Přejít na obsah

Cukání motoru BKD


Doporučené příspěvky

Zdravím, mám octu s motorem BKD ještě bez dpf...
Popis závady: Při studeném motoru strašně dlouho točí než chytne, po asi 10-15s nastartování se vyvalí solidní modrobílý kouř z výfuku, kdy auto škube a jede jakoby na 3 válce, po asi 10 sekundách je klid, volnoběh se ustálí a auto jede naprosto normálně... Jakmile se začne prohřívat na provozní teplotu (zhruba od 70 stupňů) při prudkém přidání plynu cuká ve spektru otáček cca 1300-1600 poté cca od 1800-2500 od 2500 jede normálně... Při plně zahřátém motoru na volnoběh chvilku běží normálně, chvilku se jakoby "hádá" a cuká to s celým autem... Ze začátku diag psala, že je na snímači vačkové hřídele (G40) sporadická chyba a že na snímači kliky (G28) je chyba klasická - trvalá => nechápu, protože podle mě by auto bez signálu od kliky vůbec nemělo nastartovat, ale ok, neřešil jsem a koupil snímač kliky Bosch, ať mám jistotu... Po vykurvování konstruktérů se snímač vyměnil, ale auto jezdí stále těžce na..... Aby toho nebylo málo, řj pro změnu napsala pár chyb, které tam ještě cca před 3 týdny dny nebyly viz. níže... Moje otázka zní, je možné, že pokud ŘJ nemá signál od vačky, tak to napíše takovou spousty chyb a nebo to nemá moc společného a bude asi zapotřebí řešit vstřiky atd..? Čidlo samozřejmě hned kupuji nové, jen bych rád věděl, co mě popřípadě čeká dále. Díky.

Výpis...
 

-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor        Labely: User\03G-906-016-BKD.clb
   Řídící jednotka SW: 03G 906 016 HF    HW: 028 101 139 1
   Díl: R4 2,0L EDC G010SG  8658  
   Revize: 12345678    Seriové číslo: SKZ7Z0D2668495
   Kódování: 0000072
   Dílna #: WSC 27570 401 87836
   VCID: 6ED654BD79D1663223-803A

8 závad nalezeno.
16687 - valec 3 zjisteno vynechavani zazehu 
            P0303 - 000 -  - Sporadická
             info o závadě:
                    Otáčky: 819 /min
                    Kroutící moment: 36.0 Nm
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Výkon/klapka: 0.0 %
                    Napětí: 14.21 V
                    Množ.vstřik.pal.: 1.27 mg/str
                    Teplota: 46.8*C
                    bez jednotek: 0.0

16618 - regulace plniciho tlaku 
            P0234 - 000 - meze regulace prekroceny
             info o závadě:
                    Otáčky: 3171 /min
                    Kroutící moment: 332.0 Nm
                    Rychlost: 109.0 km/h
                    Výkon/klapka: 100.0 %
                    Napětí: 14.14 V
                    Provozní stav: 00101000
                    Tlak: 2223.6 mbar
                    Tlak: 2590.8 mbar

16686 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu 
            P0302 - 000 -  - Sporadická
             info o závadě:
                    Otáčky: 819 /min
                    Kroutící moment: 28.0 Nm
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Výkon/klapka: 0.0 %
                    Napětí: 14.29 V
                    Množ.vstřik.pal.: 2.96 mg/str
                    Teplota: 48.6*C
                    bez jednotek: 0.0

17057 - valec 3 zhavici obvod (Q12) 
            P0673 - 000 - chybna funkce
             info o závadě:
                    Otáčky: 819 /min
                    Kroutící moment: 78.0 Nm
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Výkon/klapka: 0.0 %
                    Napětí: 14.14 V
                    Provozní stav: 00101000
                    Teplota: 15.3*C
                    Provozní stav: 10110000

17058 - valec 4 zhavici obvod (Q13) 
            P0674 - 000 - chybna funkce
             info o závadě:
                    Otáčky: 819 /min
                    Kroutící moment: 78.0 Nm
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Výkon/klapka: 0.0 %
                    Napětí: 14.14 V
                    Provozní stav: 00101000
                    Teplota: 15.3*C
                    Provozní stav: 10110000

19558 - motor klapky saciho potrubi (V157) 
            P3102 - 000 - zadny signal - Sporadická
             info o závadě:
                    Otáčky: 0 /min
                    Kroutící moment: 122.0 Nm
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Výkon/klapka: 0.0 %
                    Napětí: 12.46 V
                    Provozní stav: 00101100
                    Kroutící moment: 0.0 Nm
                    Kroutící moment: 160.0 Nm

19557 - motor klapky saciho potrubi (V157) 
            P3101 - 000 - preruseni / zkrat na kostru - Sporadická
             info o závadě:
                    Otáčky: 0 /min
                    Kroutící moment: 122.0 Nm
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Výkon/klapka: 0.0 %
                    Napětí: 12.39 V
                    Provozní stav: 00101100
                    Kroutící moment: 0.0 Nm
                    Kroutící moment: 160.0 Nm

19463 - snimac polohy vack./klik. hridele (G40) - zadny signal 
            P3007 - 000 - 
             info o závadě:
                    Otáčky: 168 /min
                    Kroutící moment: 82.0 Nm
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Výkon/klapka: 0.0 %
                    Napětí: 10.79 V
                    Provozní stav: 00101111
                    Stabilizace volnoběhu: 0.0*KW
                    bez jednotek: 32.0

Readiness: 0 2 0 0 0 

Odkaz ke komentáři

Zacni tim ze otevres palivak a otres steny toho rezervoaru, jestli budes mit cerny prst tak ti podfukuji vstriky, coz by vysvetlilo spatny start a dym plus cukani (mel jsem to same) 

Dale chyba s regulaci turba je jasna, to budou zatuhle lopatky v turbu, rozebrat a vycistit

Chyba chcipaci klapky pod egrem, ta bude na vymenu, plna oleje a vyzkratovalad

Ty vynechani zazehu muzou byt od vadnych vstriku nebo kabelaze, nebo mozna i kvuli cidla, to nvm jiste

Odkaz ke komentáři
V 13. 7. 2020 at 12:25, košin napsal:

Zacni tim ze otevres palivak a otres steny toho rezervoaru, jestli budes mit cerny prst tak ti podfukuji vstriky, coz by vysvetlilo spatny start a dym plus cukani (mel jsem to same) 

Dale chyba s regulaci turba je jasna, to budou zatuhle lopatky v turbu, rozebrat a vycistit

Chyba chcipaci klapky pod egrem, ta bude na vymenu, plna oleje a vyzkratovalad

Ty vynechani zazehu muzou byt od vadnych vstriku nebo kabelaze, nebo mozna i kvuli cidla, to nvm jiste

Včera jsem mrknul k tomu palivovému filtru a ono je opravdu po stranách nějaký černý divný maglajz, který jde setřít palcem, takže ok, půjdu po vstřikovačích. Díky Košine

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Poslechni podavaci cerpadlo jestli neco dela pri zapnuti klicku. Pak jeste muzes dat pruhlednou hadicku od filtru ke vstrikum at vidis jestli ti jde nafta. Nejspis to bude jen moc zavzdusnene. Tata kdyz na jednicce oddelal trubku od nafty tak nenastartoval ani na 3 baterky, muselo se to roztahnout

Odkaz ke komentáři

Aktualizace: Nafta do vstříků jde (do každého zvlášť - pozorovali jsme rovnou zdali se dostane až do válce), ale auto stále nenastartuje, takže jsem šel po žhavení - tam jsem objevil, že 3 žhavičky jsou úplně KO a ta 1 měla vysoký odpor, ale alespoň občas žhavila - test na baterce... Můj dotaz zní, opravdu ten diesel nepotřebuje v letním počasí k "prvotnímu zážehu" ani trochu nažhavit? Protože jsem zkoušel, zdali mi žhaví nové žhavičky v liště (samozřejmě jsem je i ukostřil) a ono nic a fakt už začínám být bezradný, co tomu může být... Při otočení klíčku spirálka problikne, což považuji, že je ok, ale netuším, kam se dále podívat nebo co vyzkoušet. Díky moc všem a především Košinovi...  

Odkaz ke komentáři

No právě těch  5 stupňů  se mi taky pořád nějak  motalo... Moc se mi to roztlacet  nechce, protože  pak už bych v případě  nouze auto nevyvezl zpátky (blbá  poloha baráku :-D ) furt mi není  jasné,  proč  to nechce chytnout, když  ta nafta tam podle všeho  jde... Dá se nějak  oblbnout ŘJ tak, aby si myslela, že je třeba 0°C a tím pádem  dala větší  startovací  dávku paliva a zhavicky  zhavily? Zkoušel  jsem odpojit  čidlo  teploty chladicí  kapaliny a stejně  jsem se zhaveni  nedočkal (koukal jsem rovnou na svíce),  takže nejjednodušší  způsob asi nefunguje... Nebo že bych měl  vadnou kabeláž..? Popřípadě  odpoledne dovezu VAG...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...