Přejít na obsah

Mattyfova Řachanda


Doporučené příspěvky

ahoj, to relé mi taky dělalo problém, když jsem měnil 192 za 377 (výměna čelního skla za co nejlevnější a nevěděl jsem ze mám senzor.. už jsem chytřejší) 

no a koupil jsem úplně nové 377 a dělalo mi to samé co píšeš... na vrakaci za kilo jsem sehnal origo a všechno funguje... zjistil jsem ze to co jsem koupil úplně nové má víc pinů než to originální. Do teď moc nechápu co mi to poslali 🤷‍♂️

 

Odkaz ke komentáři

Jenže to první mělo stejný počet pinů, to druhé již mělo pinů více, ale obojí jsem objednával pro verzi bez senzoru. Uvidím jak se vyjádří k reklamaci, ale vidím to také na návštěvu vrakáče.

Jinak včera jsem objednal již po třetí nová ložiska zadní nápravy, tentokrát FAG, někam jsem potřeboval s octou jet a byl to v zatáčkách už hučící masakr z té zadní nápravy. 

Odkaz ke komentáři

Hele já ti nevím co bych dělal špatně, staré ložisko sundám stáhnu ta záda ložiska z náboje pokud tam zůstanou, ten očistím, stříknu meděnkou, přiložím nové ložisko a to tam zatlačím přes prkýnko aby koukal závit náboje, nasadím matku, zašroubuji, utáhnu na 70N a 40 stupňů. Tam opravdu nevím co bych mohl udělat jinak.

Odkaz ke komentáři

No vím že do toho nesmíš řezat kladivem, aby jsi to dostal na tu osu. Musí to tam jít relativně volně. Hele dokonce co jsem koukal na autodoc, takové ty návody na netu, tak tam se s tím borec vůbec nepáře, nějaké utahování na moment, vezme bouchačku a prostě to tam natlačí. Jsem už docela zoufalý, co jsem dal tu kotoučovku, tak to stojí s tím hukotem čím dál víc za prd. Dokonce jsem regulerně koukal, že bych koupil jinou nápravu, ale na dílně mám rozdělanou Jeepku (taky dobrý příběh marnosti) tak jsou ta nová ložiska menší zlo, to udělám i na dvoře když budu přezouvat na zimní. 

Odkaz ke komentáři

Tak jsem v týdnu nasadil nová zadní ložiska FAG, opět to dotáhl podle předpisu a opět hukot, tentokrát snad ještě horší než před tím. V návalu naštnosti jsem dneska vzal trubku z panenky a ta ložiska prostě dotáhl co to dalo, pak matici o kus zpátky a výsledkem je, že konečně to jak štakš připomíná auto a dá se s tím i jezdit. Měl jsem se už dávno na nějaké studování momentů vykašlat a prostě to udělat na cíťu jako vždy.
Teď mám ale dilema, drahá polovička v práci nafasovala octu trojku, já mám jeepa ale i tak doma chci nechat jedno auto do zálohy, takže volím mezi 30 let starou krásnou fiestou nebo zainvestovanou Řachanndou.

Odkaz ke komentáři

Dneska jsem koupil a nainstaloval nové zadní náboje a s tím i nová čidla ABS což byla má poslední naděje, hučení je sice o něco menší ale stále tam je, nejvíce v rozmezí 30-40 km/h. Včera jsem bral opět plnou nádrž a ukázalo se, že po zatížení byla moje radost z ticha po výměny ložisek předčasná. No nic zítra nejspíš přezuji na zimní a pokud se nic nezmění, tak nejspíš budu muset vytlumit celý zadek auta, už tam nic nezůstalo z renovace a pořád nejsem spokojený.
Alespoň podstatná drobnost, ale v době, kdy je skoro vše zavřené, jsem sehnal použité origo relé stěračů, tak snad budou stírat na první dobrou zvlášť po startu kdy původní stávkovalo a dvě náhrady nefungovaly správně. Navíc jsem Řachandě koupil i origo plné poklice na zimní plechy. Bohužel současné počasí vůbec nepřeje nějaké očistě, zemědělci tahají z polí v okolí tuny bláta a současných přeháňlách je Řachanda jako prase. 2aa1e70e67822ce0c5d70b327320d778.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak konečně, po hodně dlouhé době jsem se dostal k tomu Řachandu v rychlosti umýt. Už to bylo neúnosné. Pokud to o víkendu stihnu, tak bych rád dodělal přídavná světla pod masku, mám toho teda dost postíhat, ale vše tu na to mám, tak by to mohlo jít rychle. 4f8db5053d1f9b2ece39dfa40ea521d2.jpg

Jinak minulý víkend jsem se pustil do promázání čepů stěračové mechaniky, páč ráno se stále nechtějí hned rozeběhnout. Bohužel jsem musel opravit i stržený závit ramínka, no zatím to drží, ale asi to bude chtít stejně výměnu. be4c9763234d104c302a816b9b7662dc.jpg32dfe23f4fb0fcac7f01b86d14698c62.jpg

Odkaz ke komentáři

Dnes konečně nastal den kdy po asi dvou měsících vyjel můj jeep z dílny po výměně motoru, teda dvou výmenách. Budu muset ještě řešit dávku paliva a nejspíš předvstřik, ale jede. A když už bya dílničky prázdná, ford dopřezutý a umytý, vzal jsem na ní i Řachandu abych jí dodělal přídavky pod masku. Bohužel nejsem schopen posoudit jak moc to pomohlo, páč je u nás celý den mlha jak u, rybníku Brčálu, ale mám dnes hotovo. d0db4a2aad1f8b6eed8ebbde9bff1978.jpg3a10672f5ab76174ddae81444fabdbc3.jpgb27c5dc1f79b08c3060df59c2a8a19f2.jpg0ac2c19234670ebcb7274f31f830f3a3.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
před 36 minutami, NameNotFound74 napsal:

Nebo se na to dává keramika, ale to spíše dat nějakému detailerovi, kupovat kvůli tomu keramiku by vyšlo dráž než nová světla 😅

Nebo sehnat na bazaru origo použitý v pěkném stavu, podle mě lepší jak kupovat druhovýrobu. Já mám na Octavia 1 obě světla origo 2001 a nejsou vůbec zašlá, pouze lehce pomlácená od kamínků. Tudíž si myslím, že by se pěkné použité daly určitě sehnat.

78574040_755516448263479_4808477502919933952_n.jpg

Odkaz ke komentáři

nové světlo s mlhovkou výrobce Hella,což je origo,stojí 3200,pokud si chci to auto nechat,tak snad to není taková pálka,mám jedničku od nové,11 let,světla origo stále v perfektním stavu,takže když bych musel měnit,tak zase jenom origo hellu,protože to je na věčné časy,tedy vydrží dýl,než většina našich aut

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...