Jump to content

Úpravy a čipování 1.6 55Kw


Recommended Posts

před 19 hodinami, Konny napsal:

Je ale zajimavy, ze tocis na 5° o trochu vic nez ja, pritom by jsi u DUU s patym koleckem z SDI mel tocit min, protoze ma DUU delsi staly prevod nez ma DRY...

A právě to mi neleze do palice. Na obalu převodovky mám vybroušený místo a vedle vyražený DUU.
Buď jsem si se Sixtou nerozuměl a prodal mi DRY, kterou přerazil na DUU a na pátý kolo se totálně vys-, nebo je to bůhví co čeho se chtěl zbavit. Jasně viděl o jaký auto od jakýho člověka a odkud to je, co za motor v tom je a co je za problém. Jako je to solidní chlap, co dobře poradil, ale nechápu kde může bejt chyba.
Zrovna nevím, jestli se mám chuť s ním hádat co bylo před rokem a když spráskne ruce a řekne "no jo, omyl, omlouvám se" tak co teď, heverovat převodovky sem a tam? To abych si pořídil vlek.

Link to post
  • 2 weeks later...

Tak jsem byl v Mostě na okruhu, si trochu zajezdit.
Lehce jsem upekl gumy, ale bylo to jinačí, jak ploužení se v provozu.
Bohužel jsem byl druhý nejpomalejší stroj na dráze a vyloženě závodní speciály mi neustále dejchaly na záda :lol:
Tak či tak, příjezd tam, zapůjčení helmy a samotná jízda naprosto v pohodě. Škoda jen, že mi nepůjčili kameru do auta.

Link to post

Jde hlavne o to, ze sis mohl zajezdit. Co brzdy, neshorely?

Ja jsem si kdysi rikal, ze bych taky rad jel na okruh, ale kdyz jsem mel jeste maly brzdy, tak vim, ze by shorely. Ted s 288mm a zadnimi kotouci uz nemam strach, tak treba nekdy...? 😂

Link to post

Brzdy neshořely, nebyly vůbec opálený ani naprasklý. Rovnoměrně sjetý, jen ta prášivost teda...
Problém nebyly brzdy, spíš motor a kola. Pneu jsem utavil úplně všechny, přední nejvíc, že roztavená guma zatekla do prostřední části vzorku a ztuhla. Zadní jen opálený vzorek. Nikde ale nic nehází, nebouchá, ani při vyšších rychlostech. Vedle jelo Porsche 996 s +/- stejným rozměrem, dělal tam hodiny a bůhví co, ale na pneu ani stopa.
Nu, asi jsem buď bral moc zatáčky, nebo moc měkká směs - no taky to drželo jak ďas, chválím, ale motor nestačil.
Motor dostal záhul, protože co je rychlý na silnici, je (a bylo) jako prd ve větru na okruhu. Těch 100-130kmh jen na rovince, a 90% strávil motor v rozmezí 3-6tis ot/min a drtivou část okruhu na trojku.
Kupodivu, bez přehřívání, bez úniků oleje, bez poklesu oleje a vedlejších problémů. Před jízdou jsem preventivně vzal 100 oktan z MOLu, jako preventivní zásah proti klepání. Jen teda při studeným startu začínají klepat hydra.. Že by čas na 10W, nebo se blíží zima? :biggrin:

Link to post
před 17 hodinami, TomášT napsal:

DUU se dávala k motoru 1,6 74kW 😮

A v tom je ten zakopaný pes. Já žil v domění, že kupuju převodovku z 1.6/55kW na 1.6/"55"kW, s 5° z SDI.
A místo toho mám převodovku z 1.6/74kW a bůhví jakou 5°. Rozdíl je tam nepatrný, ale mám zžíravý pocit, že k horšímu. Nebylo to zadarmo...

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Příspěvky

    • Tak jsem dnes rozebral nabu a zde je ložisko které při protáčení v prstech nepravidelně drhne                     sftnt 6200-2rs asi se tam dostala voda a chytlo to lišku,
    • tvoji najatí živnostníci s tebou to jste byli prý taky experti, co jsem jenom z doslechu slyšel, tak jim ukázat vše do detailu... však jste to mohli dodat celé, navrhnout typy atd..., naprojektovat a byl klid... někdo dělá marku, někdo tahá trubky, někdo dělá tohle a tohle.... Měli si koupit hotové řešení - výrobek tam si myslím, že je největší problém.... je to něco, jako kdybys na koleni vyráběl nějakej stroj.... ale víc fakt nevím, mám to jenom z doslechu.... p.s. čáslav sem neřešil já, ale kolega s bráchou..... kdybych řešil vše, tak už si neudělám ani pár dní volna.... dovolený za 5 let mě zbývá furt asi 60 dnů....
×
×
  • Create New...