Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Recommended Posts

Ahoj vsem,jen se zeptam na 2 veci-mam 1,6-74kw.A tak nejak nejde za plynem,teplej motor-na volnobeh-prudce seslapnu plyn a nezarve ale zadusi se pri jizde aby ji clovek premlouval-Jed ty mrcho:-),Je po servisu-diagnostika nic nenasla.

A druha vec-neradi to presne-kdyz radim tak nejak v tom křupá -misty to klade odpor-ne moc ale neni to ono-poradite co stim?Dik.

Jen pro srovnani-sluzebni fabie-odlitanej shid-seslapnu plyn a toci do maxima-BEZ RECI,razeni je raz na raz presny a parada.     Setrena Oktavie-nic:-)

Share this post


Link to post

Mas moc bohatou smes a uchlastava se ti to. Mam stejny motor a pred 2 roky jsem resil podobnou vec, mozor nemel vykon. Po vymene vahy vzduchu a lambdy motor neskutecne ozil (hlavne pomohla ta vaha vzduchu). Driv nez se auto vubec rozjelo (i z kopce), tak to byla vecnost, ted jede jak drak 👍

Ohledne razeni, mas asi vychozeny klouby v radicim systemu (nevim jak to nazvat) u prevodovky. Zkus ty klouby prostrikat nejakym mazivem. 

EDIT: muzes mit jeste spatny teplotni cidlo chladici kapaliny

Edited by Konny

Share this post


Link to post
Před hodinou, Konny napsal:

Mas moc bohatou smes a uchlastava se ti to. Mam stejny motor a pred 2 roky jsem resil podobnou vec, mozor nemel vykon. Po vymene vahy vzduchu a lambdy motor neskutecne ozil (hlavne pomohla ta vaha vzduchu). Driv nez se auto vubec rozjelo (i z kopce), tak to byla vecnost, ted jede jak drak 👍

Ohledne razeni, mas asi vychozeny klouby v radicim systemu (nevim jak to nazvat) u prevodovky. Zkus ty klouby prostrikat nejakym mazivem. 

EDIT: muzes mit jeste spatny teplotni cidlo chladici kapaliny

může být i rozsypaná kuličková objímka táhla řazení,mě to teda zlobilo díky ní......šlo mě blbě řadit,byla pěkně zarezlá a to se pak táhlo špatně otáčí a zasouvá

Share this post


Link to post

Začal bych diagnostikou 🙂 Vyčistit váhu vzduchu prostriknutim sprejem na čištění brzd asi nic nezkazis, dělám preventivně už asi 20 let

Share this post


Link to post

Diky moc vsem,zitra se do toho pustim,uvidime  co zmuzu.Jen me mrzi,ze to neudelaly v servisu.

Share this post


Link to post
V 21. 7. 2020 at 7:21, 11264 napsal:
V 21. 7. 2020 at 8:42, Konny napsal:

Mas moc bohatou smes a uchlastava se ti to. Mam stejny motor a pred 2 roky jsem resil podobnou vec, mozor nemel vykon. Po vymene vahy vzduchu a lambdy motor neskutecne ozil (hlavne pomohla ta vaha vzduchu). Driv nez se auto vubec rozjelo (i z kopce), tak to byla vecnost, ted jede jak drak 👍

Ohledne razeni, mas asi vychozeny klouby v radicim systemu (nevim jak to nazvat) u prevodovky. Zkus ty klouby prostrikat nejakym mazivem. 

EDIT: muzes mit jeste spatny teplotni cidlo chladici kapaliny

Zdravim Konny.Vahu jsem vymenil a je to hooodne lepsi,nastudoval jsem si neco o lambde a taky bych to vymenil-ma us nalitano a asi by si zaslouzila vymenu.Poradis jak nato?-kde ji presne najdu a staci jen odpojit ,vysroubovat a nasroubovat novou nebo se to pak serizuje?Diagnostikuje?Nejake zlepsovaky?Diky MJ

 

Share this post


Link to post

Lambda sondu najdes u katalyzatoru, ale casto byva tak zarezla v zavitu, ze se musi pouzit svajc a poradne ji nahrat, takze ji doma asi nevymenis. Nic se po vymene nastavovat nemusi, ale je lepsi odpojit baterku treba na hodinu, aby si pak RJ motoru nacetla i od vahy nove udaje. 

Share this post


Link to post

Neni to tak hrozný horší je to na tý novější 75kw verzi tam se k ní nedostaneš musíš sundat to plastový sání 

Share this post


Link to post
V 21. 7. 2020 at 8:42, Konny napsal:

Mas moc bohatou smes a uchlastava se ti to. Mam stejny motor a pred 2 roky jsem resil podobnou vec, mozor nemel vykon. Po vymene vahy vzduchu a lambdy motor neskutecne ozil (hlavne pomohla ta vaha vzduchu). Driv nez se auto vubec rozjelo (i z kopce), tak to byla vecnost, ted jede jak drak 👍

Ohledne razeni, mas asi vychozeny klouby v radicim systemu (nevim jak to nazvat) u prevodovky. Zkus ty klouby prostrikat nejakym mazivem. 

EDIT: muzes mit jeste spatny teplotni cidlo chladici kapaliny

Ahoj.Tak jsem zkousel povolit tu lambdu-nejde to.Jen se chci jeste zeptat jakym zpusobem do toho zasahuje cidlo teplaoty chladici kapaliny?_Muze se nejak jeho funkcnost zkontrolovat nebo rovnou vymenit?Kde ho najdu?A jeste k tomu razeni-kdyz jsem na to koukal-vsechny ty tahla k prevodovce jdou z lehka-mozna az moc-nemam s cim porovnat-ale-da se to vsechno povymenovat?Jedna se o velkou investici?

Jen pro zajimavost ta vymena vahy vzduchu-samotna vaha me stala 1300kc-vymenil jsem to za cca 15 min.A cena v servisu Skoda?-Vymennym zpusobem-4200kc my rekli.  to jen tak pro zajimavost....

Share this post


Link to post

Tu lambdu povoluj po jízdě když je to horký nebo sundej saní pak je tam vic místa ohřej to plamenem a povol

Mě to šlo na ohřátým motoru musel sem za pomoci kratký trubky zabrat 

Možna by nebylo od věci mít i po ruce závitní s rozměrem zavitu pro tu lambdu 18×1.5

Co se týče toho čidla když zapatráš na stránkách předchozího odkazu určitě tam návod na výměnu čidla najdeš 

Čidlo se dá proměřit musíš někde najít tabulku při jaký teplotě má mít jakej odpor 

Nebo vag měřený hodnoty jestli to neukáže nácký hausnumera 

https://www.club-opel.cz/viewtopic.php?f=135&t=136&p=196&hilit=Výměna+čidla+teploty#p196

Share this post


Link to post
před 5 hodinami, 11264 napsal:

Ahoj.Tak jsem zkousel povolit tu lambdu-nejde to.Jen se chci jeste zeptat jakym zpusobem do toho zasahuje cidlo teplaoty chladici kapaliny?_Muze se nejak jeho funkcnost zkontrolovat nebo rovnou vymenit?Kde ho najdu?A jeste k tomu razeni-kdyz jsem na to koukal-vsechny ty tahla k prevodovce jdou z lehka-mozna az moc-nemam s cim porovnat-ale-da se to vsechno povymenovat?Jedna se o velkou investici?

Jen pro zajimavost ta vymena vahy vzduchu-samotna vaha me stala 1300kc-vymenil jsem to za cca 15 min.A cena v servisu Skoda?-Vymennym zpusobem-4200kc my rekli.  to jen tak pro zajimavost....

Psal jsem ti to, ze lambdu doma nevymenis. Za ty roky je v zavitu pripecena a bez poradnyho nahrati ji nepovolis. Casto se musi i zavitnikem protahnout zavit... 

To cidlo ma vliv na bohatost smesi. Pokud cidlo posle signal, ze ma motor treba -10°C, tak se nastavi bohatejsi smes a teply motor na to samozrejme blbe pojede. Funkcnost overis pres diagnostiku. Jedno cidlo posila 2 signaly, do budiku a do RJ motoru. Obe teploty musi +- sedet. Jinak cidlo najdes u motoru, viz. odkaz co ti dal Pavel71. 

Share this post


Link to post

Dekuji.Ptam se proto-ze mi  ukazatel teploty v pristrojovce  ukazuje nissi teplotu nez by melo-napr-ujedu 50 km a porad neni raficka uprostred ukazatele jak vzdycky byla.

Share this post


Link to post

Pidivej se na diagnostice jakou teolotu ukazuji budiky a jaka teplota jde do RJ motoru. Obe hodnoty musi byt +- stejne. 

Chybny termostat ti diagnostika neukaze, je to ciste mechanicka vec. 

Share this post


Link to post

Diky moc Konny.Jeste se zeptam-spis ze zvedavosti-kdyz bych chtel mit svoji vlastni diagnostiku v kompu,da se to nekde stahnout?plus navod na pouziti?Kde se da koupit zastrcka mezi kompem a diagnostikou v aute?

Share this post


Link to post

Ja teda vlastni diagnostiku nemam, protoze nemam notas, takze jezdim po kamaradech 😂

Kabel koupis treba na Aukru, aliexpres nebo proste nekde na netu (musis hledat VAG com) a ke kabelu dostanes i CD s programem. 

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...