Přejít na obsah

Tempomat a vše co se toho týká...


romariooo

Doporučené příspěvky

Mám možná blbý dotaz - když namontuju tempomat a neaktivuju ho hned VAGem, bude se auto chovat jako dokud tam ten tempomat nebyl? Tedy vše funkční jen tempomat nefunkční?

 

Ptám se proto, protože uvažuji o instalaci na dvě postupné etapy (fyzická moje montáž a pozdější aktivace u vlastníka VAG).

 

Dík předem za odpověď. :palec:

Odkaz ke komentáři

Aha - takže páčka jako taková bude vždy stejná (mluvím o tom kolébkovém typu), ale kabeláž musím mít tu správnou k motorizaci? V čem se ty kabeláže liší? Jak je rozpoznám? Nějaké jiné piny nebo délky nebo co? Respektive když se mi "podaří" koupit jinou kabeláž než potřebuju na moje 1.9TDI 66kWh ALH r.v.04, tak s tím něco jde provést?

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

dostavbna tempomatu OI el. plyn:

 

páčka - 3 druhy: s jedním tlačítkem z boku, s kolebkou, pro multi, volant(pouze se spojením s MFvolantem)

 

kabeláž - propojení páčka/mezistěna

 

kabeláž 1,8T/RS : propojení mezistěna/motorová jednotka

 

 

podle mě je kabeláž jen jedna jen u 1,8T/RS je ještě jedna navíc

Odkaz ke komentáři

dostavbna tempomatu OI el. plyn:

 

páčka - 3 druhy: s jedním tlačítkem z boku, s kolebkou, pro multi, volant(pouze se spojením s MFvolantem)

 

kabeláž - propojení páčka/mezistěna

 

kabeláž 1,8T/RS : propojení mezistěna/motorová jednotka

 

 

podle mě je kabeláž jen jedna jen u 1,8T/RS je ještě jedna navíc

Jestli dobře chápu, tak když jsem koupil páčku s kolébkou a k tomu je nacvaklý konektor se šesti dráty (5x s pinem na konci,1x bez ničeho neodizolovaný) tak mám pro svoji O1 1.9TDI 66kW ALH 2004 vše potřebné k montáži? Dík za ujištění. A je někde polopaticky popsaná montáž?

 

A pokud popis není - kolik pinů budu muset při montáži postupně z konektorů vypíchnout? Ptám se proto, že to byl vždy velký boj a už nějak nemám chuť jej podstupovat. To bych se asi radši obrátil na někoho zkušenějšího i za cenu vícenákladů... :rolleyes: Dík předem za event. doplnění... :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...
  • o měsíc později...

Nazdar chalani,poprosil by som vás o radu,ak sa už niekto stretol s podobným problemom.

Už nejaku tú dobu mi nefunguje tempomat s doprovodným blikaním kontrolky žhavenia.

Pričom problem sa objavil za chodu,z ničoho nič.

 

Na vlastnej diagnostike mi vypísalo : brzdový spínač-neverohodný signál /svetlá mi fungovali normálne/

Vymenil som ho za náhradu,nejaku Italiu,už na pohlad bol iny,ale,ževraj náhrada za origo,nakoľko take typové označenie sa už nerobí.Samozrejme problem neodstránený a daval som si pozor ako spínač osádzam.

Tak som kupil originál zo Škodovky.Tiež mi potvrdili,že konkretny spínač ako mám sa nerobí,ale

je ako náhrada zelený.Líšili sa len v písmenách na konci.Vyskúšal som,nepomohlo.Stále diagnostika ukazovala to iste.

 

Zvolil som inú diagnostiku u známeho,ktorý sa zaoberá podobnými problémami.Jemu vypísalo chybu spojkového spínača.

Tak som kúpil rovno original,tam sedeli čísla presne.Následne znova u neho vymazanie chyby.Kontrolka sa aj potom rozblikala,cca 10-15s. po otočení kľúča a zasvietení kontroliek,s tým,že opäť vykazovalo chybu spojkového spínača.Ten premeral a bol funkčný.Dospeli sme k záveru,že niekde je porušený kabel.

Kabeláž spojkového spínača som prešiel od spínača až ku vedeniu pod torpédami.Nenašiel som žiadne poškodenie.

U brzdového spínača sa nedostanem ku celej kabeláží,ale viditeľné porušenie nieje žiadne.A moja diagnostika mi stále ukazuje len na brzdový spínač a jeho neverohodný signal.

 

Stretol sa niekto s niečím takým?Ja už neviem,kde mám hľadať problém.

Auto : octavia r.2000 1.9 TDI 81 kW L a K

Všetky rady sú vítané

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Poistky su OK.

Plus tam tiež musí byť ,ked svetlá funguju po stlačení pedálu...predpokladam

Tie posledné dve veci myslim kontroloval známy cez druhu diagnostiku.

Predvčerom som bol znova u neho a teraz už aj jemu vykazuje čisto chybu na

brzdovom spínači,resp.nesmyselny signál.Takže sa musim dostať ku kompletnej kabelaži

spínača a snažiť sa to premerať.Zrejme je odhnité vedenie niekde...

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Takže páni závada bola odstránená.Studený,resp.zaoxidovany spoj v zväzkoch kablov napajajucich spojkovy a brzdovy spínač.Od výroby to je navlečene v nejakom gumovom navleku,ktory je otvorom otočený dole a ja som ho mal otočený hore,tak sa tam nejakym spôsobom dostala voda a zaoxidovalo to,takže mimo záťaž ukazovalo všetko v poriadku,ale v zaťaži nešiel do spínača žiadny prúd.Tak asi toľko,že niekto počas výroby opomnel správne uložiť kable a zjavne to má svoj význam :-)Podotýkam,že asi tam bolo celkom dosť rozkablovavania :-)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...