Přejít na obsah

Úpravy a čipování 1.6 55Kw


Doporučené příspěvky

řekl bych že důvodů proč upravené AEEčko jezdí líp jako sériová 1,6 74Kw je několik:

 

-AEE je dlouhozdvihové-tzn. pružnější-čipováním a úpravami se na tomto parametru nic nezmění

-ruku v ruce s tím jde vyšší nárůst momentu i výkonu v nižších otáčkách(pro ty co se svezli s oběma motory-je myslím zřejmé, že mezi 2-3tis otáčkami má více síly AEE)

-vadnutí motoru ve vyšších otáčkách je spíš otázkou naladění ŘJ-vyřeší čip(max. výkon se posune až k 6000ot...série =4600ot.)

-AEE má delší převody, takže pokud potáhne až do nějakých 6000ot. dá i větší maximální rychlost než 1,6 74Kw

 

toš asi tak nějak bych to viděl :smich:

Odkaz ke komentáři

Tak zatim sem se dostal na prime sani (raid hp),koncovej tlumic(laiting) a je to trochu znat. Jeste chci vymenit kat za dynamizer a cip. Jenom by me zajimalo jestli po tom cipu je citit nejakej rozdil, protoze sem cetl ze je spise k zkultivovani chodu nez na nejake zysovani vykonu.Nemate nekdo cipnuto???

Odkaz ke komentáři

Nechci ti kazit radost, ale koncovým tlumičem jsi přidal absolutně nula nula nic a přímým sáním jen o málo víc.

 

Měl jsem tenhle motor ve Feldě - vraž tam chip a ostrou vačku a poznáš rozdíl. Nevím, jaký má Okta středový tlumič, ale u Feldy to šlo vyměnit za rovnou trubku (dle ladičů 2-3 PS nahoru). Kámoš se standardní Cimbu úpravou + střed měl na brzdě tuším 70kW/145Nm a jeden s dalčími výraznějšími úpravami dokonce 84kW/155Nm. Možná ještě někde vyhrabu grafy ...

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Ahojte , chci po novém roce jít do úpravy motoru čip + vačka. Zajímá mě ale od koho je tato úprava nejlepší, prošel jsem sportmotor, cimbu , motorexccel a ceny se liší až v rozmezí cca 3000 kč za stejnou úpravu. Koho doporučujete? A další otázka je vyřešení výfukového systému. Mám nyní koncový tlumič ultersport (zdá se mě že auto s ním jde točit do vyšších otáček ale při akceleraci sem násrůst výkonu rozhodně nepoznal spíš naopak a zvuk nic moc) , proto se chci zeptat pokud jestli raději koupit střední díl jen holou trubku a nebo nějaký rezonátor či dynamizér. Jak se zvýší hlučnost v kabině vozu a jak venku? Díky moc všem za rady. A taky co se pak dělá s katem ? Popř. má někdo v okolí Zlína tuto úpravu ? Byl bych rád za předvedení a porovnání. Dííky

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...
Ahojte , chci po novém roce jít do úpravy motoru čip + vačka. Zajímá mě ale od koho je tato úprava nejlepší, prošel jsem sportmotor, cimbu , motorexccel a ceny se liší až v rozmezí cca 3000 kč za stejnou úpravu. Koho doporučujete? A další otázka je vyřešení výfukového systému. Mám nyní koncový tlumič ultersport (zdá se mě že auto s ním jde točit do vyšších otáček ale při akceleraci sem násrůst výkonu rozhodně nepoznal spíš naopak a zvuk nic moc) , proto se chci zeptat pokud jestli raději koupit střední díl jen holou trubku a nebo nějaký rezonátor či dynamizér. Jak se zvýší hlučnost v kabině vozu a jak venku? Díky moc všem za rady. A taky co se pak dělá s katem ? Popř. má někdo v okolí Zlína tuto úpravu ? Byl bych rád za předvedení a porovnání. Dííky

 

Zdravím já jsem od Zlína a na chip chci jet v létě, ve Zlíně Steinberger má tam i brzdu, už jsem s ním mluvil, ale chci bez vačky, myslím že nemá cenu zas tak moc do toho vrážet. Jinak jak by řekl AK-47 , laděný koncový díl výfuku ti přidá nic a sportovní filtr nebo sání dvojté nic jen je lepší zvuk motoru, nehledě na to že pro běžné ježdění se sportovní filtry nebo sání nehodí... Dohromady dostaneš tak ze 3-4 kW když vykucháš KAT a místo středního dílu výfuku dáš trubku- dělá ji Layting, ale třeba i Tyll na zakázku nějaké 4kila jen s upozorněním že to není povolená úprava. Dalsí výkon ti přidají laděné svody ale to už je zas moc velká a dražší úprava.

Odkaz ke komentáři

sedm tisíc to už by mi bylo motoru líto ... když červené začíná v cca 5600 ot. a omezovač z výroby je nastaven na 6000 otáček :) , a ještě menší detail , ten oný co tam dal to video tak tam má další dvě videa kde to točí taky do 7000 a všimněte si toho detailu - teploměru - studený motor :smich: prostě blázen

Odkaz ke komentáři

Asi tak ... prostě ty falšované servisky jsou bohužel realita ... z rodiny dělá ve Fiatu ve Vencaru v servisu, a říkal že třeba Bravo/Brava nafťáky to je vyloženě katastrofa. Dotahy z Německa a z Itálie , krásnej spodek ( protože tam nejsou silnice typu tankodrom jak tady ) v poho motor ( němci a italové jsou zvyklí měnit olej jak mají a dávat autu servis ) a tak proč by to ti co to vozí nebo prodávají nestáčeli a neupravili autu životopis ... V servisu vyčtou u naftaku pravý stav přes diagnostiku. Tak třeba pro příklad přijel chlap s Bravou do servisu na pravidelnou technickou prohlídku, a tak se bavili ... dovezené z Itálie najeto 90 000 km, po prvním majiteli a se servisní knížkou která byla řádně vyplněná ... i razítka italských servisů tam byly , kilometry v servisce odpovídaly ... jaké to náhodné zjištění že diagnostika konstatovala že pravý stav kilometrů je 290 000 km , a bylo to tak auto v 90 000 nemívá obvykle měněné čepy, tlumiče, silentbloky atd. ... a to je jeden z mála případů ...

A u octávek je to asi stejné ... Třeba strýc prodával před 8 mi lety oktu 1,6 74kW GLX r.v. 1998 . Za ty 4 roky na ní najezdil 230 000 km a to asi 120 000 km na jeden olej protože nechtěl platit za servisní prohlídky ... prostě odjezdil ... Tak to dovezl k nám protože otec tu má známého takového fachmana co dělá tyhle levárny. První zjištění bylo že nějak měrka nedosála na olej :D tak tam doléli asi litr oleje a jeli k jedné nejmenované osobě v uh ... První co bylo tak stočil původní stav na 100 000 km a pak si vzal servisku a vyplnil ji tak krásně, že najednou byl olej měněn každých 15 000 km a s ním i filtry ... A pak si to zajel strýc pěkně prodat do AAA Auto v Brně . Za 2 týdny auto prodané a díky takové úpravě získal za auto o 40 000 Kč víc. Proto při koupi velké bacha na vše ...

Odkaz ke komentáři

:D :D :D :) do UH?? kam? jestli to nebylo u nás ;) :( ale jo..je to pravda....ale tak zas s tím olejem to byla pěkná prasárna...120tis na olej... a vyrvisky vyplnit italskyma nebo německyma razítkama je paráda..stejně to nikdo nepřečte co tam je psané..horší to je s CZ servisama....ale vetšinou jsou kluci ochotní a razitko dají všude na všechno

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...