná trojnásobek peněz. Jenom pár plusů a mínusů, někde jsem to tady už psal...

+Vzhled

Tím to asi tak končí, marketingové žvásty jakože líp odvádí špínu, která se tam stejně nedostane, líp odvádí plyny z destiček, který když začnou plynovat tak brzdovka už je dávno al dente atd jsou úplně k ničemu. 

- Žerou destičky a to jako že hodně, v mém případě jsem se dostal na uctihodnou životnost cca 15-20 TKm, podle toho jestli keramický destičky nebo obyč (na jejich obhajobu, moje běžná životnost s origo kotoučema je tak 50Tkm)

- Životnost těch kotoučů je s bídou 2 max 3 sady destiček, Brembo Sport se musely podívat po roce a destičkách na soustruh, protože byly rezavý až běda.

- Špiní kola, ikdyž dáš keramický destičky tak stejně vzhledem k spotřebě ty kola prostě špiní, sice z těch keramik je ten prach světlejší a jde líp dolů ale i tak nic moc. 

- Jsou hlučný, kdo tvrdí že ne lže, nebo je nemá tak dlouho aby hlučný byly. Samozřejmě nový hlučný nejsou ale už od pár měsíců se oproti normálním kotoučům začne projevovat hlučnost a se stoupajícím opotřebením kotoučů a desek se to zintenzivňuje. 

- Nesouměrné opotřebení destiček - Samozřejmě u žádnýho auta se destičky nesjíždějí dokonale souměrně, ale u normálních destiček a kotoučů se ty rozdíly nejsou tak velký aby před rozsvícením kontrolky byla nějaká destička na plech, tady vzhledem k velké spotřebě ano. 

 

Kolem a kolem, nejlepší volbou je obyčejný kotouč, pokud cheš dopřát víc tak OEM díl. Já už kupuju jenom origo, vím, že na octavia 1 se to může zdát jako nesmysl ale i origo kotouče od slušného prodejce se dají sehnat za cenu aftermarketu. 

Odkaz ke komentáři

no nevím já mám 3 kotouče a ani jednou zvlněný. Původní ok,ale tenký a 2x textar bez zvlnění a to ty zadní puky KO. Teď mám tedy vše nové včetně ramen a nové opět textary a zvlnění se nekoná.Nejsem si jist ,že by za to mohl ten zadní silentblok ..........

Odkaz ke komentáři

co jsem se dočetl na foru Tak za to muže únava přední nápravy. Kotouče a desky byly vzdy ATE. Posledně jsem ještě pred výměnou brzd měnil čepy. 

Brzdy byly pokaždé zajeté podle návodu, který jsem dostal v servise. Tentokrat jsem brzdy zajížděl podle návodu na netu a bylo to fakt pečlivé 😁 asi 400 km jsem na ne skoro neslapal 😁

každopádně mám obavu ze se casem zvlní opět. ale už teď to drží dýl než predtim. Těm zadním silentblokum taky moc nevěřím, ze by na vlnění předních brzd měli vliv.
trochu mě mrzi, ze mě v servise neposlechli s tom upgradem na větší brzdy. 

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Obnovím trochu život te moji tady na fóru. Najeto 444xxx, krom výměny oleje proběhlo vytlumení předních dveří (Nenafotil jsem, Jsou to nervy... byl jsem rad ze je hotovo 😃) je to znát. Co bych podotknul, je použití tlumící sady od 2din.CZ. Příště bych volil o neco dražší sadu z ahifi, která materialu obsahuje vic (vytlumeni vnější i vnitřní strany dveri). Stejně jsem si ten materiál dokoupil abych to mel komplet. Ještě chci udělat kufr s podběhy at ulevím uším a hlavě při cestě na dálnici. 
 

Dnes jsem si byl pro kola na leto. Po dlouhém bádání jsem šel po 16kach, ktery jsou maximum co mam zapsáno. Kámoš by mi sice za 2litry uměl zapsat větší, ale rozhodl jsem se ušetřené peníze raději poslat někam jinam. 
Mám na vas jednu otázku. Kola jsou origo Škoda r16, 5x100, 6,5J , et43. Neumím nikde najít jak se konkrétně jmenují. Nevíte nekdo? Viz foto.

 

A37D0266-1536-42F0-A2B7-9AE27C371063.jpeg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...