Přejít na obsah

Modrý kouř


Doporučené příspěvky

Dobrý den, mel jsem problém s teplýmy starty, auto dlouho točilo ale vždy natočilo. Vyměnil jsem teda baterku a starter a ejhle problém s teplýmy starty je fuč ale objevil se problém že jde z výfuku na volnoběh když je motor studený bezbarvý až do modra zbarvený kouř a ještě poslední část výfuku tlumič vybrací řinčí a drnčí. Voda se neztrácí není zabarvena olejem a také z ní není cítít výfuk spaliny, olej se také neztrácí po naftě cítit nění. Turbo měněno před půl rokem za nové, vzduch filtr a olej měnen před 3 mesící je tam castrol edge 5w40 pal filtr meněn před týdnem. Jde mě o to jesli by to mohli delat vstřiky nebo špatná startovací nebo volnoběžná dávka nebo předvstřik, ještě další poznatek na palubním pc ukazatel spotřeby ukazuje na volnoběh klidně 7l/ za h i když stojí je to jedno jsou ruzné hausnumera když někde zastavím na červené je tam klidně 10l za h. Doufám že to není kroužek tes pod hlavou nebo guferko ventýlku 😞 bojim bojim kod motoru AHF

edit  - kouř není černý ani bílí prostě bud bezbarvý nebo namodralý za tepla nebo za jízdy nekouří vůbec a nejsou to páry jako kouří každé auto v zimě je to namodralé, ještě pro info měl jsem čtvrt nadrže zimní naftu a tu jsem dotankoval letní, v zimní byl zimní VIF a v letní naftě letní VIF tak jestli to nějak nesmísilo .. 😄

edit 2 - pozoruji vyšší než obvyklou spotřebu u těchto motoru cca 750 - 850 km na nádrž autem jezdím 21km do prace a 21 km z prace

Odkaz ke komentáři

7ohmu je dle me dost meli by mit tak 2 

Vem žarovku jeden konec plus žhaviče druhej konec plus baterie a 12V žárovka musí jasně svítit 

Nebo je vyndej a skus na baterii

Modrej kouř je olej asi ti to tam de přez gufera ventilú 

Mel sem to podobny rano kouř po zahřati to šlo časem došlo na kompletni go motoru a uz modře nekouří 

 

Odkaz ke komentáři

Kolik stala go motoru a jak je to dlouho? Mel jsem na meraku  rozsah 20 ohm bylo tam 07 tak to nebylo 7 ale 0.7 ohm. Ja myslim ty gufera ze to stece z ventil deklu do valce a pak se to spalí jen me jeste nikdo neodpovedel na otazku je mozne ze to zpusobuje spatny vstrik nebo protykajici vstrik?nebo spatne nastavene davky paliva volnobezna predvstrik? Diky moc

 

Odkaz ke komentáři

Mě stala go 27000kč  ruply mi pisty ale nerozlitli se davali se ojnice pisty kroužky komplet udelama hlava 

Mam najeto 40000km a olej od vyměny do vyměny leju 5w40 pd extrém

Po startu už modře nekouří 

Ja myslim že kdyby to byl vstřik kouří to furt ale mužeš udelat pokus prožen pulkou nadrže celou plechovku zimního vifu a aspon to 3krat zopakuj 

Ja to pokoušel taky stylem 5 plechovek vifu na 5 plných nádrží zkoušel sem to ještě před tou go motoru

Měl sem pocit že to jelo o dost  lip ale kouřilo to po ranu stejně 

 

Odkaz ke komentáři

Oktavce jsem dal co proto protahl jsem ji zahratou do cervejch na dalnici a uz nekouri zejtra vymenim olej a filtr pridam wynns suppee charge tu si chvali cela ulice ty co maji stare auta je mozne ze to udelal to modre koureni delsi stani a jiny olej driv tam byl shell helix 5w40 ja tam ted dal castrol edge 5w40 samozrejme vse spravna olejova norma auto taha paradne skoda pres tyden stoji kdyz jsem dostal sluzebni a prodat ho je me lito uz jsem do nej mnoho proinvestoval vag nemam bohuzel

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

To bohuzel nepoznam jedine co ze me z toho boli hlava. Rozchodil jsem diagnostiku. Chlasi chyby 

17656 - pocatek vstriku sporadicky 

dale pak rj zablokovana 

pak signal klicku velmi slabe, proto to kvuli immo zablokovalo rj co jsem se docetl. Zkratka obcas musim 2x vyndat zandat klicek abych mohl odjet. Musim se dostat k serizeni predvstriku mozna dam zbrusu nove vstrikovace. Chyby jsem vymazal zitra ji projedu a nactu znova uvidime jestli to tam bude zas. Menil jsem palivak kvuli bublinkam z toho mozna vznikl ten 17656, kontroloval jsem olej nakonec jsem ho nemenil rekl bych ze nic neubylo. Jeste me napada jestli ten modrej kour nemuze delat nejak Katalizator. Protoze jsem tam nalil oleje asi 5,1l tak jestli ho to nedojebalo no

Odkaz ke komentáři

Po vycisteni vstrikovacu v ultrazvuku vymena trysek nastaveni predvstriku a cerpadla auto nekouri absolutne vubec. 

Pre timto ukonem provedena vymena oleje 5w40 shell helix s filtrem mann do oleje pridan wynns super charge. Dalsi vymena bude za 10w40.

 

Auto ma po techto ukonech celkove tiší chod. Sranda za 13000. DieselPower mohu doporucit. Auto je takova moje kasička.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...